Voor de duidelijkheid, dit gaat NIET over het COMBINEREN van verschillende soorten drugs.
Een paar weken geleden heb ik voor het eerst met 2 vrienden tijdens een feest 4-fpm gebruikt. Dit leek ons een goed alternatief voor xtc, aangezien we overal hadden gelezen dat je hiermee veel minder de controle verliest.
Mijn vrienden die het ook gebruikten vonden het helemaal geweldig, verhalen over tintelende huid, zwevend gevoel, hoe intens het was enz enz..
Ik heb precies dezelfde dosis genomen, en hoewel ik het toch zeker wel merkte en ik een geweldige avond heb gehad (grotendeels omdat het feest en de sfeer zelf geweldig was), heb ik het totaal niet zo heftig ervaren als hun. Geen zwevend gevoel, intense muziek, euforisch gevoel, alleen wat licht gevoel in vooral mijn hoofd en armen.
De omstandigheden waren precies hetzelfde, allemaal zelfde hoeveelheid genomen, ik had niet speciaal veel of weinig gegeten, geslapen of gedronken en ik voelde me prima.
Wat ik wel vaker met een vriendin samen heb gebruikt is poppers. Niet heel regematig, maar wel vaak genoeg om erg duideijk verschil te merken in intensiteit tussen de eerste keer en nu, daar heeft zij ook last van dus het ligt niet aan mij.. De laatste keer was enkele dagen voor dit feest.
Dus mijn vraag aan jullie... zou dit de reden kunnen zijn voor een verminderd gevoel bij 4-fpm of andere partydrugs...? En los van het antwoord hier op, wat zouden jullie me aan of af kunnen raden om bij een mogelijke volgende keer (over minstens een maand of 2/3 pas) een betere ervaring te krijgen?