Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC / MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC / MDMA

Berichtdoor Rizzla18 » za jun 16, 2012 7:00 pm

Wat is het verschil tussen XTC en MDMA?

Ik heb al een hoop pillen binnen; Witte armani, Tri Force, Roze hartjes, rode sterren, ...
Geen idee wat er allemaal inzit..
Maar wat is nu het verschil tussen Xtc en mdma?
Rizzla18
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 9:26 am

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Saikedellik » za jun 16, 2012 7:03 pm

XTC is de pil, waar MDMA in zit. MDMA is de werkzame stof in XTC. In de meeste pillen van tegenwoordig zit alleen MDMA + bindmiddel. MDMA is ook verkrijgbaar in de vorm van kristallen.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor pillenvreter » za jun 16, 2012 8:36 pm

Saikedellik schreef:XTC is de pil, waar MDMA in zit. MDMA is de werkzame stof in XTC. In de meeste pillen van tegenwoordig zit alleen MDMA + bindmiddel. MDMA is ook verkrijgbaar in de vorm van kristallen.


+1

conclusie: MDMA=xtc.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Rizzla18 » za jun 16, 2012 9:07 pm

ok bedankt!
Rizzla18
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 9:26 am

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor knetterspetter » za feb 23, 2013 1:32 pm

xtc bestaat niet eigenlijk, het is een synoniem voor pillen die MDMA of andere party drugs bevatten. XTC is geen werkzame stof oid.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Einstein » za feb 23, 2013 4:17 pm

Klopt, maar oud topic :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Huggybear²³ » za feb 23, 2013 11:09 pm

knetterspetter schreef:xtc bestaat niet eigenlijk, het is een synoniem voor pillen die MDMA of andere party drugs bevatten. XTC is geen werkzame stof oid.

Misschien is zo het wel duidelijker voor mensen die niet weten dat ze één en hetzelfde ding zijn :#:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor knetterspetter » za feb 23, 2013 11:24 pm

doe niet wijs
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Huggybear²³ » zo feb 24, 2013 2:16 pm

Zeik niet zo
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Aaltje » zo feb 24, 2013 3:51 pm

Geen ruziemaken :mad:
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Maanvos » zo feb 24, 2013 5:08 pm

Aaltje schreef:Geen ruziemaken :mad:

Jaa jezuus
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Zazuu. » wo feb 27, 2013 6:37 pm

Misschien ligt het aan mij, of wat er in m'n pillen zit, maar ik ervaar bij pillen altijd dat ze meer inslaan dan mdma. MDMA komt bij mij altijd wat meer geleidelijk op. Kan dit zijn omdat de pil in mijn maag uit elkaar valt en mdma eigenlijk al zo goed als uit elkaar ligt? Of zit het toch echt tussen m'n oren en verschilt het gewoon per keer en per pil/mdma?
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Stefaan » wo feb 27, 2013 6:49 pm

Zazuu. schreef:Misschien ligt het aan mij, of wat er in m'n pillen zit, maar ik ervaar bij pillen altijd dat ze meer inslaan dan mdma. MDMA komt bij mij altijd wat meer geleidelijk op. Kan dit zijn omdat de pil in mijn maag uit elkaar valt en mdma eigenlijk al zo goed als uit elkaar ligt? Of zit het toch echt tussen m'n oren en verschilt het gewoon per keer en per pil/mdma?


Veel mensen ervaren dit. Maar in feite zou het niets uit moeten maken. Het kan ook zo zijn dat het idd tussen je oren zit.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor supergabbur » wo feb 27, 2013 7:31 pm

Zou je kunnen zeggen (ik wil dus niet beweren dat dit zo is of mensen aanmoedigen heel veel poeder te nemen!) dat je om aan dezelfde hoeveelheid mdma als in een pil met bijvoorbeeld 150 milligram mdmda te komen best wel een bergje mdma poeder zou moeten wegwerken? En dat de meeste mensen die minder hard op poeder dan op pillen denken te gaan likjes of vingertopjes mdma poeder nemen maar lang niet dezelfde hoeveelheid als er in de meeste pillen zit?

En dat je met een pil stiekem ook best wel een behoorlijk bergje poeder wegwerkt maar dit gewoon niet zo opvalt omdat het met een machine ziek hard samengeperst is tot een pil?
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Stefaan » wo feb 27, 2013 7:42 pm

Ik vind altijd wel dat als ik kristallen af weeg dat het er als een hele hoop uit ziet. Als ik op het oog zou moeten doseren zou ik zeker veel minder nemen! Dus ja dat denk ik wel. Maar als ik kristallen neem dan weeg ik de 1e dosis af, en dip ik de rest bij.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Ivo » wo feb 27, 2013 10:41 pm

Zazuu. schreef:Misschien ligt het aan mij, of wat er in m'n pillen zit, maar ik ervaar bij pillen altijd dat ze meer inslaan dan mdma. MDMA komt bij mij altijd wat meer geleidelijk op. Kan dit zijn omdat de pil in mijn maag uit elkaar valt en mdma eigenlijk al zo goed als uit elkaar ligt? Of zit het toch echt tussen m'n oren en verschilt het gewoon per keer en per pil/mdma?

Ik heb het net omgekeerd. Omgekeerd lijkt me ook logischer: als het al uit elkaar is, gaat het allemaal tegelijk inslaan, terwijl in het begin wat trager de MDMA zou afgeven.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Einstein » wo feb 27, 2013 11:32 pm

Maar zo heel groot zal het verschil niet zijn :P Als je een pil in water gooit zal het waarschijnlijk ook niet lang duren voor er niks meer van over is, dat gaat veel sneller dan de absorptie van het spul, denk ik.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: XTC / MDMA

Berichtdoor Multitude » do feb 28, 2013 12:09 am

supergabbur schreef:Zou je kunnen zeggen (ik wil dus niet beweren dat dit zo is of mensen aanmoedigen heel veel poeder te nemen!) dat je om aan dezelfde hoeveelheid mdma als in een pil met bijvoorbeeld 150 milligram mdmda te komen best wel een bergje mdma poeder zou moeten wegwerken? En dat de meeste mensen die minder hard op poeder dan op pillen denken te gaan likjes of vingertopjes mdma poeder nemen maar lang niet dezelfde hoeveelheid als er in de meeste pillen zit?

En dat je met een pil stiekem ook best wel een behoorlijk bergje poeder wegwerkt maar dit gewoon niet zo opvalt omdat het met een machine ziek hard samengeperst is tot een pil?

Dit is wel wat ik denk. Toen ik net m'n weegschaaltje had was ik echt verbaasd over hoeveel 150 mg kristallen is, en dat is dan ongeveer 125 mg pure MDMA.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron