Hey hoi lieve DF'ers!
Sinds vorig jaar loop ik bij de psycholoog vanwege een paniekaanval die ik kreeg na mijn 6e keer xtc op een erg leuk feestje Deze paniekaanval resulteerde in een hele reeks aan paniekaanvallen en kon toen gerekend worden tot een 'volwaardige' paniekstoornis met een psychotisch randje. Jippie! Maar goed, eigenwijs als ik ben ondertussen flink veel geblowd, wat het niet erger maakte maar zeker ook niet minder. Hiernaast ook nog een keer truffels gedaan waarvan bekend staat dat dat al helemaal niet toppie is als je lichtelijk 'psychotisch' bent. Wederom, hierna niks gebeurd en ook niet bad gegaan (oid) maar ondertussen denderde mijn paniekaanvallen gewoon door waarna ik het blowen gestaakt hebt en het drinken van alcohol ook. Nu ben ik dus zeker een halfjaar vrij van alcohol en wiet (en ruim een jaar xtc-vrij, sowieso harddrugs) en de paniekaanvallen zijn zo goed als weg. Hamvraag: Zou ik, na mijn laatste slechte ervaring, nog een keer XTC kunnen doen of zou dit een directe weg naar een psychose zijn? De reden waarom ik dit vraag is omdat, ik terwijl ik licht psychotisch was alsnog drugs heb gebruikt (Wiet, truffels) en ik hier niks van heb gemerkt. Overigens heb ik voor mijn paniekaanval ook wel eens een avondje met wiet, hasj, alcohol, lachgas en speed doorgebracht en hier ook niks van gemerkt. Vandaar de verontwaardigheid dat ik totaal bad ging na een nachtje XTC (3 kwart) dus ik hoop dat jullie me hier uit kunnen helpen, want ik ben ten einde raad hiermee.. keuzes... keuzes!