triptune schreef:Ik zou het fijn vinden als er niet zo cynisch over gedaan wordt ?
http://www.lenntech.nl/watervergiftiging.htm
Ik ben echt nite helemaal uit mijn nek aan het lullen hoor
Exceptional Insight schreef:triptune schreef:Ik zou het fijn vinden als er niet zo cynisch over gedaan wordt ?
http://www.lenntech.nl/watervergiftiging.htm
Ik ben echt nite helemaal uit mijn nek aan het lullen hoor
Ik was niet cynisch. Drink een AA-tje, of een ander sportdrankje en paar glazen water of whatever. Dan is er echt niks aan de hand hoor. Een watervergiftiging moet je echt willen. Daar moet je echt hardcore liters voor drinken wil je zoiets krijgen.
Langeman schreef:XTC activeert het hormoon ADH waardoor het lichaam water vasthoud. Door dan veel water te gaan drinken wordt je een soort waterballon wat gevaarlijke gevolgen kan hebben. Als je gewoon af en toe wat drinkt komt het goed. 1 a 2 glazen per uur zou voldoende moeten zijn. In een warme omgeving en/of bij inspanning iets meer. Watervergiftiging treed niet zomaar op. Er wordt vooral voor gewaarschuwd omdat mensen juist nog het idee hebben dat je bij XTC veel water moet drinken om oververhitting/uitdroging te voorkomen. Ook dat gebeurd niet zomaar. Gewoon normaal doen, dan doe je al gek genoeg .
NorthernLightBE schreef:Bwaah, op speed+mdma kan ik soms zo'n dorst hebben dat ik letterlijk bijna moet kotsen en niet meer kan slikken omdat ik geen speeksel meer heb..
Chris Pontius schreef:NorthernLightBE schreef:Bwaah, op speed+mdma kan ik soms zo'n dorst hebben dat ik letterlijk bijna moet kotsen en niet meer kan slikken omdat ik geen speeksel meer heb..
Hoeveel jaag jij er doorheen voordat zoiets gebeurt?
Langeman schreef:XTC activeert het hormoon ADH waardoor het lichaam water vasthoud. Door dan veel water te gaan drinken wordt je een soort waterballon wat gevaarlijke gevolgen kan hebben. Als je gewoon af en toe wat drinkt komt het goed. 1 a 2 glazen per uur zou voldoende moeten zijn. In een warme omgeving en/of bij inspanning iets meer. Watervergiftiging treed niet zomaar op. Er wordt vooral voor gewaarschuwd omdat mensen juist nog het idee hebben dat je bij XTC veel water moet drinken om oververhitting/uitdroging te voorkomen. Ook dat gebeurd niet zomaar. Gewoon normaal doen, dan doe je al gek genoeg .
Nathaniel schreef:Apart toch dat dit steeds vaker ter sprake komt, volgens mij sinds dat studenten-ontgroenings- incidentje een aantal jaar geleden..
Verders ditLangeman schreef:XTC activeert het hormoon ADH waardoor het lichaam water vasthoud. Door dan veel water te gaan drinken wordt je een soort waterballon wat gevaarlijke gevolgen kan hebben. Als je gewoon af en toe wat drinkt komt het goed. 1 a 2 glazen per uur zou voldoende moeten zijn. In een warme omgeving en/of bij inspanning iets meer. Watervergiftiging treed niet zomaar op. Er wordt vooral voor gewaarschuwd omdat mensen juist nog het idee hebben dat je bij XTC veel water moet drinken om oververhitting/uitdroging te voorkomen. Ook dat gebeurd niet zomaar. Gewoon normaal doen, dan doe je al gek genoeg .
NorthernLightBE schreef:Chris Pontius schreef:NorthernLightBE schreef:Bwaah, op speed+mdma kan ik soms zo'n dorst hebben dat ik letterlijk bijna moet kotsen en niet meer kan slikken omdat ik geen speeksel meer heb..
Hoeveel jaag jij er doorheen voordat zoiets gebeurt?
Ik vind het eigenlijk erger om te zeggen dat ik het helemaal niet meer weet van die feestjes-...genoeg om 2 dagen wakker te blijven na die nacht feesten in ieder geval.
NorthernLightBE schreef:Bwaah, op speed+mdma kan ik soms zo'n dorst hebben dat ik letterlijk bijna moet kotsen en niet meer kan slikken omdat ik geen speeksel meer heb..
Flameon schreef:Teveel water is inderdaad niet goed. Drie per uur is meer dan voldoende, en een halve liter voor het slapen gaan
Flameon schreef:Drie is voldoende. En voor het slapen gaan nog een halve liter
Flameon schreef:Drie is voldoende. En voor het slapen gaan nog een halve liter
FRESH schreef:Flameon schreef:Drie is voldoende. En voor het slapen gaan nog een halve liter
Hmm? 3 glazen per uur is toch ontzettend veel, of ben ik nu gek?
Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Drie is voldoende. En voor het slapen gaan nog een halve liter
Lekker in je bed pissen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten