Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC op dezelfde dag als concerta???

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC op dezelfde dag als concerta???

Berichtdoor Ludactus » za jul 03, 2021 4:01 pm

Daar ben ik weer, letterlijk elke post die ik maak is altijd wel gerelateerd aan het combineren van mijn medicatie met verschillende soorten drugs.

Ik heb vanavond eindelijk weer eens een feestje, :kleuter: XTC gehaald, eerste keer in anderhalf jaar dat ik het weer ga doen. In die tussentijd wel veel in mijn hoofd gebeurd ivm adhd medicatie ae elvanse, bupropion en nu dus concerta. Ik gebruik momenteel alleen concerta 27mg (gereguleerde afgifte) en quetiapine voor het slapen gaan. Ivm de interactie van xtc met quetiapine heb ik uit voorzorg geen quetiapine genomen gisteren, dus dat moet goed zitten.
Wel ben ik zo dom geweest om mijn concerta vanochtend gewoon in te nemen. :conf: Kan dat kwaad?

Ik denk even hardop:

Ik begrijp dat zowel concerta als xtc simulerende middelen zijn die allebei aan je dopamine sleutelen, en gezien ik geen behoefte heb aan een ziekenhuis :para: tripje vraag ik me af wat het beste is.
Officieel werkt die concerta 12 uur, in de werkelijkheid wat minder (meer rond de 8 uur), maar na de halveringstijd blijft het natuurlijk nog wel een aardige tijd in je bloed, denk ik zo. Ik heb waarschijnlijk geen tolerantie meer voor x, dus ik hoef waarschijnlijk ook niet veel te nemen.

Iemand enig idee? Tips? (naast helemaal niet doen want die kennen we al) Hulp is welkom! :hulde:
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: XTC op dezelfde dag als concerta???

Berichtdoor Ludactus » za jul 03, 2021 4:04 pm

Verder nog qua info:
Ik ben een vrouw van 23 jaar, 179cm, 58kg.

Ik heb net mijn bloeddruk nog gemeten en die was 105 over 75 dus wel prima volgens mij. :mrgreen:
Gedaan; wiet, hasj, alcohol, tabak, dexamfetamine, speed, xtc, mdma crystals, codeine, lachgas, 2cb, herbal xtc, ketamine, poppers, truffels, coke, morfine
Avatar gebruiker
Ludactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: ma okt 17, 2016 12:11 pm
Woonplaats: Arnhem

Re: XTC op dezelfde dag als concerta???

Berichtdoor Jmths » za jul 03, 2021 11:00 pm

Hey chick, was ik weer.

Ik heb het Elvanse / (Lis)Dexamfetamine potje ook staan. De Wellbutrin / Bupropion stond (/staat) hier ook de afgelopen 12 maanden. Quetiapine / Antipsychotica heb ik hier niet liggen maar ik denk te weten wat het is en doet, dat legt, platgezegd, zogezegd, 'gewoon' de hersensignalen plat. Methylfenidaat (niet vertraagde afgifte) is mij enkele jaren ook ooit eens voorgeschreven.

Concerta >Methylfenidaat 12 uur lang, mij niet gezien. :keta:

Het zijn eigenlijk gewoon allemaal (de Elvanse, Bupropion, Concerta, etc) Amfetamine verwante stimulanten. De MDMA / 'XTC', eigenlijk, ook.
(met uitzondering van de Quetiapine > Antipsychotica).

De MDMA / 'XTC' zal meer vergelijkbaar aan de (lis)dexamfetamine / Elvanse meer lichaamseigen (aanvoelende) effecten faciliteren. Plus de prettige serogene / serotonine gerelateerde warme emphatische liefdes / oxytocine / knuffel gevoelens faciliteren die MDMA toch wel typeren.
> Ik hoor het nog net niet door Paul de Leeuw in m'n hoofd voorgelezen worden

Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met Quetiapine maar Bupropion en Concerta zijn middelen die de gehele dag door vrij veel energie slurpen.

MDMA / 'XTC' misbruik., combinatie (misbruik/) gebruik van Methylfenidaat + Quetiapine / Antipsychotica kan psychose symptomen / 'waus zijn' doen aanwakkeren.

Ik noemde het eens in een vorig topic dat je aanmaakte, je hebt relatief weinig spek in verhouding tot lichaamslengte en van aanhoudend gebruik van (langwerkende) stimulanten kun je op den duur wat flauw en/of waus worden.
> Gebruik van stimulanten heeft zogezegd ook i.c.m. actief sporten en gezond eten nog wel eens rustmomenten nodig.

Als je je energie reserves aanhoudend belast kun je op een gegeven moment wat waus worden en/of flauw worden. Met dus risico op 'wit wegtrekken'.

Goed blijven eten, goed blijven slapen, forceer jezelf niet teveel, rust nemen waar nodig.
En dan zou het 'pak hem breed' wel goed moeten komen. Kallum oan. :3



TLDR; Energie komt niet uit een potje, voor mij is MDMA voor speciale aangelegenheden waar met methylfenidaat bij mij de associatie ligt met droog seq. productief werk. Als het je niet lukt om Methylfenidaat en MDMA een dag gescheiden te houden gaat er eigenlijk al iets verkeerd.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner