Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Thuis of Feest ?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

MDMA: Thuis of op een Feest ?

Lekker gezellig thuis
45
35%
Op een dik feest
45
35%
Kan écht niet kiezen
37
29%
 
Totaal aantal stemmen : 127

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor DackJaniels » ma jun 04, 2012 3:33 am

Thuis is prachtig. Gewoon met een groepje van 5/6 man eerst heerlijk liggen en knuffelen enzo. Daarna beetje rondlopen in de omgeving, parkje opzoeken etc.
I have a lot of beliefs and I live by none of ‘em. They’re just my beliefs. I just like believing them. I like that part.
Avatar gebruiker
DackJaniels
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 2:37 am
Woonplaats: Breda

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Ixnas » ma jun 04, 2012 9:34 pm

Het lekkerste vind ik nog altijd gewoon 's nachts rondbanjeren in een rustig dorp. Ik word altijd belachelijk rustig ipv veel mensen die gaan rondstuiteren.

Af en toe bij een lantaarnpaal gaan zitten en om je heen kijken <3
Gebruikt: wiet/hasj, speed, XTC/MDMA, truffels, lachgas, Ritalin, Concerta, Strattera.
Te doen: paddo's, LSD, salvia, cocaïne.
Favorietje: MDMA
Avatar gebruiker
Ixnas
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 9:24 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Tripkip » wo jun 20, 2012 12:42 am

Nog nooit thuis gedaan, maar dat komt er ooit wel eens van :)
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jun 20, 2012 1:04 am

DackJaniels schreef:Thuis is prachtig. Gewoon met een groepje van 5/6 man eerst heerlijk liggen en knuffelen enzo. Daarna beetje rondlopen in de omgeving, parkje opzoeken etc.


:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Stefaan » wo jun 20, 2012 3:50 am

DackJaniels schreef:Thuis is prachtig. Gewoon met een groepje van 5/6 man eerst heerlijk liggen en knuffelen enzo. Daarna beetje rondlopen in de omgeving, parkje opzoeken etc.


Elkaar her en der een kusje geven, want dit is mdma, dan mag het hoor! Dan ben je echttttt niet gay :love: :lol:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jun 20, 2012 10:39 pm

Gman007 schreef:
DackJaniels schreef:Thuis is prachtig. Gewoon met een groepje van 5/6 man eerst heerlijk liggen en knuffelen enzo. Daarna beetje rondlopen in de omgeving, parkje opzoeken etc.


Elkaar her en der een kusje geven, want dit is mdma, dan mag het hoor! Dan ben je echttttt niet gay :love: :lol:


Nu snap ik waarom je MDMA de hemel in prijs en iedereen er aan wil hebben 8-) Ouwe snoeperd 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Stefaan » wo jun 20, 2012 10:47 pm

Shhhh niet verklappen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Lau » do jun 21, 2012 1:48 pm

Liever op een feest dan thuis.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Dreuge » do jun 21, 2012 1:50 pm

Gman007 schreef:
DackJaniels schreef:Thuis is prachtig. Gewoon met een groepje van 5/6 man eerst heerlijk liggen en knuffelen enzo. Daarna beetje rondlopen in de omgeving, parkje opzoeken etc.


Elkaar her en der een kusje geven, want dit is mdma, dan mag het hoor! Dan ben je echttttt niet gay :love: :lol:


wtf hier begrijp ik niks van
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jun 21, 2012 1:54 pm

Accountants zijn ijskoud, dat blijkt maar weer 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » ma jun 25, 2012 12:23 am

ik vind het thuis lekker omdat het zo chill is en je kan echt een connectie maken met de mensen waarmee je bent. Dat zijn altijd hele bijzondere avonden.

Maar op een feest kan ik helemaal opgaan in de muziek enzo. En nieuwe mensen ontmoeten 8-)




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor snuifduif » ma jun 25, 2012 12:28 am

Xtc is voor op een feestje en mdma is voor thuis :kleuter:

*troll modus uit*
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma jun 25, 2012 12:29 am

snuifduif schreef:Xtc is voor op een feestje en mdma is voor thuis :kleuter:

*troll modus uit*


:lol: Ik heb er nog nooit aan gedacht om die uitspraak expres te gooien. Wel genieten, gegarandeerd dat iemand een a4-tje tekst voor niks gaat typen 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor French-tic-tacs » wo jan 15, 2014 1:15 pm

Thuis.

Maar het liefst in de Natuur, dan kan het psychedelisch effect het best tot uiting komen vind ik.
Avatar gebruiker
French-tic-tacs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: ma mei 07, 2012 7:49 am

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Floatingpoints » wo jan 15, 2014 3:23 pm

Grappig dat hier zoveel mensen zijn die thuis liever MDMA nemen. Ik heb nog nooit van vrienden of anderen die ik gesproken heb gehoord die het thuis wel eens gebruikt hebben. Ik vind het altijd geweldig op een lekker hard Techno/mellow Deep-house feest/festival, denk dat dat meer mijn ding is. Maar goed, ik zal eerst het een keer thuis uit moeten proberen om hierover te kunnen oordelen.
Avatar gebruiker
Floatingpoints
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di nov 12, 2013 3:51 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Prototype » wo jan 15, 2014 3:24 pm

Feest.

lekker voor de speakers staan hakken en die bass door je heen voelen gaan.
Met compleet onbekenden een praatje maken & rondjes lopen.
Van thuis zitten met M op wordt ik vooral erg onrustig en wil ik bewegen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 4:03 pm

Thuis, absoluut.
Je kan dan optimaal van het gevoel genieten en doen en laten wat je wilt.
Op een feest heb je dat niet en bovendien geniet je vervolgens toch meer van de drug dan 't feest zelf.
Bovendien kan 't zo zijn dat je sommige dingen niet eens meer weet.
Dat bij elkaar vind ik toch al genoeg reden om niet meer op 'n feest te gebruiken, onnodig duur en zelfs zonde voor 't feest.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Pepino » wo jan 15, 2014 4:09 pm

Zit dus echt te twijfelen. Thuis is het echt een hemel op aarde. Een feest is sowieso al super en wordt het snel wazig enzo.
Ik denk dat het de laatste keer op een feest wordt voor mij en dan overga op de pep. ;)

Thuis dus
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Trippie » wo jan 15, 2014 5:14 pm

Ik vind echt niets geweldiger dan echt kei hard gaan op een feest.
Zou zonde zijn om drie maanden langer te moeten wachten door het thuis te doen. Niet dat dat niet leuk is natuurlijk.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor totally_wallarized » wo jan 15, 2014 8:20 pm

Ik wil het wel eens graag doen op een feestje, maar ik ben bang dat het té hard opvalt voor de mensen die het niet gebruiken. Ik denk dan wel dat je het best doet op een technofeestje ipv een allround feestje, niet? Ook het even misselijk worden bij de inslag gaat ook niet zo tof zijn op een feestje denk ik. Al lijkt het mij wel toffer te zijn op een feest. Laatste keer waren we van plan (na de inslag) naar een feestje te vertrekken, maar natuurlijk hadden we totaal geen zin meer, eenmaal we aan het spacen waren :D
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Floatingpoints » wo jan 15, 2014 8:46 pm

totally_wallarized schreef:Ik wil het wel eens graag doen op een feestje, maar ik ben bang dat het té hard opvalt voor de mensen die het niet gebruiken. Ik denk dan wel dat je het best doet op een technofeestje ipv een allround feestje, niet? Ook het even misselijk worden bij de inslag gaat ook niet zo tof zijn op een feestje denk ik. Al lijkt het mij wel toffer te zijn op een feest. Laatste keer waren we van plan (na de inslag) naar een feestje te vertrekken, maar natuurlijk hadden we totaal geen zin meer, eenmaal we aan het spacen waren :D


Hangt een beetje van het feestje af, ikzelf gebruik meestal op een techno feest inderdaad, zoals Awakenings of zoiets dergelijks. Daar kijkt niemand gek op van gekke bekken of wat dan ook, gok dat daar minimaal 70% van de mensen aan de pillen of pep zitten. Hetzelfde geldt voor deep-house feestjes. ik weet niet hoe het bij andere feesten zit, daar ga ik eigenlijk nauwelijks heen. :kleuter:
En als ik naar andere soort feestje ga, ga ik meestal gewoon nuchter of aan de alcohol.

Ikzelf heb nooit last van misselijkheid, daar zou ik niks over kunnen zeggen. Laatst kwam hij bij mij wel hard opkomen, toen ben ik gewoon even lekker rustig gaan zitten in zo'n chill-ruimte om het te verwerken en kon ik daarna lekker door.
Laatst bijgewerkt door Floatingpoints op wo jan 29, 2014 11:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Floatingpoints
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di nov 12, 2013 3:51 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Lager » wo jan 15, 2014 8:47 pm

totally_wallarized schreef:Ik wil het wel eens graag doen op een feestje, maar ik ben bang dat het té hard opvalt voor de mensen die het niet gebruiken. Ik denk dan wel dat je het best doet op een technofeestje ipv een allround feestje, niet? Ook het even misselijk worden bij de inslag gaat ook niet zo tof zijn op een feestje denk ik. Al lijkt het mij wel toffer te zijn op een feest. Laatste keer waren we van plan (na de inslag) naar een feestje te vertrekken, maar natuurlijk hadden we totaal geen zin meer, eenmaal we aan het spacen waren :D


Als je niet wilt dat het opvalt dan moet je het gewoon op een festival doen. Ik zie zelf dan ook altijd super veel mensen die aan de xtc zitten. Terwijl als ik op zaterdag avond uitga dan zie je dus bijna niemand die het opheeft. Plus er komt nog bij dat als je het op een festival doet dat er zoveel mensen zijn dat er een kleine kans is dat ze je uit het publiek zullen trekken :grin: Wat ik laatst ook deed is gewoon aan een vriend vragen die geen xtc op heeft of hij me cola/water/whatever wilde halen, zo valt het ook niet op aan de bar :grin:

En als je misselijk wordt gewoon even gaan zitten of even naar buiten lopen dan kan je snel weer partyeennn :rock:
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Trippie » wo jan 15, 2014 8:52 pm

Ja je moet gewoon echt naar raves gaan en niet naar clubs ofzo.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor totally_wallarized » wo jan 22, 2014 5:43 pm

Ja, zowieso wil ik dat wel eens doen. Binnekort eens op zoek gaan naar n goei feestje/festival om eens los te gaan.. Eerst nog enkele maanden wachten ivm tolerantie ;)

Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Snater » wo jan 29, 2014 4:18 pm

Liever thuis, aangezien ik niet echt energie krijg van mdma, maar meer ga hangen en de ene peuk na de andere op steek, om vervolgens te ouwehoeren met (on)bekenden.
Hierdoor mis ik mn favo dj's en de sfeer op het feest, nah liever pep of 4fa.

Thuis vind ik het heerlijk, lekker wausen op de muziek en chillen met vrienden.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Klimtox » wo jan 29, 2014 10:38 pm

Maakt me allemaal niet meer uit. Mijn hele leven is een feest.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Poseidon » wo jan 29, 2014 11:39 pm

Aangezien ik geen troubles met de smeris wil en ik van dit matreaal mega~gekke bekken ga trekken kies ik voor thuis met een lief smatje :love:

By the way, er heeft hier op de Stadhouderskade vorig jaar een gast zomaar een copper op mdma neergehookt waarna ze hem dood geschoten hebben :s
Weinig love-feeling at that moment :roll2:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor supergabbur » do jan 30, 2014 2:10 am

Poseidon schreef:Aangezien ik geen troubles met de smeris wil en ik van dit matreaal mega~gekke bekken ga trekken kies ik voor thuis met een lief smatje :love:

By the way, er heeft hier op de Stadhouderskade vorig jaar een gast zomaar een copper op mdma neergehookt waarna ze hem dood geschoten hebben :s
Weinig love-feeling at that moment :roll2:


Was de copper op MDMA (dat kan toch helemaal niet onder werktijd) en werd hij alleen daarom neergehoekt? Rare bedoening!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor Wapsie » do jan 30, 2014 2:14 am

ben heeeeeelemaal klaar met mdma op een thuisparty.. in het verleden wel geregeld gedaan maar door m'n heftige reactie tegenwoordig op 't spul (vooral na de werking) bewaar ik 't voor slechts enkele keren per jaar (like 2 of 3) op een kksick feest/festival en de kramp al in m'n kuiten zit van het hakken #interpunctie¿

gas is alles
Avatar gebruiker
Wapsie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 126
Geregistreerd: di dec 03, 2013 2:31 pm
Woonplaats: 058

Re: Thuis of Feest ?

Berichtdoor brick_top » vr jan 31, 2014 12:10 am

Wapsie schreef:ben heeeeeelemaal klaar met mdma op een thuisparty.. in het verleden wel geregeld gedaan maar door m'n heftige reactie tegenwoordig op 't spul (vooral na de werking)

Verklaar je nader..
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron