Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc/mdma werkt niet

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Xtc/mdma werkt niet

Berichtdoor Amsxoxo » vr apr 26, 2024 1:01 am

Ik ben een dame van 24 die al ervaring heeft met het drugsgebruik vanaf mijn 16e ik heb altijd veel plezier gehad met mdma/xtc en niet het idee gehad dat ik het heb misbruikt, maar het lijkt niet meer te werken sinds een jaartje elke keer als ik het in neem voel ik de effecten niet meer terwijl iedereen om me heen het wel voelt. Wel krijg ik alle minder leuke na effecten ervan maar ik voel helemaal niet meer dat ik space ben echt 0,0 hoe kan dat? Elke keer probeer ik het weer na 3 maanden maar het werkt gewoon niet vind het wel jammer aangezien ik hier en daar nog festivals pak met mijn vrienden en ik de enige ben waar het niet bij werkt, en we gebruiken allemaal dezelfde drugs. Ook doe ik wel eens keta/ghb of iets anders en dat voel ik wel gewoon maar dat gebruik ik liever niet weet iemand hoe ik dit weer kan voelen?
Amsxoxo
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr apr 26, 2024 12:53 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner