Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Dealer4ever » zo dec 22, 2013 5:27 am

Hey iedereen,

Zoals je in de titel hebt gelezen heb ik dus XTC misbruikt,
ik heb ongeveer in 2 maanden tijd zo een 6 x XTC gedaan dat is bijna elke week en soms dan over 2 weken, ik weet dat dit heel slecht is en dat ik me hersens alleen maar naar de klote helpt...
Maar ik ga dus naar Freaqshow een feestje op Oud & Nieuw,
en daar zou ik voor de laatste x weer XTC wille gebruiken alleen wil ik dat niet doen omdat ik er geen goed gevoel over hebt ik ga dus nu ook een pauze houden tot zomer 2014.
Maar voor het feest zoek ik dus een alternatief want ik ben niet echt van plan om nuchter te gaan naar mijn eerste feest... Ik heb nog nooit een andere partydrug genomen als XTC, maar zou dat wel een x willen gebruiken zou 4-FMP een goed alternatief zijn en vreet dat je serotonine aan of niet?

Greeettzzz
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Hassan » zo dec 22, 2013 5:44 am

Dealer4ever schreef:Hey iedereen,

Zoals je in de titel hebt gelezen heb ik dus XTC misbruikt,
ik heb ongeveer in 2 maanden tijd zo een 6 x XTC gedaan dat is bijna elke week en soms dan over 2 weken, ik weet dat dit heel slecht is en dat ik me hersens alleen maar naar de klote helpt...
Maar ik ga dus naar Freaqshow een feestje op Oud & Nieuw,
en daar zou ik voor de laatste x weer XTC wille gebruiken alleen wil ik dat niet doen omdat ik er geen goed gevoel over hebt ik ga dus nu ook een pauze houden tot zomer 2014.
Maar voor het feest zoek ik dus een alternatief want ik ben niet echt van plan om nuchter te gaan naar mijn eerste feest... Ik heb nog nooit een andere partydrug genomen als XTC, maar zou dat wel een x willen gebruiken zou 4-FMP een goed alternatief zijn en vreet dat je serotonine aan of niet?

Greeettzzz


ja je hebt het te vaak gedaan ja. laat 2-3 maanden tussen gebruik. hoe voelde je laatste keer gebruik? maat van me heeft dit ook gedaan en voelt zo goed als niks meer van pillen. 2 weken geleden na bijna een jaar had hij gesnoept maar geen resultaat. tot zomer 2014 pauze is in ieder geval een erg stak plan, maar ik zou langer wachten. ik weet niet hoe je gebruik er voor deze 2 maanden uit zag, maar denk dat je beter langer kunt wachten. hoe langer hoe beter zeg maar, maar denk niet dat er iets beschadigt is hoor. 4-fmp vreet ook aan je serotonine, niet zo erg als MDMA maar het doet het wel. dat zou ik dan ook niet nemen als ik jou was. als je perse iets wilt gebruiken pak dan iets wat niet of nauwelijks aan de serotonine vreet.

ik raad mensen voor feesten eigenlijk altijd speed aan, je kunt langer door, word niet moe, je hebt veel energie, je kunt pissen en het valt ook minder op. ga er dan alleen niet vanuit dat je de dag erna kan slapen. als je niet wilt snuiven kun je speed ook in een bommetje nemen, kijk bij speed, daar staan meerdere topics hierover
Hassan
Offline
 

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Perry » zo dec 22, 2013 7:40 am

Ik zou zeggen: Ga voor pep!
4-fa verneukt ook je serotonine en mdma misbruiken (kan een groot deel van het forum je vertellen) wil je echt niet te lang mee doorgaan.
Het effect weegt niet op tegen de nadelen, zeker voor zover je nog effect overhoudt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Ivo » zo dec 22, 2013 11:08 am

2CB is misschien ook een optie. Ligt aan het type feest. Ik zou in ieder geval niks doen dat op je serotonine werkt (zoals 4FA), anders heeft die MDMA pauze niet zo veel nut.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Miss E » zo dec 22, 2013 12:16 pm

Ik zou ook zeggen pep.
2C-B zou ik niet zo snel doen op een feest waar iedereen verkleed als een of andere freak, maar als je daar tegen kan, waarom niet?
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Dealer4ever » zo dec 22, 2013 2:52 pm

Anonymous96 schreef:
Dealer4ever schreef:Hey iedereen,

Zoals je in de titel hebt gelezen heb ik dus XTC misbruikt,
ik heb ongeveer in 2 maanden tijd zo een 6 x XTC gedaan dat is bijna elke week en soms dan over 2 weken, ik weet dat dit heel slecht is en dat ik me hersens alleen maar naar de klote helpt...
Maar ik ga dus naar Freaqshow een feestje op Oud & Nieuw,
en daar zou ik voor de laatste x weer XTC wille gebruiken alleen wil ik dat niet doen omdat ik er geen goed gevoel over hebt ik ga dus nu ook een pauze houden tot zomer 2014.
Maar voor het feest zoek ik dus een alternatief want ik ben niet echt van plan om nuchter te gaan naar mijn eerste feest... Ik heb nog nooit een andere partydrug genomen als XTC, maar zou dat wel een x willen gebruiken zou 4-FMP een goed alternatief zijn en vreet dat je serotonine aan of niet?

Greeettzzz


ja je hebt het te vaak gedaan ja. laat 2-3 maanden tussen gebruik. hoe voelde je laatste keer gebruik? maat van me heeft dit ook gedaan en voelt zo goed als niks meer van pillen. 2 weken geleden na bijna een jaar had hij gesnoept maar geen resultaat. tot zomer 2014 pauze is in ieder geval een erg stak plan, maar ik zou langer wachten. ik weet niet hoe je gebruik er voor deze 2 maanden uit zag, maar denk dat je beter langer kunt wachten. hoe langer hoe beter zeg maar, maar denk niet dat er iets beschadigt is hoor. 4-fmp vreet ook aan je serotonine, niet zo erg als MDMA maar het doet het wel. dat zou ik dan ook niet nemen als ik jou was. als je perse iets wilt gebruiken pak dan iets wat niet of nauwelijks aan de serotonine vreet.

ik raad mensen voor feesten eigenlijk altijd speed aan, je kunt langer door, word niet moe, je hebt veel energie, je kunt pissen en het valt ook minder op. ga er dan alleen niet vanuit dat je de dag erna kan slapen. als je niet wilt snuiven kun je speed ook in een bommetje nemen, kijk bij speed, daar staan meerdere topics hierover


Nou bij mij is het heel erg raar de laatse keer dat ik xtc gebruikte dat was vorige week,
ging ik echt zo hard ik ging harder dan de andere keren daarvoor... Ik heb echt geen idee hoe dat kan maar het voelde zeker wel lekker aan.

Speed zat ik ook aan te denken daar ga ik maar Research naar doen,
als je speed gebruikt op feesten klinkt de muziek dan ook lekkerder en vind je iedereen aardig enzo, zeg maar dat de love gevoel er is, of is dat totaal niet bij speed en dat je alleen je reservers verneukt om langer door te gaan..
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Dealer4ever » zo dec 22, 2013 2:55 pm

2-CB heb ik 1 keer gedaan maar dat vind ik meer voor een zomerse dag of als je thuis bent met vrienden of als je alleen bent,
zeker niet voor feesten en helemaal niet op Freaqshow hahaha, ik zag me maten al in zombies veranderen hoe zou dat dan zyn op zo een feest als ik Jigsaw en Freddy Krueger tegenkom, hahaha dan ga ik hem echt trippen volgens mij
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Trippie » zo dec 22, 2013 3:04 pm

Dealer4ever schreef:Speed zat ik ook aan te denken daar ga ik maar Research naar doen,
als je speed gebruikt op feesten klinkt de muziek dan ook lekkerder en vind je iedereen aardig enzo, zeg maar dat de love gevoel er is, of is dat totaal niet bij speed en dat je alleen je reservers verneukt om langer door te gaan..


Speed is niet hetzelfde als MDMA, nee. Dat love gevoel is niet/amper aanwezig. Daartegenover staat wel dat je je op een andere manier heerlijk voelt. Speed zorgt er niet alleen voor dat je langer door kan gaan maar de dopamine geeft ook een zeer lekker gevoel. Daarbij voel je je dan sterk, zelfzeker scherp en klaar om de wereld aan te gaan ipv lief en knuffelig. Je wordt ook niet zo wazig als van MDMA, kun je zelf uitmaken of dat een pluspunt is, je gaat je alleszins minder snel belachelijk maken.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Prototype » zo dec 22, 2013 4:00 pm

Ik zou in dit geval ook pep aanraden.
Wel wil ik er bij zeggen dat pep verslavender is dan XTC en dat je met dit spul goed moet uitkijken.
Eigenlijk is het met pep ook het beste om vaste regels voor je zelf af te spreken, bijvoorbeeld niet meer dan 1x in de maand.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Perry » zo dec 22, 2013 4:07 pm

prototype schreef:Eigenlijk is het met pep ook het beste om vaste regels voor je zelf af te spreken, bijvoorbeeld niet meer dan 7x in de week.

:rock:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor daywalker » zo dec 22, 2013 4:24 pm

Cocaïne of Ketamine of de twee samen kan ook wel voor een leuke ervaring zorgen.

Heb je met deze stoffen ervaring? :conf:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Dealer4ever » zo dec 22, 2013 4:42 pm

daywalker schreef:Cocaïne of Ketamine of de twee samen kan ook wel voor een leuke ervaring zorgen.

Heb je met deze stoffen ervaring? :conf:


Cocaine wil ik in de zomer gaan gebruiken,
en Ketamine daar zitten me vienden aan maar daar heb ik totaal geen behoefte aan,
Dealer4ever
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: zo jul 07, 2013 3:20 am

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor brick_top » zo dec 22, 2013 5:12 pm

Goeie username wel verder.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: XTC Misbruik in 2 maanden 6 x gebruikt.

Berichtdoor Hassan » zo dec 22, 2013 5:14 pm

brick_top schreef:Goeie username wel verder.


Hassan
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron