Nu vroeg ik mij af hoe de controles daar zijn en of iemand tips heeft om het mee te nemen? Ik denk dat ik het gewoon in mijn overvolle toilettas meeneem,geseald en in een pakje ''daglenzen'' stop die ik helemaal onderin mijn tas prop.
Groetjessssss

snuverjetje schreef:Hmmm ik denk niet dat ik t in mijn onderbroek stop.... dat valt daar nogal op..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
PenetratorNL schreef:in een zakkie doen, en met een (paar) elastiekje(s) om junior binden, zo doe ik t altijd
los daarvan, en ik hou van metal/rock (metallica to the bone) maar xtc/pep vind ik toch fijner op hardcore/style feesten, metal is niet de goede setting voor mij.. maar das per persoon verschillend natuurlijk
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Miss E schreef:Hoezo zou dat opvallen? Ben je van plan zoveel mee te nemen dan?
Ivo schreef:snuverjetje schreef:Hmmm ik denk niet dat ik t in mijn onderbroek stop.... dat valt daar nogal op..
Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
snuverjetje schreef:Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?
ik ben een meisje.......
Miss E schreef:snuverjetje schreef:Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?
ik ben een meisje.......
Zelfs als je een meisje bent, valt dat nog niet op, hoor.Ze gaan je heus niet uitgebreid in je kruis staan betasten.
Miss E schreef:snuverjetje schreef:Ivo schreef:Als je het op het toilet uit je broek haalt, is er toch geen enkel probleem?
ik ben een meisje.......
Zelfs als je een meisje bent, valt dat nog niet op, hoor.Ze gaan je heus niet uitgebreid in je kruis staan betasten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast