Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC en ADHD medicijnen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor OWL » ma jan 28, 2013 9:58 pm

Beste Forumleden,

Reeds is bij mij ADHD geconstateerd en krijg daar medicatie voor. Ik slik 2x2 dexamphetamine tabletten (5mg) `s ochtends en `s middags. (Ik wil trouwens stoppen met die medicijnen, maar dat is een ander verhaal.) Werkingsduur van die pillen is ongeveer 4 uur.

Aanstaande zaterdag is er een groot feest (*kuch* Hardbass *kuch*) en ik heb eigenlijk stiekem wel zin om te gebruiken. Ik heb al wat onderzoek gedaan naar de combinatie van dexamphetamine en XTC en daar geven ze aan dat het niet aan te raden is. Maar dat is wanneer je ze beide tegelijkertijd inneemt.

Mijn vraag aan jullie is: Kan ik pillen nemen nadat mijn medicijn al lang uitgewerkt is? (6 uur nadat hij uitgewerkt is) Heeft er iemand ervaring mee? Bijvoorbeeld met Ritalin?
Ik weet dat het ongelooflijk stom is te experimenteren en ik ga het waarschijnlijk ook niet doen. Maar ik ben enorm benieuwd....

Alvast hartelijk bedankt! :rock:
Giggety
OWL
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 9:47 pm

Re: XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor TrotseBoer » ma jan 28, 2013 11:48 pm

Ik moet zeggen dat ik er weinig tot geen verstand van heb.

Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een paar dagen van tevoren te stoppen met je medicatie voor je ADHD, of heb je het echt nodig?

Zo weet je zeker dat de medicatie uit je lichaam is en is het volgens mij geen probleem om mdma te nemen.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor Paprika » di jan 29, 2013 2:08 am

Let goed op dat je de kortwerkende variant hebt, zoals ritalin. Ipv een langwerkende concerta.

Zelf heb ik er niet veel stress van om een dag geen adhd meds te nemen maar ik kan goed begrijpen dat andere dat wel hebben. Zelf stop ik lekker een daagje van te voren en ik slik in het weekend sowieso niet.

Ik begrijp uit je post dat je een beetje voorzichtig wilt zijn met je bovenkamer. Ik zal dan juist eerder voor zorgen dat je zaterdag dus gewoon lekker uitgeslapen bent en gezond en fit er naar toe kan :)

Ben er zelf ook bij zaterdag en om mijn koppie extra te beschermen gebruik ik de dag van gebruik multivitaminen pillen en een alfaliponzuur. Lees anders het stukje over de neurotoxiteit eens :) Ik heb zeker minder last van m'n hoofd de volgende dag :)

Heel veel plezier en tot zaterdag ;)
Paprika
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: di dec 11, 2012 2:07 am

Re: XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor Einstein » di jan 29, 2013 7:12 pm

Duurt wel even voor die dex je lichaam uit is, ik zou er 24 uur tussen houden. Combineren is sowieso niet echt gezond, dus als je zonder dex kan is dat al een betere optie.
Houd er wel rekening mee dat het effect van XTC anders kan zijn voor mensen met ADHD, het kan dat je er rustig van wordt, in plaats van energiek, dus kijk niet raar op als je het hele feest aan de zijlijn staat te chillen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor Partypipo » di jan 29, 2013 8:42 pm

Einstein schreef:Duurt wel even voor die dex je lichaam uit is, ik zou er 24 uur tussen houden. Combineren is sowieso niet echt gezond, dus als je zonder dex kan is dat al een betere optie.
Houd er wel rekening mee dat het effect van XTC anders kan zijn voor mensen met ADHD, het kan dat je er rustig van wordt, in plaats van energiek, dus kijk niet raar op als je het hele feest aan de zijlijn staat te chillen.

Dat is wel hoe het voor mij werkt: met mdma chill ik heel hard een heel feest. Maar ik vind dat niet erg zo af en toe. Maar niet ieder feest, sommige feesten wil ik super veel zagen, zaagmachine deze dagen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: XTC en ADHD medicijnen

Berichtdoor Piotr » wo jan 30, 2013 3:00 am

Ik heb ook ADHD en ik wordt in principe rustig van alle drugs, maar met xtc kan ik veel beter feesten dan met speed, alleen ik moet toegeven dat ik ook een aantal feesten de hele avond alleen maar heb gezeten. Maar dat betekent niet dat ik geen geweldige avonden heb gehad! :lol:

OT: Daarnaast zou ik geen Dex nemen voor/na-dat je xtc gebruikt. Dex is een verwant aan gewone speed en daarom denk ik, omdat het eveneens op je dopamine werkt, dat de neurotoxiciteit wel vergroot.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner