Na vrijdagnacht kan ik er nu over mee praten! Ik heb echt een geweldige avond gehad, en mijn vriend gelukkig ook. Ik weet dat xtc pillen en mdma (in dit geval bleek het trouwens om kristallen te gaan) in principe hetzelfde zijn maar de werking was toch wel heel anders. Ik werd deze keer vooral heel mellow en de werking ervan was veel minder heftig dan xtc! Dit waarschijnlijk dus omdat mdma poeder/kristal beter te doseren is, wat ik nu goed kan begrijpen.
Het duurde wel een hele tijd tot het begon te werken. Zelfs mijn vriend zei dat hij niks voelde en nog wel een stukje bij wilde nemen. Pas na het derde of vierde stukje? begon het te werken. Ik heb wel erg zuinig gedaan omdat het voor hem de eerste keer was. Voorzichtig uitgeprobeerd en iedere keer een klein stukje nemen. Voor de volgende keer weten we dat we de stukjes ietsjes groter kunnen nemen maar voor deze keer was het perfect. Ik wist niet wat ik kon verwachten en ik was een beetje bang dat de mdma ineens keihard zou inslaan, zoals ik had ervaren met mijn eerste keer xtc. Gelukkig was dit niet het geval, de werking kwam juist heel geleidelijk.
Ook merkte ik wel dat de effecten minder waren dan bij xtc. Van xtc ging ik keihard, het liefde gevoel was enorm en het euforische gevoel was ook heel sterk. Nu met mdma voelde ik beide ook wel, maar minder. Op het begin viel het wat tegen, het voelde alsof ik er meer van zou verwachten maar ik werd er dus heel mellow van uiteindelijk en eigenlijk vond ik dit net zo lekker! Ik had nu het gevoel dat ik echt alles onder controle had en dat was fijn. Ik kon nog steeds heel veel genieten van de muziek, de mensen om mij heen en vooral mijn vriend. Het was zo leuk om dit met hem te kunnen meemaken!
Voor ons is dit voor herhaling vatbaar