snuifduif schreef:Je lengte is niet belangrijk, alleen je gewicht. Het gaat er namelijk om hoeveel bloed er in je lichaam zit. Over het algemeen is de aan te raden dosis tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaams gewicht. Voor jou dus tussen de (uitgaand van 65kg) 65 en 130 mg. pillen van ongeveer 160 kunnen ook nog wel maar verwacht maar dat je (misschien wel te) hard gaat op een nintendo.
Verder is een hogere dosis niet heel veel langer, wel veel intenser.
In dat opzicht heeft die andere vriend wel gelijk, 4FMP is een soort mix tussen mdma en speed. Je voelt je empatisch en zweverig zoals bij mdma maar je hebt ook die lekkere speed boost. Die 400mg is vrij normaal, dosis verschilt per stof. Je neemt bijvoorbeeld maar +- 12 mg van 2c-b en 100 MICROgram van lsd. T is betrekkelijk
Mocht je toch voor de xtc gaan dan raad ik aan om het uit te stellen tot er nog ongeveer 4 uur voor je naar huis gaat.
Want als je xtc hebt gebruikt heb je meestal na een uur of 4 toch wel een redelijke dip en kun je niet meer zo genieten van de laatste paar uurtjes.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Trust me, je hebt geen 200mg 2CB genomen 20mg is een normale dosis, de meeste pillen komen niet boven de 15mg uit.
(Edit: http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/ de meeste pillen bevatten zelfs nog minder)
Als je heel het feest onder invloed van MDMA wilt zijn, kan je inderdaad beter bijnemen. Als het feest om 5u afgelopen is, is de laatste pil rond 2u nemen meer dan genoeg. Als je normaal hele pillen neemt, zou ik nu met een hele beginnen en om de 2 uur een halfje bijnemen. Bijnemen is wel slechter voor je hersenen, maar zolang je een paar maanden tussen elke keer houdt, zal dat best meevallen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
snuifduif schreef:Je kan ook het begin vullen met iets anders. Persoonlijk zie ik af van bijnemen omdat de kater echt kwadratisch erger word bij elke pil heb ik het gevoel, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur dus laat mij je niet weerhouden.
Als ik een pil doe op een feest dan vul ik de eerste uren met iets anders zoals alcohol, keta of ghb.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten