Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC Hallucinaties; tafels/bankjes

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC Hallucinaties; tafels/bankjes

Berichtdoor Aap » di jan 06, 2015 2:01 am

Hoe komt het dat mensen vaak op xtc bankjes en tafels zien?
Ik heb dit zelf al 2x ondervonden. En hoor dat andere gebruikers dit ook hebben.
Waarom bankjes en tafels?
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: XTC Hallucinaties; tafels/bankjes

Berichtdoor blaatschaap404 » di jan 06, 2015 2:08 am

Je lichaam zet een deel van de mdma om naar mda, mda is hallucinerend en zorgt voor de bankjes, tafels en andere gekkigheid. Waarom het perse dat soort objecten zijn durf ik je niet met zekerheid te vertellen. :P Ik geloof dat het iets te maken heeft met je brein die het object wat jij ziet verkeerd interpreteert en er iets anders van maakt.

Als je wilt voorkomen dat je gaat hallucineren moet je je xtc minder hoog doseren :P
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: XTC Hallucinaties; tafels/bankjes

Berichtdoor Perry » di jan 06, 2015 2:11 am

blaatschaap404 schreef:Je lichaam zet een deel van de mdma om naar mda, mda is hallucinerend en zorgt voor de bankjes, tafels en andere gekkigheid. Waarom het perse dat soort objecten zijn durf ik je niet met zekerheid te vertellen. :P Ik geloof dat het iets te maken heeft met je brein die het object wat jij ziet verkeerd interpreteert en er iets anders van maakt.

Als je wilt voorkomen dat je gaat hallucineren moet je je xtc minder hoog doseren :P

Dit is slechts een theorie, aangezien de hoeveelheid MDMA die naar MDA omgezet wordt maar rond de 7% ligt en de dosering van MDA ongeveer overeenkomt met MDMA. Het kan ook een hallucinogene werking van de MDMA zelf zijn. Het is wel waar dat het eigenlijk enkel bij (te) hoge dosering voorkomt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: XTC Hallucinaties; tafels/bankjes

Berichtdoor Aebi » di jan 06, 2015 2:12 am

Op awakenings stond het idd helemaal vol met tafels, banken en hekjes.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron