Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat Was je Eerste Pil?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Dopey » ma mei 30, 2011 9:17 pm

kofixteprate schreef:Rode Mitsubishu.. volgens mij absoluut geen pure MDMA en nogal onvoorbereid genomen, heb het idee dat er speed inzat of iets. Maar goed eerste keer is natuurlijk altijd intenser dus kan ook daarom geweest zijn.. Merk je het eigenlijk als er mcPP in heeft gezeten oid de volgende dag (of het moment zelf)? Dan is het effect sowieso niet zo intens/heeft het een averechtse werking als ik me niet vergis?


IK kan me nog wel herinneren dat er een batch rode mithu's waren met mcpp. Het gaf mij vooral een speedy gevoel en ik kon er slecht op slapen. Ook krijg ik het steeds warm en dan weer koud. Sommige mensen worden er misselijk van of krijgen hoofdpijn. De effecten lopen nogal uiteen, maar grote kans dat er mcpp in je pil zat.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor kofixteprate » ma mei 30, 2011 11:09 pm

Maakt het een verschil als ik echt gloeiend hard ging? En ik heb me ook geen moment slecht gevoeld, nog steeds de meest intense ervaring die ik heb gehad. Daarbij heb ik me laten vertellen er geen MDMA bij mcPP vervuilde pillen wordt gedaan, maar dat kan natuurlijk dikke onzin zijn.
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor MDMC » ma mei 30, 2011 11:36 pm

Lip schreef:
IK kan me nog wel herinneren dat er een batch rode mithu's waren met mcpp. Het gaf mij vooral een speedy gevoel en ik kon er slecht op slapen. Ook krijg ik het steeds warm en dan weer koud. Sommige mensen worden er misselijk van of krijgen hoofdpijn. De effecten lopen nogal uiteen, maar grote kans dat er mcpp in je pil zat.

Klopt, ik heb hier nog een batch liggen van die lading. Klote piperazine en niks meer, dus dat is gewoon onzin van evt. amfetamine (sowieso, mdma pillen met amfeta komt zelden voor in de Nederlandse scene). Het gevoel van mcpp is inderdaad zoals Lip beschrijft en verschilt per persoon. Ik heb er persoonlijk hele nare ervaring mee, zoals een hele avond op een feest ongecontroleerd te staan kotsen. Het is dus troep, blijf er maar vanaf die rode nepperds.. :woeh:

kofixteprate schreef:Maakt het een verschil als ik echt gloeiend hard ging? En ik heb me ook geen moment slecht gevoeld, nog steeds de meest intense ervaring die ik heb gehad. Daarbij heb ik me laten vertellen er geen MDMA bij mcPP vervuilde pillen wordt gedaan, maar dat kan natuurlijk dikke onzin zijn.

Het klopt dat vaak geen mdma in een mcpp pil zit, dit is immers de goedkope oplossing voor het drukken.
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Dreuge » ma mei 30, 2011 11:48 pm

rode playboy of groene amsterdammer, of allebei, want ik had er 2 genomen. geen idee hoeveel mg..
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor FRESH » di mei 31, 2011 2:04 pm

kofixteprate schreef:Rode Mitsubishu.. volgens mij absoluut geen pure MDMA en nogal onvoorbereid genomen, heb het idee dat er speed inzat of iets. Maar goed eerste keer is natuurlijk altijd intenser dus kan ook daarom geweest zijn.. Merk je het eigenlijk als er mcPP in heeft gezeten oid de volgende dag (of het moment zelf)? Dan is het effect sowieso niet zo intens/heeft het een averechtse werking als ik me niet vergis?


Of je dat merkt? ja, wat dacht jij dan? :-) Je merkt direct het verschil in uitwerking of je nu mCPP of MDMA hebt. Ik heb eens in mijn volle bewustzijn een mCPP pil genomen omdat ik het gevoel wel eens wilde weten (65mg). Ik ben niet fout gegaan, maar je mist een love-gevoel, was vrij wiebelig, rare gewaarwording...toch wel vermaakt die avond, maar never nooit meer doen :lol:

Nog een stukje van "mens en gezondheid" omtrend mCPP.

Werking:
Sommige mensen vinden de werking van mCPP vergelijkbaar met de werking van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerend effect. Niet alle gebruikers ondervinden de negatieve effecten van mCPP, maar de meeste mensen zullen na gebruik de volgende effecten waarnemen:
Misselijkheid.
Duizeligheid.
Angstaanvallen.
Hallucinaties.
Onrust.
Rillingen.
Hoofdpijn.
Deze negatieve effectentreden vooral op wanneer de pil bijna is uitgewerkt of aan het uitwerken is. Zeker bij een hogere dosering van mCPP is er meer kans op negatieve effecten. Daarnaast is er ook kans op een serotoninevergiftiging bij het gebruik van mCPP, dit kan worden veroorzaakt door een te grote hoeveelheid serotonine in de hersenen.
FRESH
Offline
 

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor WhoisThatGuy » di mei 31, 2011 2:31 pm

zon groot blauw ding die oude 8-)
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor FRESH » di mei 31, 2011 3:38 pm

WhoisThatGuy schreef:zon groot blauw ding die oude 8-)


Ah juist die!!
FRESH
Offline
 

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor kofixteprate » di mei 31, 2011 5:07 pm

FRESH schreef:
kofixteprate schreef:Rode Mitsubishu.. volgens mij absoluut geen pure MDMA en nogal onvoorbereid genomen, heb het idee dat er speed inzat of iets. Maar goed eerste keer is natuurlijk altijd intenser dus kan ook daarom geweest zijn.. Merk je het eigenlijk als er mcPP in heeft gezeten oid de volgende dag (of het moment zelf)? Dan is het effect sowieso niet zo intens/heeft het een averechtse werking als ik me niet vergis?


Of je dat merkt? ja, wat dacht jij dan? :-) Je merkt direct het verschil in uitwerking of je nu mCPP of MDMA hebt. Ik heb eens in mijn volle bewustzijn een mCPP pil genomen omdat ik het gevoel wel eens wilde weten (65mg). Ik ben niet fout gegaan, maar je mist een love-gevoel, was vrij wiebelig, rare gewaarwording...toch wel vermaakt die avond, maar never nooit meer doen :lol:


Nou dat je het zal merken begrijp ik ook wel :P Mijn vraag was meer of het een beduidend ander effect heeft dan wanneer je MDMA in je pil hebt zitten.. maar het love-gevoel was d'r overduidelijk zonder ook maar enige nadelige effecten gevoeld te hebben, dus het zal wel goed geweest zijn :lol: niet alsof het nu nog verschil uit zou maken 8-)
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Speed » do jun 02, 2011 11:56 am

Oranje kersje (± 100mg)
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor InfectedMushroom » ma jun 06, 2011 9:35 pm

Witte Mercedessen ;p
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor stava » di jun 07, 2011 1:04 am

afgelopen zaterdag voo de eerste keer halfe oranje Q-dance heerlijke avond gehad ondanks dat mijn brommer twee weken daarvoor was gejat en diezelfde avond ook nog mn fiets :lol:
stava
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di jun 07, 2011 12:37 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor fushizzle » wo jun 15, 2011 11:44 pm

een witte AP'tje ware rond de 80/90mg.. koste toen ook nog maar 2,50 ongeveer en per grote aantalle 1 euro :kleuter:
Only God Can Judge Me.
Avatar gebruiker
fushizzle
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 184
Geregistreerd: di apr 26, 2011 10:53 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor kotaku » za jun 18, 2011 8:42 am

Het was een blauwe driehoekige pil als ik het me goed herinner... Ik was zenuwachtig en wist dat de groep al 2 maanden met die pillen aan het feesten was dus het maakte me niet zoveel uit wat ik nu naar binnen gooide, zij leefden nog dus zou het bij mij ook wel goed komen was het idee. Prima jaarwisseling was dat :)
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor alcoholist » za jun 18, 2011 9:14 am

kotaku schreef:Het was een blauwe driehoekige pil als ik het me goed herinner... Ik was zenuwachtig en wist dat de groep al 2 maanden met die pillen aan het feesten was dus het maakte me niet zoveel uit wat ik nu naar binnen gooide, zij leefden nog dus zou het bij mij ook wel goed komen was het idee. Prima jaarwisseling was dat :)


indd! veel mensen doen alsof er gif in 9 vd 10 pillen zit! toch vind ik wel dat testen noodzakelijk is,maar doe er niet zo overdreven over jezus
alcoholist
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 11:15 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor kotaku » za jun 18, 2011 9:16 am

alcoholist schreef:indd! veel mensen doen alsof er gif in 9 vd 10 pillen zit! toch vind ik wel dat testen noodzakelijk is,maar doe er niet zo overdreven over jezus


Nou als je geen persoonlijke proefpersonen hebt test ik ze toch wel liever :lol: maar dit was al 2 maanden dezelfde batch, dus zou gek opgekeken hebben als er ineens verschil in een batch zat...
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Hakvlees » za jun 18, 2011 7:56 pm

Eerste keer weet ik niet want die waren zelf geperst door een knakker (wel betrouwbaar, maar geen merkje geloof ik). Maar de eerstje herkenbare die ik had was een blauw kersje.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor overalennergens » zo jun 19, 2011 12:12 pm

Een wit kroontje (rond de 130 mg); klapte goed in kan ik wel zeggen :grin:
overalennergens
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do jun 09, 2011 6:36 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor NARKOZE » za feb 11, 2012 2:12 am

Orangje kersjes van 180mg... op koniningen nacht XD
heb de hele over niks anders kunnen lullen over dat me pille orangje ware XD
MDMA, MDA, LSD, Poppers, 4FMP, 2CB, 2CI, Ketamine, Methoxetamine, Paddo's, Truffels, GHB, Amfetamine, Salvia Divonorum, Khat, THC, Lachgas, Cocaine, Benzo's, 5f-akb48, DMT
NARKOZE
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 2:55 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Chicarella » za feb 11, 2012 2:34 am

Nou ik ben een oldtimer en salmiakjes waren het toen helemaal!!! :woeh:
LIVE THE LIFE YOU LOVE, LOVE THE LIFE YOU LIVE

CARPE DIEM
Avatar gebruiker
Chicarella
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za feb 11, 2012 2:21 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor pillenvreter » za feb 11, 2012 12:02 pm

blauwe dolfijn, nooit laten testen, gewoon zomaar genomen, ongeveer 100mg denk ik.

kan ze ook nergens meer terugvinden...
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Dissendium » za feb 11, 2012 12:26 pm

pillenvreter schreef:blauwe dolfijn, nooit laten testen, gewoon zomaar genomen, ongeveer 100mg denk ik.

kan ze ook nergens meer terugvinden...


Gister nog een hevige discussie gehad over blauwe pillen met een dolfijntje erop. Vriend van me had ze laatst nog gewoon ;o

OT: Qdancje <3
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Stefaan » za feb 11, 2012 4:02 pm

Mijn eerste "xtc" was/waren kristallen. Daarna eerste pil oranje Qdance, beste pil die ik tot nu toe gehad heb.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor vork » za feb 11, 2012 4:09 pm

Een halfje,witte smiley geloof ik. Ik ging snoeihard en zat vol liefde die nacht :love: :love:
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor BOOBS » za feb 11, 2012 6:35 pm

groene appeltjes hmmmm
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Saikedellik » zo feb 12, 2012 3:31 pm

Paarse tri-force. Op aanraden van vrienden toen ook maar in 1x een hele genomen, zodat ik meteen het effect goed voelde en geen laf gedoe. Ben er nu pas achter dat het een paarse tri-force was, en dat die dingen zo sterk waren haha. Was wel een prachtige ervaring!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Smiley » ma feb 13, 2012 3:09 pm

Casplantje. schreef:Blauwe Nike (80mg als ik het me goed herinner)
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Jamess » ma feb 13, 2012 4:03 pm

Witte of blauwe mitsu , weet niet meer welke.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor stanvandelaak » ma feb 13, 2012 6:23 pm

me 1e pil was groene eekhoorns (185 mg)
waren echt ziek:P
stanvandelaak
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 6:17 pm

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Partypipo » wo feb 15, 2012 1:17 am

Het is zo'n 7 jaar geleden, hij was oranje en meer weet ik er niet van.
Ik voelde me extreem chill. Hele avond gezeten en lekker cola'tjes gedronken, terwijl vrienden uit hun plaat gingen van alle energie van dezelfde oranje dingetjes...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Wat Was je Eerste Pil?

Berichtdoor Oppepper » wo feb 15, 2012 1:23 am

Dissendium schreef:Qdancje <3
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner