Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Niemand » ma apr 18, 2011 11:26 am

Hoi,

Ik zou vorige week candytrippen (lsd + xtc) maar heb enkel lsd gebruikt met wiet. Maar ik merkte dat ik het love gevoel van de xtc echt enorm miste. Het ontbrak heel erg. Alleen was de lsd zo heftig dat ik me afvraag of het niet teveel zou worden met mdma erbij.

Is het niet verstandiger om een 2c-pilletje met xtc te nemen in plaats van lsd? Het gaat mij echt om de visuals en het hallucineren. Welke van de 2c'tjes komt het dichtst in de buurt van lsd, wat visuals betreft?

Groetjes,

Iemand
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor megatrippie » ma apr 18, 2011 11:30 am

2c-e
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Niemand » ma apr 18, 2011 4:54 pm

Ligt u eens nader toe, aub..? Zelf ervaring mee? Zijn de visuals trouwens wel te vergelijken met de visuals die je met op LSD krijgt?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor megatrippie » ma apr 18, 2011 5:54 pm

Niemand schreef:Ligt u eens nader toe, aub..? Zelf ervaring mee? Zijn de visuals trouwens wel te vergelijken met de visuals die je met op LSD krijgt?


Ja en ja.

Van de 2c's lijkt 2C-E het meeste op LSD.
Mentaal en visueel komen ze behoorlijk overeen. Wel staat 2C-E bekend om zijn vervelende bodyload bij het opkomen.2C-E is fatsoenlijk te doseren en komt qua duur ook overeen met de duur van lsd.
een trip van ongeeer 8 uur met soms een afterglow van nog eens 4 uur afhankelijk van hoe sterk je hebt gedoseerd.
2C-P lijkt qua werking ook veel op LSD maar is potenter. Je moet bij 2C-P heel erg nouwkeurig doseren. een verschil van 2mg kan betekenen dat je of een te lichte trip hebt of een te zware. Ook de duur is aanzienlijk langer. een trip van 14 uur plus dan nog een afterglow van 4 uur is geen uitzondering.
Als het je alleen om visuals gaat kan je ook voor 2C-B of 2C-I gaan. bij deze ctjes zal je mentaal niet zo diep gaan maar kan je wel genieten van kleurtjes en lichte visuals. 2C-B heeft wel een korte duur plus minus net zoveel als MDMA. 2C-I heeft een duur die ongeveer net zo lang is als die van lsd. misschien iets korter. Ook hier is er minder diepgang als bij LSD.

btw het loving feeling zoals bij MDMA behaal je met geen enkele andere drug.
De enigste die daar bij in de buurt komt is 4_FMP

Zo wel duidelijk genoeg?.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Niemand » di apr 19, 2011 9:56 am

Yep, ik snap het denk ik :-). Maar voor de duidelijkheid, 2C-B en 2C-I zijn praktisch alleen hetzelfde alleen de duur varieert? En daar voel je mentaal het minst van maar heb je dus wel visuals en hallucinaties? Want het gaat mij om het love gevoel en dan nog mooie visuals erbij want ik vind dat echt ontbreken met MDMA en bij LSD vind ik weer dat het love gevoel en het prachtige geluid ontbreekt. Dus ik dacht aan MDMA en een 2C'tje. Dus de visuals van 2C-B en 2C-I zijn goed te vergelijken met LSD? Ook qua vervormingen enzo?

En wat is volgens jou beter om te doen in combinatie met MSMA? de kortdurende 2C-I of de langdurende 2C-B, waarbij je nog tript als de MDMA is uitgewerkt? Is het ook zo, net als bij LSD, dat de 2C je MDMA trip verlengt? Zo ja, dann ben ik eruit en denk ik dat ik voor de 2C-B ga namelijk.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor DrippTone » di apr 19, 2011 10:12 am

Persoonlijk vond ik 2c-I het leukste te combineren met mdma. Je moet eigenlijk niks willen vergelijken met acid. Maar deze combo is wel bijna net zo rlxt als je het mij vraagt.

Ik heb in deze combo ruim 8uur getript op 1 dosering mdma van 100mg. Ik zou eerst de 2c-I nemen, dan wachten tot ie inslaat, dan nog half uurtje wachten en dan je mdma nemen. Succes gegarandeerd.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor megatrippie » di apr 19, 2011 12:15 pm

Niemand schreef:Yep, ik snap het denk ik :-). Maar voor de duidelijkheid, 2C-B en 2C-I zijn praktisch alleen hetzelfde alleen de duur varieert?

Voor alle 2c's geld dat hoe je het ervaart per persoon verschild. Voor sommigen is 2cb visueler dan 2ci en voor anderen is het juist omgekeerd. Bij 2C-I zal je mentaal iets zwaarder trippen en zal de trip wat minder goed hanteerbaar zijn bij hoge doseringen. Echter zal 2C-B bij hoge doseringen chaotischer aandoen dan 2C-I.
Bij zowel 2C-I en 2C-B zal je van visuals kunnen genieten echter anders als bij LSD.

Niemand schreef:En daar voel je mentaal het minst van maar heb je dus wel visuals en hallucinaties? Want het gaat mij om het love gevoel en dan nog mooie visuals erbij want ik vind dat echt ontbreken met MDMA en bij LSD vind ik weer dat het love gevoel en het prachtige geluid ontbreekt.

Zoals ik al eerder vermelde het loving feeling zoals je ervaart bij MDMA zal je bij geen enkele andere drug terug vinden. Alleen bij 4-FMP zal je een beetje in de buurt komen. Qua visuals zit je met de 2c's en lsd wel goed. Voor hallucinaties moet je eers een psychose krijgen en dat lijkt me niet je bedoeling.
Ik denk dat ook je ervaring met LSD beperkt zijn aangezien juist bij LSD en ook bij de potentere 2c's juist je zintuigen extreem gevoelig zullen zijn en je dus muziek een extra dimensie krijgt.

Niemand schreef:Dus ik dacht aan MDMA en een 2C'tje. Dus de visuals van 2C-B en 2C-I zijn goed te vergelijken met LSD? Ook qua vervormingen enzo?

Nee de vervormingen zijn niet te vergelijken met LSD 2C-B en 2C-I zijn zeer kleurrijk maar de visuals zijn anders als bij LSD. Bij 2C-B zal je vernemen dat de omgeving heel veel uitmaakt hoe je de drug zult ervaren. In een drukkere omgeving zal je weinig visuals ervaren maar wel een licht euforisch en algemeen gevoel van welbehagen. Tevens zal je meer energie hebben. Dit lijkt heel in de verte een beetje op wat je bij MDMA ervaart vandaar dat er soms een vergelijking word getrokken tussen deze middelen. Als je echter de rust opzoekt en de natuur ingaat zal je worden verrast door de frisse kleuren en de vrolijke vriendelijke visuals. 2C-I trekt zich minder aan van de omgeving en is voor mij visueler dan 2C-B. Zeker als je hoger gaat doseren. Tevens is de drug beter geschikt om echt als tripmiddel te gebruiken.
Als je een 2c zoekt waarvan de vervormingen (visuals) het meest op die van LSD lijkt kom je weer bij 2C-E terecht. Dit is dus ook een serieus tripmiddel in vergelijking met 2c-b of i.

Niemand schreef:En wat is volgens jou beter om te doen in combinatie met MSMA? de kortdurende 2C-I of de langdurende 2C-B, waarbij je nog tript als de MDMA is uitgewerkt? Is het ook zo, net als bij LSD, dat de 2C je MDMA trip verlengt? Zo ja, dann ben ik eruit en denk ik dat ik voor de 2C-B ga namelijk.


Ten eerste je draait het om. 2C-B is kort werkend en 2C-I werkt lang!.
Wat betreft het combineren kan je stellen dat de meeste 2c's een boost geven aan de MDMA.
Qua uitgaansdrug is 2C-B zeer populair aangezien je ten alle tijde in staat zult zijn je kop erbij te houden mocht dit nodig zijn en je niet snel overweldigd zult worden door een teveel aan indrukken.
Dus ik zou als je uit wilt gaan op deze drugs de 2C-B MDMA combi adviseren. Mocht je gewoon willen experimenteren dan raad ik je aan eerst de middelen apart te proberen.

Elke drug heeft een ander karakter.
Geslaagde door mij geprobeerde 2C combi's zijn bijvoorbeeld.
2C-B + MDMA
2C-I + MDMA
2C-C + 4-FMP
2C-D + 4-FMP
2C-B + 4-FMP
2C-I + 4-FMP
2C-B + 2C-I + 4-FMP
2C-I + LSD
2C-I + 2C-E
2C-I + 2C-E + LSD

echter al deze 2c's (en ook de 2c's welke ik nog niet gekombineerd heb) verdienen het ook om apart onderzocht te worden en behoor je eigenlijk ook eerst gewoon zonder te combineren te proberen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Telpeva » di apr 19, 2011 1:15 pm

megatrippie schreef:Geslaagde door mij geprobeerde 2C combi's zijn bijvoorbeeld.
2C-B + MDMA
2C-I + MDMA
2C-C + 4-FMP
2C-D + 4-FMP
2C-B + 4-FMP
2C-I + 4-FMP
2C-B + 2C-I + 4-FMP
2C-I + LSD
2C-I + 2C-E
2C-I + 2C-E + LSD
echter al deze 2c's (en ook de 2c's welke ik nog niet gekombineerd heb) verdienen het ook om apart onderzocht te worden en behoor je eigenlijk ook eerst gewoon zonder te combineren te proberen.

Nice lijstje, dank je wel voor je uitgebreide post ook! 2C-I + 4FMP staat bij mij binnenkort op het programma, lijkt me jummie! Kan je voor die combo trouwens vertellen wat voor hoeveelheden je hebt gecombineerd? Ik heb met 4FMP laatst iets van 250mg gedaan, 2C-I een poos terug 25mg met gemak, en zat zelf aan 125mg 4FMP met 15mg 2C-I te denken als eerste dosis... Of is de 4-FMP voor mij dan niet merkbaar?

Overigens nog aan (n)iemand; ik zou -e toch wel erg sterk vinden om als eerste combo te beginnen, zou zelf -b, -i of 2c-c zeggen. Zeker met 2C-C erg goed handlebaar en zeker niet vervelend!
Telpeva
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di apr 19, 2011 12:12 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor megatrippie » di apr 19, 2011 2:23 pm

Telpeva schreef:Nice lijstje, dank je wel voor je uitgebreide post ook! 2C-I + 4FMP staat bij mij binnenkort op het programma, lijkt me jummie! Kan je voor die combo trouwens vertellen wat voor hoeveelheden je hebt gecombineerd? Ik heb met 4FMP laatst iets van 250mg gedaan, 2C-I een poos terug 25mg met gemak, en zat zelf aan 125mg 4FMP met 15mg 2C-I te denken als eerste dosis... Of is de 4-FMP voor mij dan niet merkbaar?


geen dank,
De hoeveelheid 4-FMP die je prettig vind heeft te maken met hoe gevoelig je voor dit goedje bent. Je kunt wel stellen dat als je een hoge dosis MDMA nodig hebt dat dit dan ook voor 4-FMP zo is. Natuurlijk maakt het ook uit of je graag hard gaat of niet :grin: .
250mg 4-FMP is behoorlijk hoog tevens is 25mg 2ci een behoorlijke dosis. Mocht je dit als niet te heftig hebben ervaren zou ik voor jou combi voor ongeveer 150mg 4-FMP gaan en zo'n 18 a 20 mg 2C-I
De 4-FMP haalt de scherpe kantjes van de 2c-i af. de 2c-i geeft een boost aan de 4-FMP en het fijne gevoel van de 4-fmp lijkt zich steeds af te wisselen met het fijne gevoel van de 2ci.
Gaat je absoluut bevallen.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Niemand » di apr 19, 2011 5:34 pm

Woooww wat een informatie!

Onwijs bedankt zeg!Hier heb ik echt enorm veel aan!

@ Telpeva:

Ik twijfel nu tussen 2C-C, B of I. Precies de C'tjes die jij noemt. Ik denk zelf aan de i. Het gaat mij echt om de visuals, de rest laat ik aan de MDMA over. Maar goed, zoals megatrippie al zegt, ik moet eerst even kijken hoe het bij mij valt. Bij iedereen werkt het anders..

Groetjes,

Iemand
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor FuntCase » di apr 19, 2011 9:27 pm

megatrippie schreef:
Niemand schreef: Voor hallucinaties moet je eerst een psychose krijgen en dat lijkt me niet je bedoeling.


Wow, eh kan je hier uitgebreide uitleg over geven?
Wat is het verschil waar ligt de grens tussen visuals en hallucinaties?

Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, wel met grote hoeveelheden mdma, daar heb ik dan ook flink op gehallucineerd.
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Einstein » di apr 19, 2011 9:32 pm

Visuals zijn de leuke patroontjes die je ziet als je LSD in je lichaam gooit, hallucinaties zijn je vrienden die je op komen zoeken en waar je een uur lang diepgaande gesprekken mee voert terwijl je voor de rest van de wereld gewoon tegen een deur staat te praten. Voor echte hallucinaties kan je bijvoorbeeld datura pakken, alhoewel dit niet echt een aanrader is als je niet donders goed weet wat je doet en als je niet voorbereid bent op een 24+ uur durende nachtmerrie.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor FuntCase » di apr 19, 2011 9:46 pm

Dus het verschil is dat je hallucinaties niet echt doorheb? Zoals zonnebrillen zien, die verdwijnen op het moment dat je beseft dat niemand om 3 uur 's nachts een zonnebril draagt?

Waar komt Megatrippie's idee vandaan dat je eerst een psychose moet hebben gehad?
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Einstein » di apr 19, 2011 9:48 pm

De hallucinaties bij MDMA zijn een beetje een tussengeval, omdat je er meestal wel vrij snel achter komt dat er iets niet klopt, al kunnen die visuals erg realistisch zijn. Echte diehard hallucinaties bereik je alleen door een psychose te krijgen of door datura, DPH of andere vage delirianten te gebruiken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor megatrippie » wo apr 20, 2011 9:21 am

Entactogenesis schreef:Dus het verschil is dat je hallucinaties niet echt doorheb? Zoals zonnebrillen zien, die verdwijnen op het moment dat je beseft dat niemand om 3 uur 's nachts een zonnebril draagt?

Waar komt Megatrippie's idee vandaan dat je eerst een psychose moet hebben gehad?


Ik heb in een poging duidelijk te maken dat mensen visuals verkeert interpreteren mij verkeerd uitgedrukt door te stellen dat je een psychose moet hebben om te kunnen hallucineren. Ik probeerde echter het verschil duidelijk te maken dat hallucineren iets compleet anders is dan gewoon visuals ervaren.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor FRESH » wo apr 20, 2011 12:27 pm

Zelf al meerder malen deze combi gedaan:

2C-I + 4-FMP uitstekend eigenlijk :love:
Dosering 2C-I was 20mg en voor de 4-FMP was dat 140mg.

Desnoods doe je 2C-B met 4-FMP ;)
Bijv. 15mg 2C-B en 140mg 4-FMP werkt ook heerlijk, maar dan zijn je visuals iets minder aanwezig.
FRESH
Offline
 

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor FuntCase » wo apr 20, 2011 4:57 pm

megatrippie schreef:
Ik heb in een poging duidelijk te maken dat mensen visuals verkeert interpreteren mij verkeerd uitgedrukt door te stellen dat je een psychose moet hebben om te kunnen hallucineren. Ik probeerde echter het verschil duidelijk te maken dat hallucineren iets compleet anders is dan gewoon visuals ervaren.


Aha dat dacht/hoopte ik al. Zeer begrijpelijk :mrgreen:
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor TrueGrit » do mei 12, 2011 12:15 pm

Ik heb inmiddels veel gelezen over de combi 4FA+2C-I - hier ben ik erg benieuwd naar en ik ga dit denk ik binnenkort proberen met 80-100mg 4FA + 14-16mg 2C-I.

Naast 2C-I heb ik ook 2C-C ter beschikking.
Wat kan ik verwachten van 4FA+2C-C en wat voor doseringen zijn daarbij gebruikelijk?
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: XTC/MDMA i.cm. welke 2c'tje beste?

Berichtdoor Antifa » za mei 14, 2011 8:48 pm

nog maar eentje geprobeerd, maar ik moet wel zeggen dat 2c-b nemen in de mdma comedown een heel prettige ervaring oplevert.
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner