Aaltje schreef:Bestel twee hoeren.
sunset unlimited schreef:Aaltje schreef:Bestel twee hoeren.
Dat zou epic zijn, denk dat ik ze allen dood schrik als ik ze constant ga aaien en knuffelen. En way te duur, nog iets anders? een spel ovzo?
Blue Mystic schreef:met peren ijsjes en muziek kom je een heel eind.
Einstein schreef:Ja, muziekMisschien ook iets onnozels om jezelf mee bezig te houden, games of vage bordspellen of zo, alles is dan toch geniaal. Waarschijnlijk komt het uiteindelijk erop neer dat je veel muziek gaat luisteren, veel gaat lullen over zogenaamd diepzinnige emotionele onderwerpen en veel ijsjes gaat eten
Dissendium schreef:Gewoon lekker onzin gesprekken voeren, ijsjes eten. Menthol peuken zijn ook een aanrader btw.
Door een bos lopen ook haha.
Xeloc schreef:Dissendium schreef:Gewoon lekker onzin gesprekken voeren, ijsjes eten. Menthol peuken zijn ook een aanrader btw.
Menthol peuken inderdaad! sowieso roken
!
sunset unlimited schreef:Super chill alle reacties, we gaan er ook lekker bij tippen (lsd) trip Report zal er komen! Meer tips zijn allemaal welkom, ga ze allemaal proberen uitvoeren (tenzij ik ze niet chill vind)
Aaltje schreef:sunset unlimited schreef:Super chill alle reacties, we gaan er ook lekker bij tippen (lsd) trip Report zal er komen! Meer tips zijn allemaal welkom, ga ze allemaal proberen uitvoeren (tenzij ik ze niet chill vind)
Vet man! ik hoop dat je fliphole op tijd binnen is
Scooby schreef:douchen of in bad gaan lijkt me ook wel lekker.
Dissendium schreef:Gewoon lekker onzin gesprekken voeren, ijsjes eten. Menthol peuken zijn ook een aanrader btw.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DaFunkstarr schreef:Kun je 't dan niet beter andersom doen? Eerst anus likken, dan daarna met je tong een vagina tekenen. Stuk efficiënter.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten