Druks schreef:Welkom!
Eigenlijk is het advies altijd om niet meer dan 2 mg per kilo lichaamsgewicht te nemen en niet vaker dan eens in de 3 maanden XTC te gebruiken.
Vettig/stevig eten zorgt er meestal voor dat het veel later in slaat (soms wel pas na 2 uur) maar nooit dat je helemaal niks voelt. Dus dat vind ik wel vreemd aan je verhaal. Waren het geteste pillen?
Pixel schreef:Volgens mij is gemiddelde leeftijd hier tussen 16 en 26....vraag me ook af wat leeftijd voor factor geeft op beleving. Ben zelf 51.....Voelde eerste keer wel zoals alle positieve reports die ik hier lees. (Voel me meer 2 x 26 eigenlijk)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Pixel schreef:Volgens mij is gemiddelde leeftijd hier tussen 16 en 26....vraag me ook af wat leeftijd voor factor geeft op beleving. Ben zelf 51.....Voelde eerste keer wel zoals alle positieve reports die ik hier lees. (Voel me meer 2 x 26 eigenlijk)
Pixel schreef:Kortom het zijn maar cijfers idd. Wij willen ook wel eens een 4fa of 2cb proberen, heb alleen geen idee waar ik betrouwbaar adres kan vinden...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Pixel schreef:Thanks Rudolph, vermoedde al btje dat het 'not done' is hier te vragen....komt met de tijd wel es op m'n pad. Alle tijd.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 55 gasten