Korte vraag,
Als je 3 pillen hebt voor een hele nacht, neem je ze best 3 in 1 keer?
Of neem je best 1 en wacht je tot de eerste inslaat of tot de eerste is uitgewerkt?
De laatste weken doe ik ook ieder weekend harddrugs, niet veel maar toch al 6 weekends na elkaar, pillen, coke, ... De laatste maand(en) ben ik de zin in het leven kwijt.. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ... ik heb in niks zin meer, niks intresseert mij nog, ik verlang na niks meer, elke morgen sta ik op met de gedachte van wat doe ik hier en waarom ga ik iedere dag 8 uur werken?... ik weet niet wat ik moet doen...
Tripkip schreef:10 dagen geleden heb je dit gepost:De laatste weken doe ik ook ieder weekend harddrugs, niet veel maar toch al 6 weekends na elkaar, pillen, coke, ... De laatste maand(en) ben ik de zin in het leven kwijt.. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ... ik heb in niks zin meer, niks intresseert mij nog, ik verlang na niks meer, elke morgen sta ik op met de gedachte van wat doe ik hier en waarom ga ik iedere dag 8 uur werken?... ik weet niet wat ik moet doen...
viewtopic.php?f=3&t=5081&p=258727#p258727
Je weet toch hoe dit komt he?
Er hebben al zoveel mensen je geholpen met je vraag, beter stop je er even mee.
het is nu 3weken geleden dat ik het laatst mdma gebruikt heb en toen heb ik 2 rode sterren genomen en heel de avond een zombie geweest, weet niks meer van die avond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten