Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC en kleuren

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC en kleuren

Berichtdoor XPerimental » wo sep 10, 2014 5:51 pm

Hallo,

Na enkele keren XTC/MDMA te hebben gebruikt vind ik nog het apartste dat alles zo kleurrijk en fel wordt.

Dat alles feller is zal waarschijnlijk komen omdat je pupillen vol open staat. Maar hoe kan het dat kleuren veel intenser worden? Is dit wetenschappelijk te verklaren?
Done: Nicotine, Alcohol, N2O, Wiet, MDMA/XTC, Speed, Cafeine, Opium, DMAA, Truffels.
Avatar gebruiker
XPerimental
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 1:33 am

Re: XTC en kleuren

Berichtdoor Einstein » wo sep 10, 2014 9:23 pm

Iets met serotonine waarschijnlijk ja :P En dan (specifieker) mogelijk één van de receptoren waar ook psychedelica op inwerken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC en kleuren

Berichtdoor XPerimental » wo sep 10, 2014 11:44 pm

Toen ik voor de eerste keer XTC probeerde, had ik 1/3 domino op (ongeveer 80mg MDMA dus), en ervaarde ik dit effect ook al dus aan de hoge dosering zal het niet hebben gelegen. Kan hier verder ook weinig informatie over vinden. Ervaren jullie hetzelfde?
Done: Nicotine, Alcohol, N2O, Wiet, MDMA/XTC, Speed, Cafeine, Opium, DMAA, Truffels.
Avatar gebruiker
XPerimental
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 1:33 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner