Na het gebruik van 4fmp + xtc heb ik altijd een tinteling in mijn piemel. Ik ben erg geil en die tinteling komt overeen met een gevoel alsof ik elk moment klaar kan komen. De seks is dan ook hemels.
Gebruik alleen maar combi 4fmp + xtc aangezien ik alleen op lange/grote feesten gebruik.
Weet dus niet of het door de 4fmp of X komt.
Ik zal graag willen weten wat dit gevoel veroorzaakt.
Echter heb ik ook nog een andere vraag.
Ik heb 1,5 maand geleden een bijbalontsteking opgelopen waardoor ik geruime 2 weken gekluisterd aan bed zat met koorts en hevige antibiotica. Toen ik hier eenmaal van hersteld was, was mijn libido ver te zoeken. Het stond echt op een 0 punt. Ik kon ook geen erecties krijgen tijdens de seks met mijn vriendin. Dit heeft zo'n 1,5 maand aangehouden tot afgelopen koningsdag.
Op deze dag heb ik na 4 maanden pauze weer genoten van 4fmp + X. Toen ik met mijn vriendin thuis kwam had ik enorme zin in seks. Ik had een ontzettend harde erectie en heb 3 uur lang (no troll!) seks gehad. Sindsdien is mijn libido weer helemaal terug en kan ik weer echt goede erecties krijgen zonder problemen. Hoe kan het dat X mijn libido weer terug heeft gebracht? Ik ben hier ook erg benieuwd naar!
Alvast bedankt!