Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Teveel?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Teveel?

Berichtdoor Anton » do jul 07, 2011 1:13 am

Hallo,

Wat gebeurd er bij teveel mdma? Als je een pil hebt van 170mg en je weegt ongeveer 67... Dan is dat dus een factor 2,53. Oftewel 2,53mg per kilo.

Wat zou er gebeuren? Wat gebeurd er normaal bij een overdosis... moet je dit zien als bij alcohol dat je out gaat of niet? Of ga je juist lekkerder. Want ik heb wel eens gehoord van iemand dat een klein persoon gewoon direct een paar pillen achterover gooide... zij gebruikte dan ook wel veel dus ze heeft tolerantie opgebouwd. Maar wat gebeurd er bij een onervaren gebruiker?
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Einstein » do jul 07, 2011 1:14 am

Dan word je heel erg scheef, ga je levensechte hallucinaties zien en ben je meestal te lam om normaal te functioneren. Heb het zelf nooit meegemaakt, de mensen die FlashKip aan het werk hebben gezien op de meet kunnen er meer over zeggen :stoned:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Teveel?

Berichtdoor Jelly » do jul 07, 2011 2:03 am

Je krijgt vooral meer last van de bijwerkingen. Meer zweten, vager, in de lucht staan kouwen met je scheve bek. Het is alleszins geen fraai gezicht. Ik heb zelf de eerste keer dat ik MDMA nam ongeveer 330mg op de avond gebruikt. Ik weeg 75 en was echt totaal de weg kwijt ookal dronk ik er flink bij. Was wel een erg gave ervaring trouwens al zou ik nu nooit meer zo hoog willen doseren.

Hallucineren heb ik zelf nooit met M, hooguit wat fellere kleuren. Ik weet dat het wel kan, een maat zag laatst allemaal dieren uit de muur komen op een halve getest pilletje. Het was zijn eerste aanraking met harddrugs en ik denk dat hij bijzonder gevoelig is voor MDA of zo iets.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor muz1k » do jul 07, 2011 2:23 am

Zoals hier al is uitgelegd,

bij zo'n dosis en zeker voor je eerste keer zal je sowieso flink gaan hallucineren en meer in een trip komen dan eigenlijk bij MDMA bedoeld is. De reden waarom je dan tript is omdat je lichaam een deel van de MDMA in MDA omzet. Op deze stof ga je hallucineren en bovendien is deze 3x meer neurotoxisch voor je hersenen. Ook zal je naar alle waarschijnlijkheid erg misselijk worden en gaan zweten als een otter. Ik zou lekker beginnen met een dosis van 70 mg.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Teveel?

Berichtdoor Frog » do jul 07, 2011 5:40 am

Jelly schreef:Je krijgt vooral meer last van de bijwerkingen. Meer zweten, vager, in de lucht staan kouwen met je scheve bek. Het is alleszins geen fraai gezicht. Ik heb zelf de eerste keer dat ik MDMA nam ongeveer 330mg op de avond gebruikt. Ik weeg 75 en was echt totaal de weg kwijt ookal dronk ik er flink bij. Was wel een erg gave ervaring trouwens al zou ik nu nooit meer zo hoog willen doseren.

Hallucineren heb ik zelf nooit met M, hooguit wat fellere kleuren. Ik weet dat het wel kan, een maat zag laatst allemaal dieren uit de muur komen op een halve getest pilletje. Het was zijn eerste aanraking met harddrugs en ik denk dat hij bijzonder gevoelig is voor MDA of zo iets.

halucineren komt lang niet bij idereen voor 170 mg op dat gewicht is wat veel, maar kauwen met de kaken hoort er ook bij.Neemanders eersteen halfje en ganiet over de 170 heen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor FRESH » do jul 07, 2011 9:06 am

170mg de eerste keer in één keer? Ik durf vrijwel met zekerheid te zeggen dat je zal gaan :puke: :-)
Hallucineren hoeft niet direct, maar is wel kans op, al zal het niet heel sterk zijn schat ik zo in.
Daar moet je wel iets meer voor nemen wil dat heel duidelijk naar voren komen.

Bij een pil van 170mg lekker de helft doen, echt! :) :love:
FRESH
Offline
 

Re: Teveel?

Berichtdoor Dakkie » do jul 07, 2011 11:45 am

FRESH schreef:170mg de eerste keer in één keer? Ik durf vrijwel met zekerheid te zeggen dat je zal gaan :puke: :-)
Hallucineren hoeft niet direct, maar is wel kans op, al zal het niet heel sterk zijn schat ik zo in.
Daar moet je wel iets meer voor nemen wil dat heel duidelijk naar voren komen.

Bij een pil van 170mg lekker de helft doen, echt! :) :love:

+1
Je kan altijd nog na anderhalf uur de andere helft nemen
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Vinz » do jul 07, 2011 12:04 pm

Exceptional Insight schreef:Echt!? Nog niemand!?

DAN GA JE DOOD!
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor kenobi » do jul 07, 2011 12:20 pm

170 mg voor de eerste keer is indd to much! Je moet er echt even inkomen in het begin. Dus ik zou lekker een halfje nemen, en als alles gewoon lekker gaat nog een andere helft. in niet zo snel denken, ik voel niks...klap er nog een bij!

Maar als je overdoseerd...tja....dan ga je je echt niet vet voelen denk ik zomaar.
Alloewel, ook als je keurig netjes doseerd kan je na verloop van tijd vage dingen gaan zien. Bedoel ik zag om half 8 s'morgens in de trein ook een kameel bij iemand in de tuin staan dusjah...
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Royban » do jul 07, 2011 5:13 pm

vinden jullie 250 mg echt zo veel?
Ik ben 80 kg en ga daar echt niet zo heel scheef van doen, natuurlijk verspreid over een behoorlijke periode
Done : Alcohol, wiet, nicotine, caffeine, coke, speed, 2c-b, truffels, mdma, valium, ritalin.
To do : Paddo's, lsd, 4-FMP, Peyote
Royban
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:02 am

Re: Teveel?

Berichtdoor Ivo » do jul 07, 2011 5:19 pm

Royban schreef:vinden jullie 250 mg echt zo veel?
Ik ben 80 kg en ga daar echt niet zo heel scheef van doen, natuurlijk verspreid over een behoorlijke periode

Zoals je zelf zegt, als het goed verspreid is, valt het best mee. 170mg in 1 keer betekent gegarandeerd kotsen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Speed » do jul 07, 2011 5:57 pm

Zelf weeg ik 59kg en knal er regelmatig snoepjes is van 170mg, dan ga ik heeeel hard maar ik heb wel een tollerantie opgebouwd. Voor de eerste keer zeker geen 170mg pakken begin rustig met de helft en kijk later of het verstandig/nodig is om nog bij te pakken.
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 07, 2011 6:31 pm

Als je teveel pakt ga je gewoon naar de klote, je hersens zijn defect en je mond kraamt willekeurige shit uit, terwijl je kaak van links naar rechts gaat, het schuim op je bek staat en je niet meer weet waar je mee bezig bent. Althans, zo is dat bij mij wel eens geweest.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Ivo » do jul 07, 2011 6:33 pm

En je vergeet wat je aan het zeggen was als je een seconde stopt met praten :D
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 07, 2011 6:40 pm

Haha ja, je begint met iets onzinnigs en dan ben je ook nog es kwijt waar die onzin over ging, veel te grappig :mrgreen:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor DDeeJay » do jul 07, 2011 9:38 pm

of aan de persoon (die je overigens niet kent) vraagt of hij het uur van je gsm wilt aflezen omdat je niet alle cijfers kan lezen... en hij je er dan op wijs maakt dat je gsm helemaal niet opstaat
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Jelly » do jul 07, 2011 9:45 pm

Of dat je een half uur lang een knap meisje probeert te versieren en dat iemand je per ongeluk aanstoot waarna je, je omdraait en met een jongen in gesprek raakt. En dan de volgende dag überhaupt pas weer herrineren dat je ooit met een mooi meisje stond te flirten.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor DDeeJay » do jul 07, 2011 9:46 pm

daar heb ik zelfs geen tijd voor op dat moment :D
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Ivo » do jul 07, 2011 9:46 pm

DDeeJay schreef:of aan de persoon (die je overigens niet kent) vraagt of hij het uur van je gsm wilt aflezen omdat je niet alle cijfers kan lezen... en hij je er dan op wijs maakt dat je gsm helemaal niet opstaat

Juist, bij hogere dosissen heb ik totaal geen dieptezicht meer en gaan mijn ogen trillen... Dan is het echt onmogelijk om me op een bepaald punt te concentreren.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Tisjeboy » do jul 07, 2011 9:51 pm

haha herken het allemaal!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jul 07, 2011 10:01 pm

Einstein schreef:Dan word je heel erg scheef, ga je levensechte hallucinaties zien en ben je meestal te lam om normaal te functioneren. Heb het zelf nooit meegemaakt, de mensen die FlashKip aan het werk hebben gezien op de meet kunnen er meer over zeggen :stoned:

:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Jelly » do jul 07, 2011 10:03 pm

Of dat de club dicht gaat en je naar een of ander kansloos nachtcafe gaat om daar met je ogen dicht te dansen ergens in een hoekje... En het ook heel leuk vind, ik kon wel huilen toen mijn vrienden me meenamen omdat we gingen slapen. Ik ben echt een wrak op hoge doses.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor DDeeJay » vr jul 08, 2011 2:14 am

Ivo schreef:
DDeeJay schreef:of aan de persoon (die je overigens niet kent) vraagt of hij het uur van je gsm wilt aflezen omdat je niet alle cijfers kan lezen... en hij je er dan op wijs maakt dat je gsm helemaal niet opstaat

Juist, bij hogere dosissen heb ik totaal geen dieptezicht meer en gaan mijn ogen trillen... Dan is het echt onmogelijk om me op een bepaald punt te concentreren.


IDD berichtjes openen heeft geen zin meer want ik kan ze toch niet lezen omdat men ogen te hard trillen
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Anton » vr jul 08, 2011 3:07 am

Nja, vorige keer zag ik wel af en toe hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld vanuit mijn stoel naar het voorraam keek in de bus.... ik moest vanwege bepaalde redenen met de bus... kwam met de fiets en ging weg met de bus :P

Maar ik zag bijv een rode lamp van de volgende bus en dacht ineens goh, daar rijd een auto of een scooter of zo en ik hallucineerde wel echt :P Maar alleen als ik vanuit mijn stoel naar buiten keek :P
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor kenobi » vr jul 08, 2011 10:44 am

Anton schreef:Nja, vorige keer zag ik wel af en toe hallucinaties. Als ik bijvoorbeeld vanuit mijn stoel naar het voorraam keek in de bus.... ik moest vanwege bepaalde redenen met de bus... kwam met de fiets en ging weg met de bus :P

Maar ik zag bijv een rode lamp van de volgende bus en dacht ineens goh, daar rijd een auto of een scooter of zo en ik hallucineerde wel echt :P Maar alleen als ik vanuit mijn stoel naar buiten keek :P


dat zou ik dus echt niet vet vinden, helemaal van de kaart zijn en dan godver nog met de bus moeten :S stap je in een bus die helemaal vol zit met mensen damn.....dat zou voor mij gelijk :puke: zijn :P
kenobi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: ma apr 04, 2011 7:09 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Anton » vr jul 08, 2011 11:22 am

Ik hallucineerde alleen als ik naar buiten keek en dat was alleen de eerste seconden. Als ik er langer naar keek dan zag ik gewoon wat het was...
Anton
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: di jul 05, 2011 10:22 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor darkikkeuh » vr jul 08, 2011 1:29 pm

herkenbaar allemaal
alles vergeten, heel vaag zijn, volledig niet meer kunnen conecentreren, vage dingen zien, uur aflezen enzo gaat ook niet goed meer, kaakpijn.. dan is het tijd om te stoppen :grin:
darkikkeuh
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:23 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Ketalar » zo jul 31, 2011 3:38 pm

Dat merk je wel aan de dagen erna
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Teveel?

Berichtdoor Veggol » ma aug 01, 2011 7:13 pm

Als je in een keer zoiets dropt dan voelt het teneerste het komende half/uur niet chill aan. Dan wil je zitten en dan voel je gewoon dat het ff allemaal te snel gaat.
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Teveel?

Berichtdoor Tisjeboy » ma aug 01, 2011 7:19 pm





Kan, als je echt veel te veel neemt. Heb vrienden wel eens soortgelijke shit, en erger, zien doen na 1 pil, maar toen waren er ook een heleboel andere middelen in het spel. Ik kan niet zeggen hoe dat in jouw geval gaat, breek je pil gewoon door midden, flikker er een halfje in, gaat prima.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner