Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc 2 weken na tramadol slecht of niet ?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Xtc 2 weken na tramadol slecht of niet ?

Berichtdoor TripAnt » do dec 04, 2014 1:10 pm

Ik dat de titel wel genoeg zeg :s Ik heb gisteren eens om te proberen 200 mg tramadol gepakt (eerst 150 dan nog 50 erbij) had daarvoor nooit opiaten/opioiden gebruikt en wou het wel eens testen .. Nu heb ik gelezen dat tramadol noradrenaline en serotonine heropname blokkeert, heb dit ook lichtjes gemerkt (wat euforisch en in het begin ook wat actief en danserig). Nu is mijn vraag, mijn laatste keer x was op 1 november en zou het rond de 17de deze maand of op nieuwjaar nog wel eens willen doen, is die tramadol dan een probleem en is mijn mdma-wachttijd weer op 0 gezet of is het niet zo erg als ik 2 weken na de tramadol wat snoep, want tramadol putte je voorraden niet uit dacht ik, het zou alleen de heropname remmen, maar toch ben ik hier vrij onzeker over :conf:
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Xtc 2 weken na tramadol slecht of niet ?

Berichtdoor Prototype » do dec 04, 2014 1:16 pm

De tramadol is geen probleem want de 3 maandenregel is om je serotoninereceptoren te laten herstellen en tramadol maakt ze niet kapot.
2 maandjes is wel wat kort tussen xtc gebruik.
Het kan op zich wel maar probeer voortaan 3 maanden aan te houden.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Xtc 2 weken na tramadol slecht of niet ?

Berichtdoor TripAnt » do dec 04, 2014 1:19 pm

Ik ga waarschijnlijk voor men x aan de truffels op nieuwjaar in de plaats van xtc en na een keertje truffels heb ik altijd een tijdje geen zin meer in niets van drugs :p dus waarschijnlijk zal het wel 2,5-3 maanden worden :) en bedankt voor de informatie :) maakte me al zorgen toen ik iets las over serotonine bij tramadol. Zal dan wss binnen 2 weekjes fzo nog eens tramadol doen ipv xtc :p het beviel me wel
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner