Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat is t chilste?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Wat is t chilste?

Berichtdoor snuifduif » vr maart 02, 2012 5:45 pm

pillenvreter schreef:of zou het komen omdat ik er al veel van verwacht, of iets dergelijks.. en dat het effect daardoor bij voorhand al minder is :P (xtc)

verder gaan maten van me wel helemaal uit hun plaat wanneer ze gebruiken, (xtc) en zelf kan ik prima 2 q dance wegeten zonder dat ik helemaal scheef ga lopen doen enzo. tolerantie is eigenlijk niet mogelijk, 5-6keer xtc gedaan met ruime pauzes. 80kg btw.

zou ik eens een hogere dosis moeten nemen ofzo? 3 q dance in halfjes opdelen en ieder half uur een halfje pakken?

3 q-dance(ook wel stand-by's genoemd) komt toch al zo in de richting van 450 mg mdma
Dat is redelijk veel
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat is t chilste?

Berichtdoor doq » vr maart 02, 2012 6:33 pm

snuifduif schreef:
pillenvreter schreef:of zou het komen omdat ik er al veel van verwacht, of iets dergelijks.. en dat het effect daardoor bij voorhand al minder is :P (xtc)

verder gaan maten van me wel helemaal uit hun plaat wanneer ze gebruiken, (xtc) en zelf kan ik prima 2 q dance wegeten zonder dat ik helemaal scheef ga lopen doen enzo. tolerantie is eigenlijk niet mogelijk, 5-6keer xtc gedaan met ruime pauzes. 80kg btw.

zou ik eens een hogere dosis moeten nemen ofzo? 3 q dance in halfjes opdelen en ieder half uur een halfje pakken?

3 q-dance(ook wel stand-by's genoemd) komt toch al zo in de richting van 450 mg mdma
Dat is redelijk veel


maar de ene qdance is de ander niet he :p .

Ik zou mephedrone opzoeken als ik jou was, dat lijkt beetje op xtc met een nakje coke, en anders zou ik je die combo gewoon aanraden. Maar mephedrone is ook voordeliger over de hele avond is mijn mening..

Met pep werkt ook wel maar dan voel je je nog wel echt onhelder enzo, is mij bijgebleven :p
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Vorige

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron