Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC in combi met 2-CB?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC in combi met 2-CB?

Berichtdoor PinkMadame » di jul 17, 2018 10:01 pm

Hoi Hoi allemaal!
Dit is mijn eerste post hier, ondanks dat ik al wel vaker hierop gekeken heb en informatie over XTC opgezocht heb. Ook vind ik het heerlijk om de Tripraports te lezen, en stiekem ben ik soms wel jaloers, helemaal omdat ik eigenlijk best wel een newbie op gebied van drugs ben maar jusit zoveel wil uitproberen.

Even mijn drugsverleden,
Ik ben eigenlijk am het al een aardig braaf meisje :lol: Ik drink af en toe, (lees 1x per maand ga ik uit) en heb nog nooit gerookt. Het enige wat ik zo nu en dan doe is een pilletje op een feestje/festival.
Dit begon zo'n 3 bijna 4 jaar geleden dat ik voor het eerst een pilletje in mijn lichaam stopte. En wauw, wat een ervaring. Ik ga er verder wel bewust mee om, gebruikte 4 á 5 keer per jaar, en dan zit er ruim 2 maanden, soms 3 maanden tussen. De laatste keer dat ik gebruikt heb is vorig jaar geweest met Dancevalley. Dit jaar ben ik helemaal schoon omdat mijn beste vriendin er eigenlijk geen zin meer in had, en ik altijd met haar ging. Ze was helemaal klaar met XTC omdat ze er erg rustig van werd en in zichzelf, iets wat ze nooit had. We gingen wel altijd met een groep, maar voel me niet prettig op een festival zonder haar. Vandaar dat ik (helaas) ook gestopt ben.

Anyway, nu jullie mijn drugsverleden weten hoor ik jullie al vragen: "Maar Pink, waarom wil je de combinatie weten met XTC en 2-CB als je niet meer gebruikt?" Nou dames en heren, mijn beste vriendin en ik zitten te denken om met ADE weer naar een feestje te gaan. Ik heb aan mezelf gemerkt dat als ik van mijn piek afkom met XTC dat ik snel moe word. Ik voel me prima, zit lekker in mijn vel, maar wil liever zitten. Als we met een grote groep gingen, liet ik hun lekker dansen terwijl ik zat, en dat vinden ze niet leuk omdat ze denken dat het niet goed met mij gaat.
Toen had ik dus besloten om de laatste paar keren later dan de groep mijn pil te droppen. 9 van de 10 keer kickt hij toch vrij snel in bij mij maar op deze manier kan ik het wel 'volhouden' tot het einde. Dit werkt erg goed maar ergens is het alleen zo jammer dat ik hun al spacend zie terwijl ik nog 2 uur wacht.

Ik heb wat zitten opzoeken, dingen gelezen en filmpjes opgezocht en kwam zo bij 2-CB uit. Iets wat ik ook extreem graag wil uitproberen, maar het lijkt me niet 'lekker' genoeg om dit op zich zelf alleen te gebruiken op een feestje. Ik begon steeds vaker te lezen over de combinatie tussen XTC en 2-CB maar lees dat vele eerst XTC nemen en dan in hun naspace pas de 2-CB bij te nemen.
Ik wilde vragen, is het ook een 'goede' manier om eerst 2-CB te nemen en als die op zijn piek is om XTC bij te droppen? Of is dit extreem uit den boze?
Mij leek het juist leuk om 2-CB eerst bewust te ervaren en dan harder te spacen op de XTC maar aangezien ik vaker lees dat het andersom gebeurd, begin ik te twijfelen.

Heeft er iemand ervaringen met de combi? En dan het liefste natuurlijk in de volgorde hoe ik hem denk te willen gebruiken?
Of raden jullie het af juist omdat het zolang geleden is dat ik überhaupt XTC zelf heb gebruikt?

Sorry dat het bericht ietwat lang geworden is. :oops: :wave:
Avatar gebruiker
PinkMadame
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jul 17, 2018 9:31 pm

Re: XTC in combi met 2-CB?

Berichtdoor Rtby » do jul 19, 2018 3:36 pm

Ik heb de combinatie zelf inderdaad alleen nog maar andersom gedaan een aantal keren. Na de piek van xtc een beetje 2cb nemen zodat je wat rustiger daalt en nog een flink tijdje kunt chillen/spacen op een after bijvoorbeeld. Dus alhoewel het niet is wat je zoekt, zou je het allicht een keertje kunnen proberen. Al denk ik niet dat je vermoeidheidsgevoelens anders worden. Met 2cb heb ik juist meer het relaxen, terwijl ik van xtc wat actiever wordt..

Wat betreft eerst 2cb, daarna xtc. Deze combi lijkt me wat moeilijker te timen. Wanneer ga je x bij pakken, wanneer zit je lekker in je 2cb? Zeker als je nog weinig ervaring hebt met 2cb kan dit moeilijk zijn om te bepalen. Hopelijk hebben andere leden hier meer input voor je :)
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner