Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke drugs na of voor XTC?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Lager » wo sep 18, 2013 4:30 pm

Hee,

Over een aantal weken staat er weer eens XTC in de planning, dit wordt mijn 3e keer. We hebben van die pillen in de vorm van een hart en daar staat "love" op. Als het goed is zijn ze rond de 220 mg en hier willen we 2x een halve van nemen.

We weten nu eigenlijk al dat als de xtc uitgewerkt is, we sowieso meer willen. Ik denk alleen dat dit niet verstandig is aangezien we al sterke pillen gebruikt hebben.

Nu is mijn vraag: Wat is een leuke drugs om te gebruiken na XTC, of misschien voor de XTC. We zaten zelf te denken aan eerst 2cb en daarna de XTC. Is dit een goede combinatie, of hebben jullie zelf nog ideeën?

Het liefst willen we geen wiet, omdat we dit allemaal niet interessant vinden. Alcohol leek ons ook geen optie.

Alvast bedankt voor de reacties!
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Einstein » wo sep 18, 2013 4:35 pm

2C-B en MDMA schijnt een gouden combinatie te zijn. Shulgin raadt aan om de MDMA te nemen zodat het matreaal vlak voor het eind van de 2C-B-trip inslaat :hulde:
Na de MDMA zou ik zelf echt voor een downer gaan, of ketamine, maar dat had ik je al verteld.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Klimtox » wo sep 18, 2013 4:39 pm

Raikonen1 schreef:Het liefst willen we geen wiet, omdat we dit allemaal niet interessant vinden. Alcohol leek ons ook geen optie.

Wiet zou wel eens een stuk leuker kunnen zijn na MDMA (levensechte hallucinaties krijg ik ervan!)

Zoals Einstein zegt, 2C-B + MDMA schijnt inderdaad ook erg leuk te zijn.

Voor de rest zou je natuurlijk ook kunnen gaan slapen :beer:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Naturelover » wo sep 18, 2013 5:33 pm

Zoals genoemd, ketamine schijnt een goede te zijn voor in de comedown van XTC. (En zou zelfs je hersenen wat kunnen beschermen tegen de schade die de MDMA toericht.)
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Trippie » wo sep 18, 2013 8:01 pm

Hoe heb jij een hele groep mensen gevonden die wiet niet interessant vinden? :P

Paf gewoon een jonko tijdens de comedown, trust me breh.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Basshoven » wo sep 18, 2013 8:26 pm

Voor de MDMA neem ik gaarne een cocktail - een Mojito ofzo. Na de MDMA nam ik altijd benzo's, ideaal voor het slapengaan en geen gevaarlijke combo. Sterker nog: bij een overdosis amfetamine worden vaak benzo's toegediend. Tegenwoordig neem ik geen benzo's meer. Een heel klein pijpje opium na de MDMA lijkt me ook wel geinig, alhoewel ik het nog niet geprobeerd heb.

Sowieso een downer na de MDMA :)
Basshoven
Offline
 

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Astoldbyginger » wo sep 18, 2013 8:37 pm

Laatst eens poppers gedaan aan het einde van de XTC. Waar ik dat normaal totaal niet boeiend vind was dit een leuke combo, merkte geen comedown van de x en lopen was een hele gewaarwording. Leek ook wel een anderhalf uurtje aan te houden, ik had in ieder geval verwacht al lang niet meer rond te lopen. Maar het zal ook wel wat met de setting te maken hebben gehad, vaagjes over de camping van Dour wandelen is toch wel leuk.
ooh, yeah.
Avatar gebruiker
Astoldbyginger
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: di sep 25, 2012 6:09 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor omerobert » wo sep 18, 2013 10:04 pm

Einstein schreef:2C-B en MDMA schijnt een gouden combinatie te zijn. Shulgin raadt aan om de MDMA te nemen zodat het matreaal vlak voor het eind van de 2C-B-trip inslaat :hulde:
Na de MDMA zou ik zelf echt voor een downer gaan, of ketamine, maar dat had ik je al verteld.

Stelt ie juist niet dat het andersom is? "It appears that the optimum time for the 2C-B is at, or just before, the final baseline recovery of the MDMA. It is as if the mental and emotional discoveries can be mobilized, and something done about them." (PiKHAL) Moet zeggen dat deze zin duidelijker kon worden geformuleerd.

Zelf ben ik sinds kort 'n fan van de eerder genoemde ketamine tegen het einde van het MDMA-effect, lijkt een soort van je space te verlengen of je in ieder geval genoeg te verwarren zodat je 't niet doorhebt.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Lager » wo sep 18, 2013 10:16 pm

Het spijt me maar ik kom niet goed uit de reacties of we nou eerst xtc moeten nemen of eerst de 2cb.

Zou iemand dat duidelijker kunnen uitleggen? :D
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Klimtox » wo sep 18, 2013 11:14 pm

Niets "moet", maar Shulgin raad aan om de 2C-B te nemen aan het eind van je MDMA space.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Einstein » wo sep 18, 2013 11:42 pm

Ow ja, jullie hebben gelijk. Sorry Raikonen, had het net verkeerd gelezen :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor pax » do sep 19, 2013 7:49 pm

ik neem altijd 2cb na de mdma. Zorg wel dat je de 2 cb vroeg genoeg inneemt want het duurt wel een tijdje voor dat begint te werken. Ook niet te weinig 2cb gebruiken want dan val je haast in slaap en dat is verspilling. (is gebeurd bij maat vn me)
Laatst bijgewerkt door pax op do sep 19, 2013 7:50 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Klimtox » do sep 19, 2013 7:50 pm

Ja dat kan inderdaad een kwartier tot een uur duren als je het oraal inneemt. Maar das niet anders dan wat dan ook dat je oraal neemt? :p
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Basshoven » do sep 19, 2013 8:08 pm

Mijn interesse is gewekt: wat kun je precies verwachten van 2cb na een MDMA-high in tegenstelling tot het effect van enkel MDMA of enkel 2cb?
Basshoven
Offline
 

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Ivo » do sep 19, 2013 8:10 pm

pax schreef:Ook niet te weinig 2cb gebruiken want dan val je haast in slaap en dat is verspilling. (is gebeurd bij maat vn me)

Dat had ik ook... Er is een heel topic vol tips voor de combinatie: 2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Basshoven » do sep 19, 2013 8:41 pm

Ivo schreef:Er is een heel topic vol tips voor de combinatie: 2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html

Dankje!
Basshoven
Offline
 

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Lager » vr sep 20, 2013 1:20 am

We zijn eruit!

We gaan eerst rustig opbouwen door met 2CB te beginnen. Daarna doen we de XTC, omdat we het leukste effect voor het laatst willen bewaren.

We nemen rond 7/8 uur savonds de 2CB van zo'n 40 mg. Vorige keer had ik 30 mg maar nu neem ik toch iets meer, omdat ik het toch wel heftiger wou ervaren. Hierna nemen we XTC van ongeveer 220 mg.

Gaat vast een top avond worden met ze 4en!
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Basshoven » vr sep 20, 2013 1:37 am

Veel plezier, jullie :) :kleuter:
Basshoven
Offline
 

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Partypipo » vr sep 20, 2013 8:47 am

Raikonen1 schreef:We zijn eruit!

We gaan eerst rustig opbouwen door met 2CB te beginnen. Daarna doen we de XTC, omdat we het leukste effect voor het laatst willen bewaren.

We nemen rond 7/8 uur savonds de 2CB van zo'n 40 mg. Vorige keer had ik 30 mg maar nu neem ik toch iets meer, omdat ik het toch wel heftiger wou ervaren. Hierna nemen we XTC van ongeveer 220 mg.

Gaat vast een top avond worden met ze 4en!

Leukste effect voor het laatst en je begint met 2cb?
Haha, klinkt alsof je het juist verkeerd om doet dan :p
Denk toch wel dat het super gaaf zal gaan zijn!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Lager » vr sep 20, 2013 10:47 am

ILoveMDMA schreef:
Raikonen1 schreef:We zijn eruit!

We gaan eerst rustig opbouwen door met 2CB te beginnen. Daarna doen we de XTC, omdat we het leukste effect voor het laatst willen bewaren.

We nemen rond 7/8 uur savonds de 2CB van zo'n 40 mg. Vorige keer had ik 30 mg maar nu neem ik toch iets meer, omdat ik het toch wel heftiger wou ervaren. Hierna nemen we XTC van ongeveer 220 mg.

Gaat vast een top avond worden met ze 4en!

Leukste effect voor het laatst en je begint met 2cb?
Haha, klinkt alsof je het juist verkeerd om doet dan :p
Denk toch wel dat het super gaaf zal gaan zijn!


We gaan eerst 2cb doen omdat we dat toch wat rustiger vinden dan xtc dus vandaar ;p
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Klimtox » vr sep 20, 2013 11:12 am

Daarom toch juist extra leuk voor erna? Lekker chillen na zo'ndrukke space :)
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Radical » vr sep 20, 2013 11:37 am

Ik zal zelf dan okk eerst x poppen dan 2cb als je jet over veel uren gaat verspreiden
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor hmm-hmm » zo sep 22, 2013 2:55 am

Veel plezier! met de 2cb en Mdma!

Ik zelf vind 2cb wat drukker dan mdma, dus zou dan (net zoals jij nu) beginnen met 2cb en eindigen met mdma.
Zelf heb ik de combo nog nooit geprobeerd.
Wat ik echter wel vaak doe is een g-tje pakken na de mdma, als deze in (een van) de laatste afbouwende fase is. En uiteraard jointjes roken. De ghb zorgt voor een rustige en warme comedown en de jointjes zorgen voor een ontspannen gevoel + het delen ervan versterkt saamhorigheid :) Epische chillheid gegarandeerd.
gapen is bijpakken
Avatar gebruiker
hmm-hmm
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za jun 16, 2012 4:57 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Ivo » zo sep 22, 2013 9:33 am

40mg is wel een stuk harder dan 30mgn hou daar rekening mee :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor daywalker » di sep 24, 2013 3:58 pm

LSD 4 uur voor je XTC, candyflip :rock:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Klimtox » di sep 24, 2013 5:54 pm

daywalker schreef:LSD 4 uur voor je XTC, candyflip :rock:

:hulde: zeker aan te raden
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Italiano » di sep 24, 2013 11:46 pm

Jezus, 40 mg 2C-B is me nogal wat, en dat is dan "rustig" vergeleken met 200mg MDMA hmm...

Je kunt ook 2C-D nemen als je MDMA begint uit te werken. Brengt het MDMA gevoel deels terug. 2C-D verlengt de space zonder veel eigen smaak toe te voegen. GHB voor/tijdens/na MDMA is leuk. En ja wat iedereen hierboven zegt ;)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Kockar » di sep 24, 2013 11:52 pm

heroine??
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor Lager » wo sep 25, 2013 1:18 am

Het is toch aangepast naar ongeveer 30 mg. Deze dosis heb ik de eerste keer trippen ook gehad en dat beviel prima.

Veel van jullie hebben het ook over GHB maar dit lijkt me dan weer niks, en ik kan er ook moeilijk aankomen. Misschien dat ik GHB later ooit een keer uitprobeer, maar ik heb daar op dit moment nog geen behoefte aan.

We kijken er al de hele week naar uit dus het wordt vast leuk! :kleuter:
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Welke drugs na of voor XTC?

Berichtdoor daywalker » wo sep 25, 2013 6:12 pm

Raikonen1 schreef:Het is toch aangepast naar ongeveer 30 mg. Deze dosis heb ik de eerste keer trippen ook gehad en dat beviel prima.

Veel van jullie hebben het ook over GHB maar dit lijkt me dan weer niks, en ik kan er ook moeilijk aankomen. Misschien dat ik GHB later ooit een keer uitprobeer, maar ik heb daar op dit moment nog geen behoefte aan.

We kijken er al de hele week naar uit dus het wordt vast leuk! :kleuter:


Schrijf je een reportje van je belevenis??? :)
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Volgende

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron