Iets met een beetje netjes typen zou wel handig zijn hier

.
Maar goed, vier en een halve pil is natuurlijk in veel gevallen (tenzij je pil 10mg is) veel te veel. Als we even wat gemiddelden uitgaan (lees; van mijn gemiddelden) dan is een pil misschien rond de 180 - 200mg. Doe dat keer 4 en je hebt 720 - 800 mg. Dat is veel. Te, te, te veel. O wacht, nog een halve erbij. 810 - 900mg? Ik heb een geschiedenis van MDMA misbruik, maar deze doseringen gaan redelijk ver. Natuurlijk in ons achterhoofd dat ik nu maar even wat cijfers als voorbeeld gebruik.
Twee pillen is natuurlijk ook wel een behoorlijke dosering, maar laten we hier nou niet allemaal de nette drugsgebruiker uit gaan hangen. Voor mij zijn de doseringen zoals Vinnie die noemt ook zeker niet onbekend. Totaal politiek correct? Tegenwoordig kan je beter maar een halve pil nemen als je zeker wilt zijn van het feit dat je niet een te hoge dosering pakt. Maar dit doen natuurlijk maar weinig mensen op dit forum.
Ik zou zeggen, laat volgende keer je pillen testen, dan hebben wij qua informatie iets meer om mee te spelen. Daarnaast, probeer te hoge doseringen MDMA te vermijden, er treed erg veel neurotoxiciteit op. Tenzij je graag voor een half jaar elke avond met brainzaps, sleep paralysation en een totaal verstoord eet en slaap ritme wilt rondlopen. En dan laten we de echte nasleep, psychologisch dan wel gezien, aka depressie nog even achter wegen

. Drugs moeten, misschien helaas, verantwoordelijk gebruikt worden om schade te voorkomen. En ik mag je vertellen dat je niet echt verantwoordelijk bezig bent

.