Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC en honger

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC en honger

Berichtdoor Theoldbum » zo mei 13, 2012 10:42 pm

Ik heb laatst XTC gebruikt. Na het gebruik had ik 3 tot 4 dagen amper honger. Ik had echt 0 behoefte aan eten, en heb geprobeerd mijn normale eetritme aan te houden, maar had hier echt veel moeite mee. Aangezien ik veel sport ( sportschool ) is dit erg vervelend.

Heeft iemand tips om de honger terug te krijgen? Ik heb het topic van azgaga gelezen over de suplementen die je kan gebruiken na en voor XTC gebruik. Helpt dit in jullie ervaring ook tegen de missende honger na een avondje xtc?

Bedankt voor jullie reactie!

:hulde:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor BOOBS » zo mei 13, 2012 10:46 pm

Als ik er last van heb eet ik vooral vochtoge dingen, fruit, vla en dat soort shit.

Maar meestal heb ik nooit neveneffecten van mdma, of ik heb super pillen of ik heb steeds de ultieme dosis(voor mij)
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor Maddog » ma mei 14, 2012 12:48 am

koude appelmoes :D
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: XTC en honger

Berichtdoor Karhu » ma mei 14, 2012 3:23 am

Ik eet echt hele koeien de dag na XTC... nemen jullie niet te veel?
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: XTC en honger

Berichtdoor Gonzo » ma mei 14, 2012 5:50 pm

Blowen wil ook nog wel eens werken..
Ik kan mezelf gewoon dwingen om te eten na of tijdens gebruik van mdma of pep,ik weet dat mijn kater minder erg is als ik wat eet..
Meestal eet ik dan fruit of yoghurt iig iets wat lekker weg slobbert en zoet of lekker zurig is...
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: XTC en honger

Berichtdoor TrotseBoer » ma mei 14, 2012 9:05 pm

De eetlust kan inderdaad een paar dagen weg zijn maar komt na een aantal dagen weer terug. Ook al heb je geen zin om te eten, probeer je er wel toe te zetten. Je lichaam kan wel wat energie gebruiken na mdma gebruik.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: XTC en honger

Berichtdoor Partypipo » ma mei 14, 2012 10:20 pm

Nooit last van!
Bij matig speed of xtc gebruik op een feestje heb ik vaak honger net vóór het afgelopen is, of in de bus naar huis.
Bij buitensporig gebruik bij een thuissessie heb ik gewoon de dag erna honger...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: XTC en honger

Berichtdoor -ArKady. » ma mei 14, 2012 11:05 pm

terwijl ik mdma/xtc gebruik heb ik nooit honger maar de volgende dag kan ik meestal prima eten..
tenzij ik er veel bij gezopen heb
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor goejezuen » ma mei 14, 2012 11:18 pm

ik hoor ook van meer mense jaa eten gaat niet , terwijl mijn 1e keer xtc heb ik tijdens die nacht nog un appel,sinaasappel,banaan opgeschrokt volgende ochtend gewoon eitje ontbeten nergens last van?
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor Frog » ma mei 14, 2012 11:27 pm

wat bij werkt is als ik al niet gekotst heb van de XTC, dan merk ik toch in de comedown een vieze misselijkheid waar ik van af wil.
Dus tandenborstel achter in de keel lucht heel erg op, en dwing mezelf daarna glas water, boterham of banaan te eten en vitaminepillen en benzo's ( geen benzo;s is geen optie voor mij na XTC want dat is een hel anders )
Maar goed dus na het spugen ben ik van dat nare gevoel af en kan ik de volgende dag best goed eten, deed ik dat niet was ik de dag erna fuckt op kwasie misselijk en kon ik dus niks eten.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

XTC en honger

Berichtdoor NG046 » di mei 15, 2012 12:28 am

Ghb wil ook nog wel eens flink honger oproepen na xtc of de dag erna ;)
NG046
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: za feb 25, 2012 8:46 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor TrotseBoer » di mei 15, 2012 8:53 pm

goejezuen schreef:ik hoor ook van meer mense jaa eten gaat niet , terwijl mijn 1e keer xtc heb ik tijdens die nacht nog un appel,sinaasappel,banaan opgeschrokt volgende ochtend gewoon eitje ontbeten nergens last van?


Probeer tijdens je trip eens een beschuitje te eten. Een groot glas water in de aanslag is een aanrader. :wave:
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Re: XTC en honger

Berichtdoor Karhu » di mei 15, 2012 8:56 pm

TrotseBoer schreef:
goejezuen schreef:ik hoor ook van meer mense jaa eten gaat niet , terwijl mijn 1e keer xtc heb ik tijdens die nacht nog un appel,sinaasappel,banaan opgeschrokt volgende ochtend gewoon eitje ontbeten nergens last van?


Probeer tijdens je trip eens een beschuitje te eten. Een groot glas water in de aanslag is een aanrader. :wave:

Eerste keer dat ik xtc deed waren er van die japanse rijst nootjes... onttrok echt al het vocht uit mijn mond!!!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: XTC en honger

Berichtdoor braindamage » di mei 15, 2012 9:17 pm

Theoldbum schreef:Ik heb laatst XTC gebruikt. Na het gebruik had ik 3 tot 4 dagen amper honger. Ik had echt 0 behoefte aan eten


speedpillen ? :grin:
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor Partypipo » wo mei 16, 2012 12:26 am

Ik heb meestal wel dat het langer duurt voordat ik honger heb, dus als je je vooral aan bepaalde tijden houdt om te eten ipv te wachten tot je lichaam aangeeft dat het honger heeft kan ik me voorstellen dat je zonder honger toch gaat eten, waardoor het langer duurt voordat je honger hebt maar het is alweer etenstijd dus toch maar weer eten.
Normaal kan ik 4x per dag als een malle eten en eerste dag of misschien eerste 2 nog maar 2x of 3x. Maar de meeste mensen eten maar 3x per dag, in hun pauze die voor ze bepaald wordt wanneer dat is... Als ik zo zou eten heb ik 9 van de 10 keer geen honger, nuchter ja. Mijn lichaam raakt van slag als ik móet eten op bepaalde tijden ipv wanneer ik honger heb. Andersom kan ik wel een dag niet eten terwijl ik honger heb als ik te druk bezig ben met iets waar ik dan niet mee wil stoppen... Hyperfocus ofzo...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: XTC en honger

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 5:21 am

Ik heb juist dat ik inderdaad een heel neutraal hongergevoel heb (niet aanwezig maar voel me ook niet vol ofzo), maar op het moment dat ik wat eten forceer, en die 3 boterhammen een kwartiertje in mn maagje liggen, ik toch duidelijk voel dat het goed voor mn lichaam is dat ik wat gegeten heb! Ook heb ik het idee dat juist doordat ik begin te eten, mijn normale ritme (en ook het hongergevoel) er sneller door terug komen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 5:21 am

Ik heb juist dat ik inderdaad een heel neutraal hongergevoel heb (niet aanwezig maar voel me ook niet vol ofzo), maar op het moment dat ik wat eten forceer, en die 3 boterhammen een kwartiertje in mn maagje liggen, ik toch duidelijk voel dat het goed voor mn lichaam is dat ik wat gegeten heb! Ook heb ik het idee dat juist doordat ik begin te eten, mijn normale ritme (en ook het hongergevoel) er sneller door terug komen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC en honger

Berichtdoor Davinci » wo mei 16, 2012 9:47 am

Grote honger heb ik niet echt, maar zo dramatisch is dat ook niet.
Eten is de eerste stap om brakheid te liquideren. Ik zet mn verstand effe op nul en probeer zoveel mogelijk te eten.
Oefening baart kunst.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: XTC en honger

Berichtdoor Zout » wo mei 16, 2012 10:08 am

Ik moet echt gewoon beginnen met eten, anders eet ik met gemak 2 dagen niet. Maar ik zorg er altijd voor dat ik wat lekkers in huis heb liggen. Iets wat ik echt lekker vind, en niet te droog of te taai is. Als ik de eerste dag gewoon steeds wat kleine hapjes eet, dan kan ik bij het avondeten al fatsoenlijk avondeten. De volgende dag heb ik dan nergens last meer van.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm


Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron