Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor BassFace » vr maart 16, 2012 1:39 am

Hallo Df-ers,,


Ik vroeg me af of het verstandig is om een witte speaker in 1 keer te nemen,

Heb wel heel veel ervaring met mdma/xtc, bruine boompjes paar keer gedaan (180 mg mdma),
en anderhalf jaar lang om de 2-3 weken xtc gedaan.

To do or not to do?
Take a trip into the world that's beyond your imagination
Avatar gebruiker
BassFace
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 6:17 pm

Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor gowiththeflow » vr maart 16, 2012 8:10 am

Do
I wanna get high, so high.
Avatar gebruiker
gowiththeflow
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:04 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Trippie » vr maart 16, 2012 9:08 am

Komt wel goed. Het zal wel een knal geven maar het is maar MDMA he, je zal daar wel niet bad van gaan ofzo.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » vr maart 16, 2012 9:29 am

Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Snoeper » vr maart 16, 2012 10:35 am

Weet je zeker dat het de eerste batch is? Anders zijn ze 190mg meen ik. Dan nog is het een zware klapper! :love: :rock:
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor FRESH » vr maart 16, 2012 2:15 pm

Grofweg:
Bruine boompjes waren 200mg
Blauwe boompjes 180mg
1e batch speakers (beetje grijzig) +/-200mg
2e en latere batches (meer wittig dan grijzig) allemaal tussen 180 max 190mg

Welke je speaker je ook hebt, blijven knallers.
Grote kans dat je lekker moet kotsen bij één hele :-p zeker als je de 1e batch hebt.
Aan de andere kant als jij 2x per maand lekker weg zit te slikken, dan kun je wel tegen een stootje. En als je er niets meer van merkt, is het of te laat of wacht eens een jaartje inderdaad.
Anyway....give it a try :-)
FRESH
Offline
 

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Cropp » vr maart 16, 2012 10:19 pm

Doen, zeker doen!

Zorg alleen wel dat je niet meer langs de kroeg/supermarkt/tankstation/je moeder hoeft.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Partypipo » vr maart 16, 2012 11:38 pm

Ik ga er een paar uur lang veel te hard van, dat heb ik al van q's namelijk. Maar vrienden van mij heb ik hele zien nemen en die gaan dan lekker.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor pinkFreud » za maart 17, 2012 10:16 am

Hangt af ook van de set en setting ( hoe je je voelt/waar je bent)..als je wat ervaring hebt met MDMA en de set en setting zijn goed zou ik het doen

Maar zeker niet meer dan 1


Ikzelf gebruik MDMA gewoon thuis, niet op feestjes als partydrug.
Ik gebruik het eerder "therapeutisch" 1-2 x om de 2 weken ongeveer.

Ik gebruik per keer maximaal 300 mg, maar voor alle duidelijkheid, niet in 1 keer, verspreid over 12 uur ongeveer.

Witte speakers heb ik nooit gehad ook bomen of eekhoorntjes niet

Ik neem (zelfgemaakte) capsules van een gram MDMA-poeder/kristallen.
pinkFreud
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: do maart 15, 2012 10:15 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 10:24 am

pinkFreud schreef:Hangt af ook van de set en setting ( hoe je je voelt/waar je bent)..als je wat ervaring hebt met MDMA en de set en setting zijn goed zou ik het doen

Maar zeker niet meer dan 1


Ikzelf gebruik MDMA gewoon thuis, niet op feestjes als partydrug.
Ik gebruik het eerder "therapeutisch" 1-2 x om de 2 weken ongeveer.

Ik gebruik per keer maximaal 300 mg, maar voor alle duidelijkheid, niet in 1 keer, verspreid over 12 uur ongeveer.

Witte speakers heb ik nooit gehad ook bomen of eekhoorntjes niet

Ik neem (zelfgemaakte) capsules van een gram MDMA-poeder/kristallen.


Haha, ik hoop dat je beseft dat 1-2x om de 2 weken horrible is voor je lichaam en geest. :woeh:
300mg verspreid over 12u is ook echt horrible: herdoseren maakt het alleen maar neurotoxischer.
Mdma zou je maximaal vier keer per jaar mogen gebruiken als je je hersenen niet teveel wil verneuken. Mdma is veel ongezonder dan het lijkt.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor NiandraLades » za maart 17, 2012 2:05 pm

Hoor dat vaak, maar mensen in mijn omgeving hebben een hele lange periode meerdere keren in de week gebruikt, en er is niks mis met hun vandaag de dag. Heb zelf ook de laatste maanden behoorlijk excessief gebruikt, moet dan wel een paar dagen bijkomen maar op de lange termijn heb ik er nog geen nadelige gevolgen van ondervonden. Maar ja, misschien hebben wij gewoon 'geluk'. Niet dat ik anderen aanraad het zo excessief te gebruiken natuurlijk.

Ontopic, witte speaker in 1 keer? Kan, maar persoonlijk vind ik het veel lekkerder als je niet gelijk keihard gaat want daardoor wordt dat OMGjulliezijnzolief gevoel een beetje naar de achtergrond gedrukt (bij mij tenminste). Zou zelf eerst een halfje of driekwart nemen en dan na een uurtje of 2 bijpakken.
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 2:11 pm

NiandraLades schreef:Hoor dat vaak, maar mensen in mijn omgeving hebben een hele lange periode meerdere keren in de week gebruikt, en er is niks mis met hun vandaag de dag. Heb zelf ook de laatste maanden behoorlijk excessief gebruikt, moet dan wel een paar dagen bijkomen maar op de lange termijn heb ik er nog geen nadelige gevolgen van ondervonden. Maar ja, misschien hebben wij gewoon 'geluk'. Niet dat ik anderen aanraad het zo excessief te gebruiken natuurlijk.

Sommigen nemen 100-200pillen voor er iets misloopt, anderen hebben veel minder nodig.
Hoe is het met je love-magic gesteld?
Hoe gaat het met je werk/school? Concentratie/geheugen goed?
Leef je gezond?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor NiandraLades » za maart 17, 2012 2:19 pm

Love-magic is wel wat minder dan eerst, maar zolang ik er minstens een week tussenhou ga ik nog steeds erg lekker. Wat minder gefocust op studie, maar haal het wel allemaal. Concentratie is alleen tijdens en de paar dagen na gebruik wat minder, daarna weer in orde. Ik gebruik ongeveer 1 keer per week, dosis de ene keer wat meer dan de ander (tussen de 100-300 per keer, wel verspreid over de nacht meestal). Ben het trouwens niet van plan elke week te blijven doen hoor, maar momenteel is het gewoon erg lekker en zolang alles nog goed gaat...
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 2:32 pm

I'm all right, everything's fine, I'm all right, I'm all right, I'm all... I'm not all right
OMG I don't feel so well, OMG I feel like shit, MDMA damaged my brain, I'll never recover, I'm fucked

kwam ik ooit tegen op bluelight :love:

Sporten is echt het belangrijkste om je serotonine beetje op peil te houden.
Probeer misschien toch wat te matigen...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Hi-Hat » za maart 17, 2012 3:13 pm

Davinci schreef:Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:


Ik las laatst juist weer ergens dat het wel verstandig is om je dosis MDMA in 1 keer te nemen. In een keer 200-220 mg is dan misschien een beetje veel, maar iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Jack Daniels » za maart 17, 2012 3:28 pm

NiandraLades schreef:Love-magic is wel wat minder dan eerst, maar zolang ik er minstens een week tussenhou ga ik nog steeds erg lekker. Wat minder gefocust op studie, maar haal het wel allemaal. Concentratie is alleen tijdens en de paar dagen na gebruik wat minder, daarna weer in orde. Ik gebruik ongeveer 1 keer per week, dosis de ene keer wat meer dan de ander (tussen de 100-300 per keer, wel verspreid over de nacht meestal). Ben het trouwens niet van plan elke week te blijven doen hoor, maar momenteel is het gewoon erg lekker en zolang alles nog goed gaat...


1 keer per week :lol: succes, blijf nog maar ff doorgaan elke week, geloof me je krijgt er spijt van, en ik spreek uit ervaring :roll2:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor NiandraLades » za maart 17, 2012 3:35 pm

Relax maar guys :) zit gewoon ff in een experimenteer fase, ik hou dr mee op zodra ik merk dat andere aspecten van m'n leven eronder lijden. Nu weer ontopic. 8-)
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Jack Daniels » za maart 17, 2012 3:40 pm

NiandraLades schreef:Relax maar guys :) zit gewoon ff in een experimenteer fase, ik hou dr mee op zodra ik merk dat andere aspecten van m'n leven eronder lijden. Nu weer ontopic. 8-)


zodra je dat merkt heb je het al verneukt denk ik :lol:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 4:06 pm

Matheson schreef:
Davinci schreef:Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:


Ik las laatst juist weer ergens dat het wel verstandig is om je dosis MDMA in 1 keer te nemen. In een keer 200-220 mg is dan misschien een beetje veel, maar iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?

Dat is wel waar, herdoseren is eigenlijk echt een no-go. Bij herdoseren probeer je een love gevoel te bereiken met serotonine die al verbruikt is => er kan meer schade aangericht worden.
Het zou verstandiger zijn om zo'n pil in twee te doen en slechts een helft per keer gebruiken.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Hi-Hat » za maart 17, 2012 5:27 pm

Davinci schreef:
Matheson schreef:
Davinci schreef:Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:


Ik las laatst juist weer ergens dat het wel verstandig is om je dosis MDMA in 1 keer te nemen. In een keer 200-220 mg is dan misschien een beetje veel, maar iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?

Dat is wel waar, herdoseren is eigenlijk echt een no-go. Bij herdoseren probeer je een love gevoel te bereiken met serotonine die al verbruikt is => er kan meer schade aangericht worden.
Het zou verstandiger zijn om zo'n pil in twee te doen en slechts een helft per keer gebruiken.


Goed om bevestigd te hebben, thanks.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Trippie » za maart 17, 2012 5:37 pm

Met 100mg MDMA zou ik echt te weinig hebben hoor voor een hele nacht...
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 6:07 pm

Trippie schreef:Met 100mg MDMA zou ik echt te weinig hebben hoor voor een hele nacht...

De eeuwige strijd tegen de comedown :hulde:
In theorie zou je 100mg mdma moeten nemen en niets meer mogen bij doseren. (Als je mdma nog een echt heel lange tijd wil gaan gebruiken)
Eigenlijk hoort er bij mdma ook een stuk zelfbeheersing om drie maanden te wachten en niet te veel te nemen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Frog » za maart 17, 2012 6:15 pm

Davinci schreef:
Trippie schreef:Met 100mg MDMA zou ik echt te weinig hebben hoor voor een hele nacht...

De eeuwige strijd tegen de comedown :hulde:
In theorie zou je 100mg mdma moeten nemen en niets meer mogen bij doseren. (Als je mdma nog een echt heel lange tijd wil gaan gebruiken)
Eigenlijk hoort er bij mdma ook een stuk zelfbeheersing om drie maanden te wachten en niet te veel te nemen.

Ja zou wel moeten maar ik denk dat weinigen zich aan de 1 tot 1,5 mg houden per kilogram lichaamsgewicht.
weeg zelf rond de 90 kilo en vind 200 mg plus tog wel een must om echt lekker te gaan ook zonder tolerantie en als ik netjes gewacht heb.
ik neem wel in huiselijke setting kan me voorstellen op een feest dat 150 meer als genoeg is.
gezond is anders maar in het begin laag en dan bij pakken binnen anderhalf uur max 2 vind ik heerlijk om daarna beetje te spacen.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor pinkFreud » zo maart 18, 2012 9:35 am

Davinci schreef:
pinkFreud schreef:Hangt af ook van de set en setting ( hoe je je voelt/waar je bent)..als je wat ervaring hebt met MDMA en de set en setting zijn goed zou ik het doen

Maar zeker niet meer dan 1


Ikzelf gebruik MDMA gewoon thuis, niet op feestjes als partydrug.
Ik gebruik het eerder "therapeutisch" 1-2 x om de 2 weken ongeveer.

Ik gebruik per keer maximaal 300 mg, maar voor alle duidelijkheid, niet in 1 keer, verspreid over 12 uur ongeveer.

Witte speakers heb ik nooit gehad ook bomen of eekhoorntjes niet

Ik neem (zelfgemaakte) capsules van een gram MDMA-poeder/kristallen.


Haha, ik hoop dat je beseft dat 1-2x om de 2 weken horrible is voor je lichaam en geest. :woeh:
300mg verspreid over 12u is ook echt horrible: herdoseren maakt het alleen maar neurotoxischer.
Mdma zou je maximaal vier keer per jaar mogen gebruiken als je je hersenen niet teveel wil verneuken. Mdma is veel ongezonder dan het lijkt.


Thanks voor je reactie/mening: er zit wel een kern van waarheid in dat MDMA ongezond is, maar dat geldt voor alle drugs, ik denk persoonlijk dat bv. amfetamine veel toxischer is dan MDMA. Er zijn in verhouding ook veel meer mensen die dagelijks amfetamine gebruiken, terwijl dat met MDMA toch maar zelden voorkomt.

Er is nog niet zo veel bekend over de precieze neurotoxiciteit , las zelf eens dat MDMA maybe ook neuroprotectieve eig. bezit, maar denk wel dat jij eerder gelijkt heb. MDMA knoeit met de serotonine in je brein

Maar ik gebruik eerder om de 2 weken dan wekelijks (ketamine doe ik wekelijks 1-2 x), en ben van plan om MDMA nog maar 1-2 om de maand te gebruiken.

Ik neem per keer ook maximaal 300 mg, maar vaak zit ik daar onder hoor, heb een minimum van 120 mg en maximum van 300 mg
pinkFreud
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: do maart 15, 2012 10:15 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » zo maart 18, 2012 10:56 am

pinkFreud schreef:Thanks voor je reactie/mening: er zit wel een kern van waarheid in dat MDMA ongezond is, maar dat geldt voor alle drugs, ik denk persoonlijk dat bv. amfetamine veel toxischer is dan MDMA. Er zijn in verhouding ook veel meer mensen die dagelijks amfetamine gebruiken, terwijl dat met MDMA toch maar zelden voorkomt.

Er is nog niet zo veel bekend over de precieze neurotoxiciteit , las zelf eens dat MDMA maybe ook neuroprotectieve eig. bezit, maar denk wel dat jij eerder gelijkt heb. MDMA knoeit met de serotonine in je brein

Maar ik gebruik eerder om de 2 weken dan wekelijks (ketamine doe ik wekelijks 1-2 x), en ben van plan om MDMA nog maar 1-2 om de maand te gebruiken.

Ik neem per keer ook maximaal 300 mg, maar vaak zit ik daar onder hoor, heb een minimum van 120 mg en maximum van 300 mg


Zowat elke stof is toxisch als de dosis maar groot genoeg is. Mdma is daarin redelijk uniek, zelfs bij zeer lage dosis is het neurotoxisch. Je vergelijking van dagelijks gebruik mdma-amfetamine houdt niet echt steek. Er is een reden waarom mensen dagelijks amfetamine kunnen gebruiken en bij mdma dit zo goed als niet mogelijk is. Mdma gaat vooral op je serotonine werken, terwijl amfetamine meer op dopamine. Onze hersenen bezitten ongeveer 100.000.000.000.000 neuronen. Om het zacht uit te drukken: er mag al eens iets mislopen. Sommige mensen verliezen na een aantal keer mdma de magic permanent, er moeten echt wel serieuze veranderingen gebeuren als al die 100 miljard neuronen het niet kunnen bufferen.
Ons serotonine systeem is zeer delicaat, het regelt onder andere stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit, eetlust, plannen, impulsiviteit, beslissingen maken.
Het is niet ongewoon dat mensen na mdma misbruik hun eetgewoonten soms volledig aanpassen.
De dag na mdma zijn mensen veel impulsiever, en is de ATP in de mitochondria (energie in de energiestations van de cellen) gezakt naar 30%. Mdma richt echt wel een serieus boeltje aan. Je moet minstens een maand wachten voor je serotonine niveau terug voor 90% op peil is, de andere twee maand wachten is nodig voor die laatste 10%.
Ik heb dat onderzoek ooit eens gelezen met die neuroprotectieve eig. maar in de praktijk stelt dat niets voor. Mdma gaat je serotonine receptoren minder gevoelig maken (down-regulation), en dat is een gevolg van die 'beschermende' eigenschap.
Je moet echt wel drie maand wachten eer je serotonine terug op peil is en ze ook terug hun normale gevoeligheid hebben bereikt.
Om nu terug te keren naar amfetamine, er zijn velen die het dagelijks gebruiken. Je hebt ook de medische gebruikers van bv. dex voor adhd en narcolepsie. Daar zijn studies van, ze ondervinden geen problemen na langdurig dagelijks gebruik. Ook de recreatieve gebruiker slaagt erin om amfetamine veel langer dagelijks te gebruiken dan mdma. Dit komt omdat amfetamine minder neurotoxisch is dan mdma. Je kan er veel langer mee doorgaan vooraleer je merkt dat je teveel hebt gefucked met je neurochemie in je hersenen. :woeh:
Tja mdma het is een lastig geval. Wekelijks gebruik is jezelf verkopen aan de duivel, zelfs maandelijks gebruik loopt na een tijdje mis.
300mg is echt wel een hoge dosis.

Maar goed dit was even wat informatie, doe ermee wat je wil.
Het gaat nu misschien nog goed, maar zowel jij als ik willen niet dat dat magische mdma gevoel plots niet meer is wat het ooit geweest is...
:love:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor pinkFreud » zo maart 18, 2012 12:50 pm

Heel erg bedankt voor je reply voor je advies

Heel interessant-informatief, jij bent zeker een belezen forumgebruiker hier? :)

maar begrijp, mn redenering of vergelijk tussen pep en mdma (dagelijks gebruik) hield niet echt steek.

Ja neem zelf ook een medicament dat wordt omgezet (voor een deel) in l-amfetamine: eldepryl= een anti-depressivum.

Ken ook een paar mensen die dextro-amfetamine op recept gebruik en heel wat die methylfenidaat gebruiken.
Het helpt hen, maar zoveel kinderen bv slikken dagelijks methylfenidaat, tegen ADHD, vind toch wat vreemd. Niemand weet toch of het op lange termijn geen schade zal berokkenen en dat doet het toch volgens mij
pinkFreud
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: do maart 15, 2012 10:15 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Dissendium » zo maart 18, 2012 12:59 pm

Eerste keer dat ik xtc deed was op Free Festival. Q-dance getest op 168 als ik het me nog goed kan herinneren. Maar had eerst halfje genomen maar na een uur voelde ik nog niets dus andere halfje er maar bij gedropt.
En na een kwartier sloeg het kneiterhard in, had gewoon last van m'n benen dus benen dus ben maar ergens gaan zitten. Maar 4 uur later zat ik er nog.

Maar was wel de beste tijd ooit.

Van veel mdma ga je je wel lekker voelen alleen ik krijg er niet echt superveel energie van ofzo. Maar jij bent het dus wel gewent als je om de 2-3 weken deed(wat uitermate slecht is voor je lichaam ;p) dus denk wel dat jij nu weet hoe je lichaam erop reageert.

Gewoon doen dus 8)
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor arnie87 » ma apr 02, 2012 11:53 am

Davinci schreef:Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:


Bij mij is het Love-gevoel nog aanwezig na 2 weken.. ik heb ALTIJD een love feeling.. hoe is dit te verklaren? onderhand 40x gebruikt in 2.5 jaar.. nooit ergens last van. Gewoon weten wat je moet gebruiken voor en na MDMA.

Neurotoxisch is subjectief!!

over MDMA is nog bijna niets bekend en jij komt met Statements over neurotoxiteit... en gaat dat met klap op de vuurpijl nog eens met andere drugs vergelijken terwijl jij er niets van af weet.

... alles haal jij ook uit theorietjes die elkaar tegenspreken.

Onzin om mensen bang te maken met die neurotoxiteit BS. maar jou leven zal wel perfect wezen.. Alles is neurotoxisch!! En trouwens jij bent een echte moraalridder die zich volgens mij helemaal klem zuipt en rookt.. en daar niet moeilijk over doet :stoned:
arnie87
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: vr dec 30, 2011 8:28 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor -ArKady. » ma apr 02, 2012 12:14 pm

ik ken een heroïne verslaafde die een soortgelijk verhaal vertelde :roll2:
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Witte speaker (200-220 mg mdma) in 1 keer nemen

Berichtdoor Davinci » ma apr 02, 2012 1:08 pm

arnie87 schreef:
Davinci schreef:Het is sowieso niet verstandig om 200-220mg mdma in één keer te nemen. Deze hoeveelheid wordt gezien als redelijk neurotoxisch.
Aangezien je enorm lang een tijdje om de 2-3 weken mdma hebt gedaan, zou het niet verstandiger zijn om een tijdje te wachten? (lees 12-24 maanden)
Ik neem aan dat na misbruik van 1,5jaar je love gevoel niet meer is wat het geweest is :roll2:


Bij mij is het Love-gevoel nog aanwezig na 2 weken.. ik heb ALTIJD een love feeling.. hoe is dit te verklaren? onderhand 40x gebruikt in 2.5 jaar.. nooit ergens last van. Gewoon weten wat je moet gebruiken voor en na MDMA.

Neurotoxisch is subjectief!!

over MDMA is nog bijna niets bekend en jij komt met Statements over neurotoxiteit... en gaat dat met klap op de vuurpijl nog eens met andere drugs vergelijken terwijl jij er niets van af weet.

... alles haal jij ook uit theorietjes die elkaar tegenspreken.

Onzin om mensen bang te maken met die neurotoxiteit BS. maar jou leven zal wel perfect wezen.. Alles is neurotoxisch!! En trouwens jij bent een echte moraalridder die zich volgens mij helemaal klem zuipt en rookt.. en daar niet moeilijk over doet :stoned:


Ik rook niet en drink niet excessief veel :lol:
Ik haal mijn info uit wetenschappelijke artikels (geen theorietjes) die maar een ding zeggen.
MDMA is sowieso neurotoxisch, de grote vraag blijft alleen in hoeverre kleine recreatieve dosissen dat doen.
Helaas moet ik je teleurstellen, maar mdma is een van de meeste onderzochte recreatieve drugs :lol: Het is niet omdat jij met 40x mdma in 2.5j voorlopig nog wegkomt dat anderen dat kunnen.
Je love-gevoel is echt niet meer wat het geweest is :kleuter:
Van 100mg ga ik 4u lang knetter hard en ben serieus van de kaart ongeveer 6u aan een stuk.
Dat kan jij echt niet meer zeggen :p
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner