Jelly schreef:Je krijgt vooral meer last van de bijwerkingen. Meer zweten, vager, in de lucht staan kouwen met je scheve bek. Het is alleszins geen fraai gezicht. Ik heb zelf de eerste keer dat ik MDMA nam ongeveer 330mg op de avond gebruikt. Ik weeg 75 en was echt totaal de weg kwijt ookal dronk ik er flink bij. Was wel een erg gave ervaring trouwens al zou ik nu nooit meer zo hoog willen doseren.
Hallucineren heb ik zelf nooit met M, hooguit wat fellere kleuren. Ik weet dat het wel kan, een maat zag laatst allemaal dieren uit de muur komen op een halve getest pilletje. Het was zijn eerste aanraking met harddrugs en ik denk dat hij bijzonder gevoelig is voor MDA of zo iets.
FRESH schreef:170mg de eerste keer in één keer? Ik durf vrijwel met zekerheid te zeggen dat je zal gaan
Hallucineren hoeft niet direct, maar is wel kans op, al zal het niet heel sterk zijn schat ik zo in.
Daar moet je wel iets meer voor nemen wil dat heel duidelijk naar voren komen.
Bij een pil van 170mg lekker de helft doen, echt!
Exceptional Insight schreef:Echt!? Nog niemand!?
DAN GA JE DOOD!
Royban schreef:vinden jullie 250 mg echt zo veel?
Ik ben 80 kg en ga daar echt niet zo heel scheef van doen, natuurlijk verspreid over een behoorlijke periode
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
DDeeJay schreef:of aan de persoon (die je overigens niet kent) vraagt of hij het uur van je gsm wilt aflezen omdat je niet alle cijfers kan lezen... en hij je er dan op wijs maakt dat je gsm helemaal niet opstaat
Einstein schreef:Dan word je heel erg scheef, ga je levensechte hallucinaties zien en ben je meestal te lam om normaal te functioneren. Heb het zelf nooit meegemaakt, de mensen die FlashKip aan het werk hebben gezien op de meet kunnen er meer over zeggen
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Ivo schreef:DDeeJay schreef:of aan de persoon (die je overigens niet kent) vraagt of hij het uur van je gsm wilt aflezen omdat je niet alle cijfers kan lezen... en hij je er dan op wijs maakt dat je gsm helemaal niet opstaat
Juist, bij hogere dosissen heb ik totaal geen dieptezicht meer en gaan mijn ogen trillen... Dan is het echt onmogelijk om me op een bepaald punt te concentreren.
Anton schreef:Nja, vorige keer zag ik wel af en toe hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld vanuit mijn stoel naar het voorraam keek in de bus.... ik moest vanwege bepaalde redenen met de bus... kwam met de fiets en ging weg met de bus
Maar ik zag bijv een rode lamp van de volgende bus en dacht ineens goh, daar rijd een auto of een scooter of zo en ik hallucineerde wel echt Maar alleen als ik vanuit mijn stoel naar buiten keek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten