Kockar schreef:Ok, vermijd het consumeren van alkool wel tijdens de trip
Radical schreef:Alcohol met xtc/mdma combineren is niet slim. Al helemaal niet als je eerst drinkt en daarna xtc neemt.
Kockar schreef:1 kan geen kwaad, maar hey, waarom onnodig risico's nemen? Beste is op een nuchtere, lege maag innemen
JongGeleerd schreef:Het belangrijkste is:
Uitgeslapen zijn
Niet vlak van tevoren eten (zeker geen vet eten) maar eerder op de dag wel genoeg eten.
Wiet schijnt neurotischiteit te verkleinen en je trip wat te versterken (doen dus )
Zorg ervoor dat je op je gemak bent en dat het niet boeit of iemand ziet dat je aan de drugs zit, hierdoor kan je het gevoel behoorlijk onderdrukken.
Geniet gewoon lekker en laat je gaan
Niet teveel M nemen (max 2x lichaamsgewicht in mg, dus 70kg -> honderdveertig mg)
Veel plezier
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Poseidon schreef:Mocht je gaan dansen, zet dan geen muts of pet op ivm over behitting van de schedel-inhoud.
Aebirauq schreef:Poseidon schreef:Mocht je gaan dansen, zet dan geen muts of pet op ivm over behitting van de schedel-inhoud.
Ik vind een hoofdband wel altijd fijn ivm zweet, ook een afrader eigenlijk?
Poseidon schreef:Aebirauq schreef:Poseidon schreef:Mocht je gaan dansen, zet dan geen muts of pet op ivm over behitting van de schedel-inhoud.
Ik vind een hoofdband wel altijd fijn ivm zweet, ook een afrader eigenlijk?
Dat kan geen kwaad hoor. De meeste warmte afvoer schijnt via de bovenkant van de skull te gaan.
Af en toe een bandana met ijsblokjes erin opzetten is ook verantwoord.
cojiro schreef:wiet en xtc gaan helemaal niet samen waarom zegt iedereen dat altijd
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:cojiro schreef:wiet en xtc gaan helemaal niet samen waarom zegt iedereen dat altijd
Ik vind dat ook een veel te wazige combi...
kevke schreef:hallo kan iemand mij helpen ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten