Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc dosering

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Xtc dosering

Berichtdoor Henkie1 » vr maart 25, 2016 8:57 pm

Hi,

Aankomende zaterdag ga ik naar awakenings en wil ik xtc gaan gebruiken, we gaan ochtends om 7.30 Naar huis hoe laat zouden we dan kunnen beginnen met het gebruik van xtc? Aankomende zaterdag hebben we ook nog te maken met de overgang naar zomertijd dus duurt de avond 1 uurtje korter.
Henkie1
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: wo jun 03, 2015 6:40 pm

Re: Xtc dosering

Berichtdoor Partypipo » vr maart 25, 2016 9:11 pm

Er zijn veel meer factoren om rekening mee te houden dan tot hoe laat het feest duurt.

Veel mensen hier doen het een uur of 5 voor het einde innemen, dan komt de comedown met het naar huis gaan.
Als ik het ooit doe, doe ik meestal een uur of 9 voor het einde, bijna het hele feest dus wazig, de xtc droppen en dan na een uurtje of 4-5 nog 2c-d.
Of anders doe ik het op de terugreis naar huis pas. Want vaag in de bus/trein en daarna vaag thuis vind ik meestal toffer dan vaag op het feest.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Xtc dosering

Berichtdoor Amvitamientje » za maart 26, 2016 3:11 am

Partypipo schreef:Of anders doe ik het op de terugreis naar huis pas. Want vaag in de bus/trein en daarna vaag thuis vind ik meestal toffer dan vaag op het feest.

:rock:

En dan op het feest pep, alleen dat is niet mijn advies! :kleuter:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Xtc dosering

Berichtdoor Izzda » wo apr 13, 2016 3:36 pm

Rond een uur of 2 - 3. Of vroeger beginnen zodat je vroeger naar huis kan gaan en zo dus meer kan slapen!
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm

Re: Xtc dosering

Berichtdoor Exceptional » wo apr 13, 2016 7:36 pm

Izzda schreef:Rond een uur of 2 - 3. Of vroeger beginnen zodat je vroeger naar huis kan gaan en zo dus meer kan slapen!

Lekker bezig, Freek. Kijk eens naar die datum.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Xtc dosering

Berichtdoor Izzda » wo apr 13, 2016 10:13 pm

Exceptional schreef:
Izzda schreef:Rond een uur of 2 - 3. Of vroeger beginnen zodat je vroeger naar huis kan gaan en zo dus meer kan slapen!

Lekker bezig, Freek. Kijk eens naar die datum.


Oei foutje :roll2:
Avatar gebruiker
Izzda
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 363
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 9:40 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron