Nu vroeg ik me af zijn er mensen die deze combo al hebben gedaan ? is het de moeite waard of?
mss wil ik het zaterdag eens proberen(als het dan de moeite is

Is het ook extra belastend als pep+mdma ?
graag wat meer info over deze combo dus

FRESH schreef:Dan kan ik je al zeggen dat die meerwaarde van de 4-FMP niets gaat toevoegen aan je X
Waarom zou je iets willen toevoegen aan je XTC? Ben je er niet tevreden over dan?
FRESH schreef:Ah, wat voor mij werkt hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn.
Maar ik zou het je afraden. Het is eigenlijk gewoon zonde van je 4-FMP
Gebruik dat lekker voor een andere keer en combineer dat, als je dat dan toch wilt, liever met één van de 2C's die ik al eerder opnoemde. Werkt heerlijk, let wel op de dosis
FRESH schreef:In feite kun je de dosis 4-FMP laten zoals je deze normaal ook doet?
Ik gok rond de 130mg dat je neemt?
Heb je 2C-B in poeder of pilvorm? Poeder zou eigenlijk handiger zijn, aangezien je dan (indien je een goede weegschaal hebt) nauwkeuriger kunt doseren.
Je kunt bijv. 130mg 4-FMP nemen + 15mg 2C-B of eventueel 20mg, al is het versterkend effect van de 2C-B op de 4-FMP bij 15mg al duidelijk waarneembaar, plus dat je wel aardige visuals zult hebben.
Overigens kun je het gewoon tegelijk nemen, de 4-FMP zal iets eerder werken, maar dat is juist prettigKan een eventuele body-load van de 2C-B (zelf heb ik daar nauwelijks hinder van) wegnemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast