Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor snuverjetje » wo jun 26, 2013 8:05 pm

Ik ga volgend weekend voor t eerst naar Rock Werchter en wou wat versnaperingen meenemen... (xtc en beetje pep.)

Nu vroeg ik mij af hoe de controles daar zijn en of iemand tips heeft om het mee te nemen? Ik denk dat ik het gewoon in mijn overvolle toilettas meeneem,geseald en in een pakje ''daglenzen'' stop die ik helemaal onderin mijn tas prop.

Groetjessssss :rock2: :xtc: :rock:
snuverjetje
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma okt 08, 2012 3:39 am

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Ahote » wo jun 26, 2013 8:15 pm

Hoef je je niet zo druk over te maken. Ik had niet de indruk dat de controles daar zo grondig zijn (2 jaar geleden) maar ik ga toch mijn spullen in mn onderbroek steken bij de ingang van festivals deze zomer (ik ga niet meer naar werchter). Jouw oplossing zou ook moeten werken hoor ;)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Einstein » do jun 27, 2013 12:28 am

Als je je echt zorgen maakt kan je het altijd in je onderbroek stoppen, maar het lijkt me sterk dat ze ieders tas dusdanig nauwkeurig gaan controleren dat ze zelfs een pakje met daglenzen van verdachte waar weten te ontdoen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor knolselderij » do jun 27, 2013 1:49 am

zoals gezegd altijd in je onderbroek, hier mogen ze namelijk niet kijken......... naar een wc met deur gaan en daarna eruit halen. makkelijker kan het niet
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor snuverjetje » do jun 27, 2013 5:36 pm

Hmmm ik denk niet dat ik t in mijn onderbroek stop.... dat valt daar nogal op..
snuverjetje
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma okt 08, 2012 3:39 am

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Miss E » do jun 27, 2013 7:10 pm

Hoezo zou dat opvallen? Ben je van plan zoveel mee te nemen dan?
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Ivo » do jun 27, 2013 7:32 pm

snuverjetje schreef:Hmmm ik denk niet dat ik t in mijn onderbroek stop.... dat valt daar nogal op..

Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor PenetratorNL » vr jun 28, 2013 12:42 am

in een zakkie doen, en met een (paar) elastiekje(s) om junior binden, zo doe ik t altijd :)
los daarvan, en ik hou van metal/rock (metallica to the bone) maar xtc/pep vind ik toch fijner op hardcore/style feesten, metal is niet de goede setting voor mij.. maar das per persoon verschillend natuurlijk
PenetratorNL
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do jun 27, 2013 11:50 am

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Partypipo » vr jun 28, 2013 7:03 pm

PenetratorNL schreef:in een zakkie doen, en met een (paar) elastiekje(s) om junior binden, zo doe ik t altijd :)
los daarvan, en ik hou van metal/rock (metallica to the bone) maar xtc/pep vind ik toch fijner op hardcore/style feesten, metal is niet de goede setting voor mij.. maar das per persoon verschillend natuurlijk

Ik ben nog nooit op Werchter geweest, wel heel veel naar Pinkpop en Lowlands. En daar is het zo dat overdag overal bandjes spelen en 's nachts zijn er nog dans feesten in grote tenten op de camping, en lowlands steeds meer ook in de grote tenten op het festivalterrein en in de Hema campingwinkel enzo.
Veel drum and bass en dubstep enzo 's nachts. Goede setting voor een pilletje hoor!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Poseidon » za jun 29, 2013 10:54 am

Miss E schreef:Hoezo zou dat opvallen? Ben je van plan zoveel mee te nemen dan?


Misschien is zijn jongeheer al zo omvangrijk dat die ene pil het aanzien van de boxershort~inhoud ongeloofwaardig maakt. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor snuverjetje » zo jun 30, 2013 8:48 pm

Ivo schreef:
snuverjetje schreef:Hmmm ik denk niet dat ik t in mijn onderbroek stop.... dat valt daar nogal op..

Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?


ik ben een meisje.......
snuverjetje
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma okt 08, 2012 3:39 am

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Ivo » zo jun 30, 2013 8:50 pm

Het is bijna niks en het zit in een zakje dus ik zie het probleem niet echt :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Ahote » zo jun 30, 2013 8:55 pm

Nu snap ik niet waarom je moeilijk blijft doen. Tenzij je echt gigantische hoeveelheden wil meenemen zijn er meer als genoeg opties om het te verstoppen waaronder je eerste idee. Stop gewoon met moeilijk doen en als je veel wil meenemen omdat je wilt verkopen stop daar dan ook maar mee.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Miss E » zo jun 30, 2013 9:04 pm

snuverjetje schreef:
Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?


ik ben een meisje.......


Zelfs als je een meisje bent, valt dat nog niet op, hoor. ;) Ze gaan je heus niet uitgebreid in je kruis staan betasten.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Maanvos » zo jun 30, 2013 10:36 pm

Miss E schreef:
snuverjetje schreef:
Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?


ik ben een meisje.......


Zelfs als je een meisje bent, valt dat nog niet op, hoor. ;) Ze gaan je heus niet uitgebreid in je kruis staan betasten.

Ja mijn redenatie is dan, een extra holte om dingen in mee te nemen,eerlijk waar als ik een vagina had gehad, de mogelijkheden die dat met zich meebrengt, van nieuw leven in je laten groeien,dingen meesmokkelen en alles ertussen in!!!!

Snap best dat maandelijks bloeden uit je snee geen pretje is, en ongemakkelijk fisiek en hormonaal gezien, maar kijk is wat je er voor terug krijgt.
Pussy is pure power, pussy is macht, pussy is eindeloos variëren, de poort naar de hemel. :woeh:

Serieus je bent oud genoeg druks te gebruiken, maar je komt niet op het idee dat je eventueel wel is iets kan meesmokkelen in je grotje..... :#:
Ben je er zo een die op haar 50ste pas de stoute schoenen gaat aantrekken en met een spiegel haarzelf heel voorzichtig bekijkt of je je clitoris kan vinden :#: :roll: .....

Niet zo moeilijk doen en stop je slipje vol, geen haan die er naar kraait, ben je bang dat ze wat voelen, dan gewoon je liefdestunnel als alternatieve smokkel route gebruiken.
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Xtc mee naar Rock Werchter.....?

Berichtdoor Partypipo » ma jul 01, 2013 9:55 pm

Miss E schreef:
snuverjetje schreef:
Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?


ik ben een meisje.......


Zelfs als je een meisje bent, valt dat nog niet op, hoor. ;) Ze gaan je heus niet uitgebreid in je kruis staan betasten.

En zelfs als ze dat wel doen vinden ze niks. Ik werd laatst uitgebreid in mn kruis betast en had pillen daar verstopt.... Niks aan de hand.
We hebben al verschillende keren fouilleer tests gedaan: een aansteker in een jaszak of capuchon ofzo verstoppen en de aansteker is nog nooit gevonden! Dus een zakje met een paar pillen zeker niet!
Meisjes kunnen ook pillen naar binnen smokkelen in hun onderbroek heeft Miss E laatst nog getest.
En anders in je doos stoppen. Condoom met een tampon erin en je drugs. Dichtknopen met het touwtje eruit, zodat je het makkelijk op de wc eruit kan halen.
Simpel.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner