Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:I just said: Ik denk dat 't een Armani vogel is.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Sowieso dat dit de Beruchte Paradijsvogelpil is!
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Je gaat er in ieder geval van vliegen, een van mijn favorieten!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:In je foto's ligt de focus verkeerd ofzo, je hand is vet scherp en de tafel ook, die pil is een wazige roze pil waar ik geen logo of letter in kan herkennen...
Als je hem hebt gekregen: de vorige eigenaar heeft er geen van opgegeten en dus een idee van het effect en dus wat er in zou kunnen zitten?
Raikonen1 schreef:ILoveMDMA schreef:In je foto's ligt de focus verkeerd ofzo, je hand is vet scherp en de tafel ook, die pil is een wazige roze pil waar ik geen logo of letter in kan herkennen...
Als je hem hebt gekregen: de vorige eigenaar heeft er geen van opgegeten en dus een idee van het effect en dus wat er in zou kunnen zitten?
De pil is ook net zo vaag als dat die op de foto te zien is ik heb hem niet scherper kunnen krijgen haha
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Snoeper schreef:Roze Bentley??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten