Ik zit te spelen met het idee om vanavond/vannacht terwijl ik alleen ben xtc te gaan gebruiken. Het zal niet mijn eerste keer zijn, de vijfde keer om precies te zijn.
Ik heb nog 1 pil, Blauwe Twitter, liggen en ben al heel lang nieuwsgierig naar gebruiken zonder het sociale aspect. Dus alleen met muziek in mijn eigen slaapkamer. Erg benieuwd naar vooral klassieke muziek of ik dat kan gaan begrijpen enzovoort.
Ik zat te denken om te beginnen met een halve en gewoon aan te voelen of ik het chill vind om de tweede helft na een uurtje of twee uurtjes bij te nemen. Daarnaast heb ik nog genoeg wiet klaarliggen om goed op te chillen en ben morgen lekker vrij dus hoef daar geen rekening mee te houden. Een echte kater heb ik nooit echt heel erg van X dus dat zal nu ook mee vallen.
Nou twijfel ik alleen nog of het handig is om te doen. Juist omdat ik het alleen ga doen is er ook niemand om in de gaten te houden of het goed gaat. Nou ben ik met X op altijd wel bewust van gevaren, helemaal als ik voor de chill ga, maar er is ook niet ff iemand die ik kan bellen om me gezelschap te houden als ik wel behoefte heb aan iemand om me heen.
Heeft iemand tips of misschien een afrader voor dit? Ik hoop dat je mijn twijfel weg kan halen