Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vriend voelt niks van xtc

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Vriend voelt niks van xtc

Berichtdoor Ludactus » zo jul 16, 2017 1:40 am

Hallo forumleden,

Zoals de titel al vermeldt zit ik hier met een vriend die niks voelt van zijn pillen. Aan de pillen ligt het niet, de andere 12 gaan er zeer lekker op. Het is de tweede keer dat hij xtc doet, de vorige keer was ik er ook bij en ook toen ging hij niet bepaald hard. Hij heeft nu een hele pil van 220mg op, maar zegt niks te voelen. Zijn pupillen zijn een klein beetje groter dan normaal, maar geen zwarte gaten. Hij komt ook nuchter over (ik denk dat redelijk te kunnen beoordelen gezien ik zelf nuchter ben en vrij veel ervaring heb met xtc). Heeft het voor deze jongeman zin om meer te slikken, of zit xtc er voor hem gewoon niet in? De vorige keer eindigde mijn vriend op 2,5 pil van 140mg, met ongeveer hetzelfde effect als nu. We dachten de vorige keer dat het aan de setting lag (zijn eerste techno feest, heel erg drukke omgeving en al moe) maar deze keer is de situatie perfect (groot huis, aantal goede vrienden, muziek, kans om naar buiten te gaan en rust op te zoeken enz) en we snappen er niks van.

Heeft het zin om meer bij te nemen? Waardoor zou het kunnen dat hij niks voelt?

Thssen de eerste en tweede keer zit ruim 3 maanden, daar kan het naar mijn idee niet aan liggen...

Hulp wordt erg gewaardeerd!
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine
Ludactus
Newbie

Re: Vriend voelt niks van xtc

Berichtdoor 618157 » zo jul 16, 2017 1:53 am

Ludactus schreef:Hallo forumleden,

Zoals de titel al vermeldt zit ik hier met een vriend die niks voelt van zijn pillen. Aan de pillen ligt het niet, de andere 12 gaan er zeer lekker op. Het is de tweede keer dat hij xtc doet, de vorige keer was ik er ook bij en ook toen ging hij niet bepaald hard. Hij heeft nu een hele pil van 220mg op, maar zegt niks te voelen. Zijn pupillen zijn een klein beetje groter dan normaal, maar geen zwarte gaten. Hij komt ook nuchter over (ik denk dat redelijk te kunnen beoordelen gezien ik zelf nuchter ben en vrij veel ervaring heb met xtc). Heeft het voor deze jongeman zin om meer te slikken, of zit xtc er voor hem gewoon niet in? De vorige keer eindigde mijn vriend op 2,5 pil van 140mg, met ongeveer hetzelfde effect als nu. We dachten de vorige keer dat het aan de setting lag (zijn eerste techno feest, heel erg drukke omgeving en al moe) maar deze keer is de situatie perfect (groot huis, aantal goede vrienden, muziek, kans om naar buiten te gaan en rust op te zoeken enz) en we snappen er niks van.

Heeft het zin om meer bij te nemen? Waardoor zou het kunnen dat hij niks voelt?

Thssen de eerste en tweede keer zit ruim 3 maanden, daar kan het naar mijn idee niet aan liggen...

Hulp wordt erg gewaardeerd!

Zeker niet meer slikken, dat zijn echt flinke pillen die eigenlijk voor iedereen al te veel zouden zijn. Geadviseerd word om niet meer dan 1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht te nemen- zelf heb ik dit veelvoudig overschreden en heb het verneukt voor mezelf- bijnemen is meestal ook geen goed idee en heeft na anderhalf a 2 uur geen toegevoegde waarde, maar zeker met zulke sterke pillen moet je gewoon zoweiso niet bijnemen.
Slikt je vriend medicatie mischien?
Hoe zwaar weegt hij?
Gebruikt hij naast MDMA nog andere drugs?

“When the snows fall and the white winds blow, the lone wolf dies but the pack survives.”
― George R.R. Martin, A Game of Thrones
618157
DF Addict

Berichtdoor Ludactus » zo jul 16, 2017 2:02 am

Ik weet niet hoeveel hij weegt, maar hij is erg lang (2 meter) en heeft een normaal slank postuur. Hij slikt geen medicatie en gebruikt heen harddrugs, wel blowt hij vrij veel, maar voor zover ik weet heeft dat niet zo veel invloed? Hij had niet geblowed vanavond.
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine
Ludactus
Newbie

Berichtdoor Druks » zo jul 16, 2017 2:05 am

Klein jointje roken wilt misschien helpen. Een kleine groep mensen is gewoon super ongevoelig voor mdma.

Vooral niet meer bij nemen, hij zit al op een pittige dosis.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Savage » zo jul 16, 2017 2:12 am

Bijnemen gaat alleen maar zorgen voor negatieve effecten nu (als ze al effect geven). Misschien is hij wat te gefocust op het feit dat ie' mdma genomen heeft en dus wacht tot ie' iets gaat voelen?
"She moves in mysterious ways"
Savage
Donateur

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA