Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

xtc en blowen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

xtc en blowen

Berichtdoor TattooBoy » wo feb 03, 2016 9:48 pm

Nadat mijn meisje en ik met NYE kneiterhard gingen willen we dit voor ons volgende snoepje anders doen.

Veel gelezen dat blowen na afloop helpt om beter te kunnen slapen?

Wat voor effect heeft het als je van te voren blowt? Mij lijkt het fantastisch om lichtelijk stoned de middag /avond in te gaan, dan knallen met lekker pilletje en thuis afteren met jointje.

Aanrader of ga je dan te hard op en neer qua downers /uppers?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Abysmal » wo feb 03, 2016 11:17 pm

Zelf ben ik niet echt een fan, ik word nogal vaag van blowen + X (krijg rare gedachtegangen). Anyways, volgens een nieuw onderzoek blijkt dat het wel beter kan zijn qua neurotoxiteit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20174577 .
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: xtc en blowen

Berichtdoor djeemen » wo feb 03, 2016 11:33 pm

Als ik XTC op had werd ik niet stoned van wiet. Ik nam een hijs, voelde de wiet een beetje opkomen, en weer wegebben. En dat alles in zo'n 30 seconden. Als ik dan toch stug doorblowde, werd ik langzaam stoneder als de xtc uitwerkte. Om te slapen helpt wiet wel, maar hou er rekening mee dat je waarschijnlijk nog half stoned wakker wordt en je je daardoor niet veel frisser gaat voelen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Amvitamientje » wo feb 03, 2016 11:38 pm

Abysmal schreef:Zelf ben ik niet echt een fan, ik word nogal vaag van blowen + X (krijg rare gedachtegangen)


Ik ook.

Alleen was wel leuk de volgende dag, ging ik blowen werd ik opeens weer knetter wous! :kleuter:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Claviceps » wo feb 03, 2016 11:41 pm

Abysmal schreef:Anyways, volgens een nieuw onderzoek blijkt dat het wel beter kan zijn qua neurotoxiteit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20174577 .

Het probleem met een onderzoek op muizen is dat het nog maar de vraag gaat zijn of deze bevindingen ook gelden voor de biologie van de mens.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: xtc en blowen

Berichtdoor cojiro » do feb 04, 2016 12:29 am

Blowen en xtc zijn het gewoon niet echt, imo. Veel mensen zeggen dat ze hun comedown wat minder zwaar maken door een jointje op te steken, maar persoonlijk word ik alleen maar tien keer zo bewust van wat ik m'n lichaam en m'n hersenen de afgelopen nacht heb aangedaan :lol:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Prototype » do feb 04, 2016 6:36 am

Blowen en xtc hebben er bij mij wel vaker voor gezorgd dat ik niet meer wist wat boven en onder was. :keta:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: xtc en blowen

Berichtdoor TattooBoy » do feb 04, 2016 8:33 am

Bedankt voor alle snelle reacties. Iemand een idee wat het effect is als je van te voren ook al iets hebt geblowd?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Maus » do feb 04, 2016 9:04 am

Wiet, alcohol en coca :snort: vond ik wel een hele lekkere combi :rock: Helaas nog weinig ervaring met MDMA en wiet...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: xtc en blowen

Berichtdoor FRESH » do feb 04, 2016 10:08 am

Ik zou zeggen als je gewoon lekker wilt slapen neem een Etizolammetje ofzo.

Voor het lekkere stoned zijn denk ik dat je weinig zult merken van je wiet als je onder invloed van MDMA bent. Ik heb zelf het idee dat ik me er helemaal niet stoned van voel, misschien is dat wel zo maar ik merk het niet en de smaak vind ik ook anders.
Geen ideale combi imo.
FRESH
Offline
 

Re: xtc en blowen

Berichtdoor brick_top » do feb 04, 2016 3:37 pm

TattooBoy schreef:Bedankt voor alle snelle reacties. Iemand een idee wat het effect is als je van te voren ook al iets hebt geblowd?


Ik heb dan altijd het idee dat de MDMA wat geleidelijker op komt maar dit is natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel M je neemt.

Moet zeggen dat ik trouwens in tegenstelling tot wat de rest tot nu toe heeft gezegd MDMA en blowen echt wel een fijne combinatie vind. Je wordt weliswaar niet zo stoned als normaal maar vind alleen de smaak al fijn. Plus blowen tijdens de comedown helpt mij wel degelijk om beter in slaap te komen. Het is inderdaad wel zo dat de gaarheid de volgende dag wel echt significant groter is maar dat neem ik meestal maar voor lief.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Exceptional » do feb 04, 2016 9:35 pm

Niet doen joh, het wordt er sowieso niet beter van.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: xtc en blowen

Berichtdoor TattooBoy » vr feb 05, 2016 12:50 pm

Ik denk dat ik de volgende keer dat ik ga snoepen (ergens in maart ) thuis nog een jointje pak om iets lekkerder in slaap te komen
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Exceptional » vr feb 05, 2016 1:44 pm

TattooBoy schreef:Ik denk dat ik de volgende keer dat ik ga snoepen (ergens in maart ) thuis nog een jointje pak om iets lekkerder in slaap te komen

Erna is beter dan ervoor, ja.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: xtc en blowen

Berichtdoor MDbrother » za feb 06, 2016 9:56 am

TattooBoy schreef:Ik denk dat ik de volgende keer dat ik ga snoepen (ergens in maart ) thuis nog een jointje pak om iets lekkerder in slaap te komen


Ik blow dagelijks en wiet en xtc horen samen bij mij. Dit is de beste optie zoals je aangeeft. Niet blowen van inname tot comedown. Lijkt me persoonlijk alles ng wat terug te brengen maar vaag. Soms heel vaag :conf:
Helemaal waus
Avatar gebruiker
MDbrother
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: za jan 24, 2015 1:45 am

Re: xtc en blowen

Berichtdoor Raver » ma feb 08, 2016 9:27 am

Ik vind dit absoluut geen chille combi. Vooral in me come down niet, dan ga ik ineens beseffen wat ik wel niet allemaal gedaan heb etc. Zorgt eerder voor een gestresst effect in plaats van ontspannend. Ik blow sowieso nooit als ik xtc op heb.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: xtc en blowen

Berichtdoor TattooBoy » ma feb 08, 2016 2:16 pm

Gisteren was er een lekker techno /house feest in Breda tijdens carnaval.

Overdag biertjes gedronken. Uurtje of 5 besloten we spontaan om naar dat feestje te gaan. Paar puntjes coke op zodat we lekker helder aankwamen. Uurtje of half 9 half pilletje genomen. Hij kwam heerlijk langzaam op en we gingen superlekker. Uurtje of 1 kwamen we iemand met wiet tegen. Hij wilde wel een joint voor ons draaien.

Man wat lekker! !!
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron