Ik heb vrijdag en zaterdag flink wat xtc gebruikt. Vrijdag ongeveer 630mg en zaterdag nog eens 360mg. Totaal dus bijna 1gr . Wist natuurlijk zelf al dat dit echt wel veel was voor iemand van 65 kilo. Ben ook nog nooit zo hard gegaan en heb wat lichte hallucinaties gehad. Vrienden van mij die ook flink wat op hadden zaggen mensen lopen die er niet waren. Ik zag alleen wat patroontjes op de muur als ik goed en lang keek.
Maargoed dat vertel ik misschien allemaal wel een keer in een tripreportje.
Ik zit vandaag (Maandag) dus met een flinke kater maar dat niet alleen. Ik heb vandaag al een paar keer meegemaakt dat mijn hele lichaam zwaar aanvoelt en ik ook licht in mijn hoofd wordt en dan raak ik een beetje in paniek en ineens is het weer weg. Iemand die dit herkend misschien? Heb ooit wel eens iets gehoord over een xtc flashback maar weet niet wat dat is De moeheid die ik op dat moment voel lijkt wel een beetje op als je hard gaat. Ook zie ik soms hele kleine zwarte wolkjes/puntjes in mijn ooghoek die verdwijnen als ik erna kijk. Vind dit allemaal wel freaky en zal voorlopig geen xtc meer gebruiken en al helemaal niet zoveel.
Ook heb ik altijd de dagen na xtc van die rare dromen dat je beelden ziet en dingen hoord terwijl je wakker bent. Maar nu lijkt het allemaal wel in HD, ik zie alles super duidelijk.
Nogmaals ik ga sowieso een tijdje niet meer gebruiken, maar moet ik me verder nog ergens zorgen om maken? Of ben ik nu gewoon helemaal paranoia aan het worden en valt het allemaal wel mee? :S