Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wachttijd/pauze 2CB & 4PB (Benzo)

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Wachttijd/pauze 2CB & 4PB (Benzo)

Berichtdoor Wachttijd » wo jan 08, 2020 7:37 pm

Goedendag,

Ik zit met de volgende vragen:

1) wat is de wachtijd/pauzetermijn voor 2CB?
Bij xtc wordt aangeraden 2/3 maand echter heb gehoord dat 2CB elk weekend wel gebruikt kan worden, omdat het de voorradeden van stofjes niet opmaakt zoals XTC maar slechts gebruikt

2) Wat is de wachttijd/pauzetermijn voor 4PB (benzo fury)?
3) hoe schadelijk is 2CB vergeleken met XTC?
4) hoe schadelijk is 4PB vergeleken met XTC?
5) bestaat er een goedkope drug, ipv dure cocaine, die een vergelijkbaar effect geeft als XTC en die je bijna ieder weekend zou kunnen gebruiken?


Heel erg bedankt voor het antwoord op deze vragen! Wij zijn op zoek naar een drug die een soortgelijk gevoel als XTC geeft en die je vaak zou kunnen gebruiken zonder een pauze van 2/3 maand ertussen, omdat dit gewoon veelste lang duurt.
Wachttijd
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo jan 08, 2020 7:22 pm

Re: Wachttijd/pauze 2CB & 4PB (Benzo)

Berichtdoor Jmths » za jan 11, 2020 1:35 pm

2C-B kun je in principe eenmaal per week gebruiken maar de meeste mensen zullen waarschijnlijk eenmaal per 2 weken zeggen.

4PB zegt mij niets maar 'benzo fury' is de wat lachwekkende verkoopnaam voor 6-APB. Ik zou zeggen dat de na en voordelen van 6-APB ten opzichte van MDMA sterk gelijkend zijn. Als je het mij vraagt zijn de verschillende voor en nadelen aardig verwaarloosbaar wanneer je 6-APB met MDMA vergelijkt.

Er bestaat geen goedkope drugs die je dezelfde effecten als cocaïne of MDMA faciliteert. Je zou in principe eens kunnen proberen om Phenibut (2-3 gram) met een psychedelica te combineren.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner