cojiro schreef::lol:
topvermaak dit
cojiro schreef::lol:
topvermaak dit
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ifuckedup schreef:Iemand die nog een goeie partydrugs weet? Geen speed, vind ik echt kut.
Ifuckedup schreef:Dacht ik al, jammer dat ik het heb verneukt.
Iemand die nog een goeie partydrugs weet? Geen speed, vind ik echt kut.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Prijzen
Je hebt niet genoeg verantwoordelijkheidsgevoel om met drugs om te gaan.
Kap ermee en begin niet eerder weer dan dat je zeker weet dat je dat wel hebt
voldie schreef:gewoon ritalin of concerta nemen dan blijf je scherp en als je er dan veel bij gaat smoke en zuipen word je niet moe maar gewoon lekker energiek met een goede roes erbij plus je kan nog redelijk normaal gesprekken voeren (als je niet teveel zuip)
voldie schreef:hoe kan hij nou weten dat je xtc niet elke dag kan gebruiken
prototype schreef:voldie schreef:gewoon ritalin of concerta nemen dan blijf je scherp en als je er dan veel bij gaat smoke en zuipen word je niet moe maar gewoon lekker energiek met een goede roes erbij plus je kan nog redelijk normaal gesprekken voeren (als je niet teveel zuip)
Dit is inderdaad goeie
Preksie schreef:voldie schreef:hoe kan hij nou weten dat je xtc niet elke dag kan gebruiken
Door eerst informatie op te zoeken over MDMA ipv zomaar wat naar binnen gooien.
Partypipo schreef:Ik kan altijd nog goede gesprekken voeren, hoe zat ik ook ben.
Zit in de familie, mijn broer en vader hebben diezelfde toffe eigenschap.
Koning pinteman, jwz.
voldie schreef:Preksie schreef:voldie schreef:hoe kan hij nou weten dat je xtc niet elke dag kan gebruiken
Door eerst informatie op te zoeken over MDMA ipv zomaar wat naar binnen gooien.
oow dus jij gaat zeggen dat toen je de eerste keer drugs gebruikte alle ins en outs er over wist
prototype schreef:voldie schreef:gewoon ritalin of concerta nemen dan blijf je scherp en als je er dan veel bij gaat smoke en zuipen word je niet moe maar gewoon lekker energiek met een goede roes erbij plus je kan nog redelijk normaal gesprekken voeren (als je niet teveel zuip)
Dit is inderdaad goeie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten