High iedereen,
Ik weet niet goed waar ik het moest zetten dus zet ik het in dit topic.
Ik had samen met een paar vrienden om een avondje op stap te gaan.
Dus ik zei doodleuk ja hoor, is goed, (vorige 3dagen ook elke nacht 1 blauwe snapchat 200mg geslikt.)
Had ik die dag nog coke en wiet gebruikt. Overdag coke en toen ik naar de auto ging van hun had ik snel nog een lijntje genomen voor ik instapte (10min op voorrand) toen zeiden zij dat ze al 2 pille op hadden en nog wouden pakken dus pakte ik een hele pil naar binnen.
Dan hebben we wat bier gedronken (2l ik) en wat jointjes gerookt. We gingen opeens niet meer feesten maar we gingen muziek schrijven (freestylen) dit ging super goed en hebben een paar goede tracks kunnen maken!
Maar we waren dus al bezig van 21u tot 11u 's middags. En hebben samen 5 pillen naar binnen gewerkt met z'n 2. Nu was ik de volgende dag heel slecht aan het gaan, dingen horen tot zien, van gele vlekken op mijn zicht tot mijn hoofd die leek uit te barsten tot een heel hard storende piepgeluid in mijn oren. Ik kreeg vaak terug rillengen van de xtc terug, de dag dat ik slecht ging heb ik 8u slecht gegaan en ik dacht later eraan dat ik die dag dat ik slecht ging 5joints had gerookt wat dit kan verlengen mss?
Heel veel buikpijn de volgende 2dagen nog.
Nou ben ik een paar dagen verder en krijg ik soms terug XTC-inklapmomentjes. Ik rook dagelijks 1-3joints. Als ik opsta als ik lig of zit dan heb ik meestal een heel spacend gevoel in me hoofd en de gele vlekjes soms. Ook krijg ik kriebels in me buik en een paranoïde gevoel dat ik in de hell zit.
Heeft iemand dit nog meegemaakt of weet je hoe ik me kan verhelpen hiermee?
Heel graag had ik tips of info gekregen over dit.. heb al wat research gedaan maar vind niet hetzelfde omdat dit echt 4drugs tegelijk was ..
Ik hoop dat dit geen blijvende schade is en/of psychose