Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vraag over xtc

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » wo jan 15, 2014 4:08 pm

Hallo,

Ik had een vraag over xtc, ik heb zelf nu 2X xtc gebruikt en mijn eerste keer was super gaaf, dat waren blauwe red bulls, was thuis met zn 3e we gingen echt hard toen en het was maar 1 pil, in november 2013 ben ik naar een hardstyle feest geweest daar had ik namelijk 2 pillen mee 1 blauwe super man en een rooie, maar met die super mans kwam ik maar niet in de space voelde me compleet nuchter had alleen zin om te lopen of zitten de rest hoefde voor mij niet echt, mijn vraag is dus hoe kan dit? Dat ik met 1 pil wel hard kan gaan maar 2 kwam ik er totaal niet in.
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 4:12 pm

Zijn ze getest?
En had je nou 2 pillen (met waarschijnlijk 180mg per stuk) op dat hardstyle feest?
Als dat zo is, geen wonder dat je geen zin had iets te doen... Dikke overdosis, zeker zo zonder gewenning
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Einstein » wo jan 15, 2014 4:15 pm

Had je de tweede keer alles tegelijk gepakt? :woeh: :xtc: :xtc: :xtc:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Pepino » wo jan 15, 2014 4:18 pm

Ik heb altijd dat ik me moet overgeven aan de drug die ik gebruik. Wanneer ik op een feest ben komt de xtc niet aan totdat ik even een momentje voor mezelf neem. Naar de wc gaan of even zitten en ogen dicht doen en relaxen. Dan kickt die in en ga ik lekker.
Had afgelopen keer een hele blauwe superman geslikt maar heb het hele feest niks bijzonders gevoeld, hou zelf altijd 2/3 maanden tussen gebruik. (was ook veel bezig met mensen zoeken die kwijtgeraakt waren, dus kon niet echt een moment mijn rust pakken).
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » wo jan 15, 2014 4:28 pm

Nee tweede keer heb ik rustig aan gedaan, kwartjes mee begonnen met na uur weer, maatje van mij zei dat ze dikke troep waren omdat ze niet goed konden gebroken worden, ja ze waren getest volgens mij 180 mg
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 4:32 pm

Dan waren ze dus sowieso geen dikke troep.
En het probleem is ook direct gevonden, je neem kwartjes.
Hierdoor is de startdosis te laag.
MDMA kan je beter in één keer goed doen, maar zeker niet meer dan 2× je gewicht (kg) in mg.
Het is niet een langdurige drug en bijpakken zal vooral meer negatieve effecten en schade teweegbrengen.
Nouja, schade alleen als je meer dan 2× je gewicht in mg pakt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Trippie » wo jan 15, 2014 4:34 pm

JongGeleerd schreef:Dan waren ze dus sowieso geen dikke troep.
En het probleem is ook direct gevonden, je neem kwartjes.
Hierdoor is de startdosis te laag.
MDMA kan je beter in één keer goed doen, maar zeker niet meer dan 2× je gewicht (kg) in mg.
Het is niet een langdurige drug en bijpakken zal vooral meer negatieve effecten en schade teweegbrengen.
Nouja, schade alleen als je meer dan 2× je gewicht in mg pakt.

:shock: Ik neem altijd kwartjes.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » wo jan 15, 2014 4:35 pm

Misschien heb ik het verkeerd gezegd ze begonnen te kruimelen tijdens het breken dat is goed? Moet ik dan beter beginnen met halfjes?
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 4:42 pm

Ik zou een halfje nemen en later (anderhalf uur ofzo?) een kwartje/halfje als je dat nodig vindt, afhangende van je gewicht.
Zou ik persoonlijk doen als ik nog MDMA zou gebruiken...
Dat kruimelen heeft enkel met het bindmateriaal te maken als ze getest zijn, er niets aan troep in zat en de dosis 180mg is...
Zijn het goede pillen...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Ivo » wo jan 15, 2014 4:43 pm

Hoeveel weeg je ongeveer? Je dosis is afhankelijk van je gewicht.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » wo jan 15, 2014 5:11 pm

Ik ben maar een licht mannetje van 1,86 en weeg z'n 66 kilo.

Bedank voor de tip Jong Geleerd ik zal dat onthouden
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Radical » wo jan 15, 2014 8:01 pm

Met een 66 kg kan je goed een Halfje hebben van 180-220mg. Eventueel (niet aan te raden) Kwartjes Bijpakken wanneer je denkt dat de trip afzakt.

Het beste is maar 1x wat ik je mond te gooien en daarna niet meer. Aanbevolen maximale hoeveelheid is niet meer dan 2mg per kilo lichaamsgewicht.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » do jan 16, 2014 7:14 am

Bedank voor alle snelle reacties en tips zal het onthouden

Ik had ook nog een andere vraag,

Ik hoorde wanneer mensen xtc gebruiken groepjes gaan vormen, hoe zit dat als bijvoorbeeld je met 5 vrienden bent en 1 van hen zit aan de alcohol en de rest aan xtc is het waar dat je die gene met alcohol gaat negeren of buiten sluiten? Dat vroeg ik me namelijk af , zelf niet mee gemaakt.

Misschien een domme vraag maar wou zeker weten.
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Snater » do jan 16, 2014 8:32 am

Als je xtc gebruikt, heb je samen met de gebruikers toch wel een soort 'connectie' Een soort hele sterke groepsband, omdat iedereen zich hetzelfde en zo lekker voelt, vooral de eerste paar keer.

Dit hoeft niet per se invloed te hebben op de gene die alcohol gebruikt denk ik, op xtc is iedereen aardig wat diegene ook op mag hebben, meestal is het wel zo dat als je zelf xtc hebt gebruikt of precies weet hoe iemand zich voelt, je je veel meer kan inleven als je vriend aan de xtc helemaal wappie met een lul kick naar je toe komt, waar anderen misschien denken: 'doe niet zo idioot'
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: vraag over xtc

Berichtdoor psychotrance » do jan 16, 2014 9:26 am

het is zeker niet zo dat jullie die persoon gaan uitsluiten, op xtc ben je tegen iedereen aardig. wel is her zo dat een persoon die enkel alcohol op heeft nooit in de zelfde magische space zal komen die jullie samen ervaren. zeker als hij nog nooit xtc heeft gedaan kan het voor hem wat lullig zijn. jullie snappen elkaar, jullie weten wat er in jullie omgaat en hij mist dat. bovedien kan jullie kleffe xtc-knuffelmodus en bekken die jullie trekken wat lastig en irritant zijn als gij nog nooit xtc heeft gedaan. als ie het al wel heeft gedaan snapt hij jullie volledig :D
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » do jan 16, 2014 10:29 am

Oké, ik dacht ook zo aan van als je met zn 5e gaat zou het mooiste zijn dus om met ze alle 5 te doen, en ja klopt met xtc had ik ook een sterke connectie met die gene die het ook hebben gedaan maar het zou mij echt apart lijken als iedereen wel doet en 1 niet, denk zelf wel dat ik me buiten gesloten zou voelen maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk
Enige mensen met ervaring hier mee?
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Radical » do jan 16, 2014 12:23 pm

Ik heb wel eens in mijn eentje met 3 strakke mensen gechilld. Ik kon gewoon meepraten en doen (was helemaal nuchter trouwens). Was in een thuis setting. Was gewoon gezellig voor iedereen =)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lager » do jan 16, 2014 1:18 pm

Het licht er denk ik ook aan hoe iemand zich gedraagt tegenover jullie zoals Radical al een beetje zegt.

Ik heb altijd sterk de neiging om in een thuissetting alleen maar mensen te willen die xtc op hebben. Als er bijvoorbeeld iemand bij is die alleen maar alcohol drinkt dan past het gewoon niet in mijn plaatje op dat moment. Ik heb wel eens een paar mensen heel lief verteld of ze alsjeblieft ergens anders heen konden gaan haha.
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Radical » do jan 16, 2014 1:20 pm

Wat raikonen verteld herken ik ook wel een beetje. Als de slikkers het van te voren weten is het denk ik anders dan dat je er later bij komt.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Perry » do jan 16, 2014 1:21 pm

Bij thuis setting erger ik me dood aan 'nuchteren.'
Vooral die lui die zeggen "Waarom doe je zo stom." of "Jonge, nu overdrijf je die kaak gewoon om op te vallen."

Ps: De vriend die zo deed heeft zichzelf al gedistantieerd van onze groep
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Radical » do jan 16, 2014 1:27 pm

Dat is erg vervelend Ja, dan heb je gewoon een verkeerd persoon erbij. Ik zal dat niet doen en ik zal ook mee gaan in de trip ookal ben ik nuchter Haha.
Ik tripte een keer op 2cb, ging een vriend over zijn school praten wat ie nog voor opdrachten moest doen enzo... Dacht ik van wauw, serieus? Ga aub weg.
het ligt dus erg aan de persoon wie nuchter is :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » do jan 16, 2014 3:55 pm

Oké, dat had ik dan met space cake bij thuis setting dat ik me ergerde aan nuchtere mensen die er wel waren maar niet mee deden, vond ik niet chill.

Maar hebben jullie er ook last van op feestjes? Of is dat wel chill ook al weet je van te voren dat die persoon gaat drinken i.p.v pillen? Zoals ik al eerder zei zou ik me beetje buitengesloten voelen maar dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Perry » do jan 16, 2014 3:58 pm

Op een feest wonderbaarlijk genoeg meestal niet
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Aebi » do jan 16, 2014 3:59 pm

Op een feestje is in mijn geval iedereen je vriend, maakt niet uit wat ze gebruikt hebben. Als ze echter nog nooit xtc gebruikt hebben kan het voor hun wel vreemd aanvoelen lijkt me.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Emerica. » do jan 16, 2014 4:20 pm

JongGeleerd schreef:Bij thuis setting erger ik me dood aan 'nuchteren.'
Vooral die lui die zeggen "Waarom doe je zo stom." of "Jonge, nu overdrijf je die kaak gewoon om op te vallen."

dit.
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » vr jan 17, 2014 8:51 am

Oké bedankt voor jullie ervaringen, ik denk dat die persoon bij ons beter thuis kan blijven of mee gaan doen want van drank kan ie nog al vervelend en irritant worden, hij heeft al eens xtc gebruikt, ben bang dat we hem dan gaan buiten sluiten zou zielig zijn dat dat zou gebeuren.

Nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties

Ik neem aan dat er zn 2-3 maand tussen moet zitten voor het beste effect van xtc of langer?
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Ivo » vr jan 17, 2014 9:22 am

Lemby schreef:Ik neem aan dat er zn 2-3 maand tussen moet zitten voor het beste effect van xtc of langer?

Inderdaad :) 2-3 maanden tussen 2 keer is genoeg.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » vr jan 17, 2014 10:26 am

Wat als je het vaker doet? Minder trip effect?
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lager » vr jan 17, 2014 12:50 pm

Maar beter ook dat je het effect van de eerste keren niet houd anders was dit een super verslavende drugs geweest denk ik haha
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: vraag over xtc

Berichtdoor Lemby » vr jan 17, 2014 3:30 pm

Raikonen1 schreef:Maar beter ook dat je het effect van de eerste keren niet houd anders was dit een super verslavende drugs geweest denk ik haha


Daar ben ik het met je eens , maar toch elke keer blijft anders :)
Lemby
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: wo jan 15, 2014 3:38 pm

Volgende

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner