Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

xtc vs pure mdma

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

xtc vs pure mdma

Berichtdoor jefkak » zo dec 23, 2012 3:06 pm

Dit is misschien een domme vraag maar mijn vrienden en ik vroegen ons af, als xtc slechts een kleine hoeveelheid mdma bevat waarom ga je dan van een pil xtc even hard trippen als een halve gram mdma?

na 1 pil xtc heb ik al meteen het gevoel alsof ik genoeg heb gehad en als ik nog verder zou gaan dat ik dan over mijn nek ga, maar bij mdma kan ik gewoon blijven bij pakken zonder over mijn nek te gaan.

Weet er misschien iemand hoe dit komt?
jefkak
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo dec 23, 2012 3:00 pm

Re: xtc vs pure mdma

Berichtdoor Azy » zo dec 23, 2012 3:12 pm

In een goede XTC pil zit enkel MDMA en bindmiddel. Buiten dat een pil trager afgeeft en dus geleidelijk opkomt dan bij een gevulde capsule is er dus geen verschil. Als je dus gewoon een afgewogen hoeveelheid gebruikt is het allemaal zowat hetzelfde.

Natuurlijk kan je een pil niet vergelijken met heel de tijd je pink nat maken en in die gram soppen. Op die manier kan je meer binnenkrijgen, maar heb je natuurlijk minder die beginrush, omdat je maar bijstapelt. Dit is trouwens geen chille manier voor je lichaam om MDMA te nemen, zoveel bijnemen en niet weten hoeveel het in het totaal is kan wel eens schade veroorzaken.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: xtc vs pure mdma

Berichtdoor jefkak » zo dec 23, 2012 3:27 pm

bedankt voor het snelle antwoord :D
jefkak
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo dec 23, 2012 3:00 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner