Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC korte duur

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC korte duur

Berichtdoor Lager » di sep 10, 2013 2:30 pm

Hee,

Na 2 maanden te hebben gewacht heb ik vorige week zaterdag weer eens XTC genomen. Dit is trouwens de tweede keer dat ik het gebruikt heb. De eerste keer was 2 maanden geleden met een halve android van zo'n 220 mg oftewel zo'n 110 mg omdat ik een halve nam. Deze week had ik een hele paarse granaat ingenomen van zo'n 220 mg. Misschien niet heel slim aangezien ik maar 65 kilo weeg en 1,80 lang ben.

Afijn, we hadden rond half 4 s'middags LSD ingenomen van 150 ug. Toen we rond 11 uur het gevoel hadden dat de trip afgelopen was zei een vriend van me dat hij wel XTC wilde nemen. Toen hij dat gezegd had wilde eigenlijk iedereen wel nemen, dus hadden we aan onze dealer gevraagd of hij het wilde brengen. Gelukkig was hij er snel en hadden we rond kwart over 11 de XTC al ingenomen.

Rond half 12 voelde ik de inslag al, waarschijnlijk kwam dit doordat ik de hele dag niks had gegeten op een beetje spaghetti in de middag na dan. De inslag was zó heerlijk! Veel beter dan de eerste keer. Dit zal er wel mee te maken hebben gehad dat ik dit keer een hele pil had genomen in plaats van een halve pil.

Alleen nu was om half 2 de pil al uitgewerkt!? Dat betekent dus dat de pil maar ongeveer 2 uur heeft geduurd. Kan dit komen doordat ik nog LSD in mijn bloed had zitten? Of doordat ik een klein beetje had geblowd? Of doordat ik weinig gegeten had? Of doordat er maar 2 maanden tussen zaten?


Ik vond het in ieder geval wel jammer dat het al zo snel was uitgewerkt, omdat je XTC maar zo weinig kan gebruiken zonder het te misbruiken. Ik hoop daarom ook dat iemand een antwoord op mijn vragen heeft, zodat ik over 2/3 maanden het beste effect uit de pil kan halen!
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: XTC korte duur

Berichtdoor SjaakT » di sep 10, 2013 8:26 pm

Het klinkt inderdaad raar, want juist door de 2 maanden pauze, dat het je tweede keer is, dat je geblowt hebt EN doordat je te weinig gegeten had, zou hij juist zo hard in moeten slaan dat je niet meer weet waar je het moet zoeken (zeker als je 220mg in 1x neemt als je maar 65 kilo weegt)...

Denk ook niet dat het de LSD is, denk juist dat dat ook nog de xtc eventueel visueel versterkt zou kunnen hebben, ivm een (lichte) heropwekking van de LSD.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: XTC korte duur

Berichtdoor Partypipo » di sep 10, 2013 8:46 pm

Lsd werkt op je serotonine receptoren, die vervolgens een tolerantie opbouwen voor minimaal een week voor middelen die ook op je serotonine receptoren werken.
Xtc zorgt ervoor dat je serotonine vrij gegeven wordt, dus met de lsd kan dat eventueel gewoon al een kruistolerantie hebben opgeleverd.
Xtc werkt bij een normale dosis ook maar een paar uur, waarna je een acute tolerantie hebt. Met xtc altijd extremer als met andere serotonine releasers als 6apb. Aangezien je maar 65 kilo weegt is 220 mg bijna de dubbele dosis van wat je zou moeten nemen. Misschien dat je hersenen zich zó kapot schrokken dat ze een nog snellere tolerantie opbouwden om de boel proberen te redden van een zware beschadiging...
Iemand die dit kent, herkent of weet van een onderzoek hiernaar? Ik speel de bal naar Einstein :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: XTC korte duur

Berichtdoor Einstein » di sep 10, 2013 10:12 pm

Die kruistolerantie is behoorlijk beperkt, lijkt me. LSD activeert maar een klein deel van het arsenaal aan serotoninereceptoren dat door MDMA aangetikt wordt.
De hoge dosis kan er iets mee te maken hebben, maar ik denk dat het een toevalligheid is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC korte duur

Berichtdoor Lager » di sep 10, 2013 11:34 pm

Er is dus geen duidelijke verklaring voor dit vreemde effect. Naja dan moet ik maar hopen dat het effect over 2/3 maanden wel optimaal is :kleuter:
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: XTC korte duur

Berichtdoor Kockar » wo sep 11, 2013 5:21 am

Raikonen1 schreef:Toen we rond 11 uur het gevoel hadden dat de trip afgelopen was zei een vriend van me dat hij wel XTC wilde nemen.
Gelukkig was hij er snel en hadden we rond kwart over 11 de XTC al ingenomen.



heb je niet een beetje last van tijdsbesef? raar verhaal iig, heeft de pil bij je vrienden langer effect gehad?
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: XTC korte duur

Berichtdoor Klimtox » wo sep 11, 2013 9:58 am

Hoezo kan de supplier er niet na een kwartier zijn? Zo raar is dat tijdsbesef toch niet. Wie weet woont hij wel om de hoek van Raikonen1, weet jij veel.

Verder heb ik ook wel eens gehad dat een XTC space maar een uurtje of 2 leek te duren. Niet zo vaak gebeurd, maar wel eens. Kon er toen ook geen verklaring voor vinden. Elke keer XTC blijft toch anders, er zijn zoveel omstandigheden die de duratie kunnen beinvloeden.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

XTC korte duur

Berichtdoor Lager » wo sep 11, 2013 11:56 am

Ik weet zeker dat mijn tijdsbesef goed was omdat ik op de klok keek toen ik het innam, toen het insloeg, en toen het uitwerkte.

De dealer woont inderdaad in de buurt en is een vriend van een vriend van mij.

En bij mijn vrienden duurde het effect inderdaad aardig wat langer. Zo'n 2-3 uur.
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner