Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wellbutrin/bupropion en xtc?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Wellbutrin/bupropion en xtc?

Berichtdoor Ludactus » zo jan 29, 2017 12:59 am

Hallo allemaal,

Ik gebruik Wellbutrin voor mijn adhd, 300mg.
Nu heb ik xtc genomen (ik had al wat vooronderzoek gedaan over de combi, want ik had gehoord dat antidepressiva niet zo goed samen gaat met xtc, maar blijkbaar werkt dit anders bij bupropion) en zit al anderhalf uur te wachten tot er wat gaat gebeuren, tot op heden dus nog niets. Weet iemand of mijn medicatie daar invloed op heeft en zo ja op wat voor een manier?

Alvast bedankt!
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Wellbutrin/bupropion en xtc?

Berichtdoor Italiano » zo jan 29, 2017 1:06 am

Hoewel bupropion een minimaal effect heeft op SERT werkt t in ieder geval door DAT en NET te blokkeren. MDMA is werkzaam op alle drie genoemde transporters die nu geblokkeerd worden. Hierdoor zal het effect aanzienlijk minder zijn.

Waar heb je de info vandaan dat t geen interactie zou hebben met elkaar?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Wellbutrin/bupropion en xtc?

Berichtdoor Ludactus » zo jan 29, 2017 1:12 am

Ik heb niet gehoord dat het helemaal geen invloed heeft, maar hoorde van een aantal mensen die bupropion gebruikten dat zij ook gewoon xtc deden, dus ik ging er vanuit dat ik dit ook wel kon doen. Denk je dat ik het wel ga voelen als ik meer neem of heeft dat geen zin?
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: Wellbutrin/bupropion en xtc?

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 29, 2017 4:33 am

Niet bijnemen, verhoogt de risico's op complicaties. En het heeft weinig zin.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Wellbutrin/bupropion en xtc?

Berichtdoor Ludactus » zo jan 29, 2017 6:58 am

Ik heb uiteindelijk wel bijgenomen en man man man ik ga nu al een solide 5 uur keihard! Ben nu wel duidelijk over mijn piek heen maar ho eens, minder voelen? Bijnemen had wel degelijk zin :0
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron