normaal gesproken lees ik alleen fora door om mezelf goed voor te bereiden op een mooie trip en alle bijbehorende tips&trucs. Maar nu zal ik hier een tip geven en tegelijkertijd heb ik een vraag voor de meer ervaren (XTC)gebruiker.
Twee jaar geleden ben ik begonnen met het gebruik van XTC. Ik gebruikte XTC ongeveer om de twee maanden. Gemiddeld was dat 3/4 per avond soms meer en soms minder. In totaal heb ik ongeveer 10/12 avonden XTC gebruikt en op Koninginnedag was de laatste keer. Ik heb in totaal 1,5 Defqon opgesnoept. Drie keer een halfje genomen.
Inmiddels is het vijf mei en ik ben nog steeds heel down. Ik voel me gewoon echt depressief. Dit uit zich in het feit dat ik continu geconfronteerd wordt met een knoop in men maag. Er lijkt een soort van spanning/dreiging om men hoofd te zitten. Verder kan ik moeilijk naar mensen luisteren omdat ik mezelf alleen maar moed aan het inpraten ben waardoor je eigenlijk meer in jezelf keert.
Zintuigenlijke indrukkingen komen veel harder aan. (Geluid, aanrakingen). En ik ben angstiger zonder reden bv in het donker. Verder blijven gedachten zich veel herhalen in men hoofd. Dit alles heb ik hiervoor nooit gehad.
Mijn tip, pas op met je XTC gebruik want in eerste instantie lijkt alles rozenkleur en maneschijn totdat je twee jaar verder bent en merkt dat het wel degelijk een grote invloed op je functioneren heeft.
Mijn vraag is, wie van de ervaren gebruikers heeft dezelfde symptomen gehad en/of herkent zich in mijn verhaal.
Zijn er mensen op dit forum aanwezig die merken dat hun stemming/angsten onomkeerbaar zijn veranderd/versterkt na aanhoudend XTC-gebruik? (Ik ben zelf bang of ik echt schade aan men serotonine-systeem heb aangericht.)
Voor een zinnige tip(huisarts?) of persoonlijke ervaring ontvang ik ook graag een PB.

Groetjes,
Vik.
PS: Ik raak nooit meer zo'n ding aan.
Edit: Spelfoutjes eruit gehaald.