Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC-werking

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

XTC-werking

Berichtdoor arakvsjezek » ma okt 21, 2013 4:37 pm

Hoi,

16 maanden geleden voor het eerst XTC gebruikt, de 6 maanden daarna me 'netjes' gedragen om pas na 2 hele maanden weer te gebruiken en ook 2/3 maximaal 4 pillen te slikken. Daarna werd de verleiding vaak te groot en vaker gaan gebruiken (gemiddeld denkik 1x per 3 weken) en ook steeds meer pillen per avond genomen (laatste keer dat ik heb genomen 8 stuks). Ook vaak gecombineerd met drank / pep(amphetamine/speed) / coke(sos) maar niet in grote mate. Wat me opviel was dat het bij mij ook steeds veel langer duurde voordat het aansloeg dan bij mn vrienden, die even vaak gebruikte. Er zaten toen avonden tussen dat de XTC bij mij gewoon helemaal niet aansloeg of ik werd in ieder geval veeeeeeeeel minder waus dan in het begin. Het 6e 7e en 8ste pilletje nemen deed ik ook meer in de hoop goed waus te worden (verlangen naar het waus-gevoel). Feit is (lijkt mij) dat mijn tolerantie voor MDMA/Xtc gebruik naar de #%(#! is.

Laatste keer dat ik heb genomen was half augustus en de bedoeling is om het ongeveer een half jaar helemaal niet meer te doen, wat me tot noch toe goed af gaat.

Is er iemand die er meer verstand van heeft dan ikzelf en me advies kan geven / wat meer erover kan vertellen om over een aantal maanden weer leuk/goed te kunnen gebruiken?
arakvsjezek
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma okt 21, 2013 4:03 pm

Re: XTC-werking

Berichtdoor Prototype » ma okt 21, 2013 4:46 pm

Als ik het zo goed lees heb je inderdaad je tolerantie in no- time naar de klote geholpen.
Je praat over dosissen van 8 (!) pillen, ik ga er van uit dat die pillen allemaal om en om 200mg mdma bevatten?
Hoe dan ook, het is echt veel te veel. :#:
Het is inderdaad een strak plan ( no pun intended ) om er een tijd af te blijven nu, hou dat ook zeker vol.
En als je dan na een half jaar weer gaat snoepen hou het dan bij 1 a 2 pillen, dat is echt meer dan genoeg.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: XTC-werking

Berichtdoor Vinnie » ma okt 21, 2013 4:48 pm

arakvsjezek schreef:Hoi,

16 maanden geleden voor het eerst XTC gebruikt, de 6 maanden daarna me 'netjes' gedragen om pas na 2 hele maanden weer te gebruiken en ook 2/3 maximaal 4 pillen te slikken.


je kan er eigenlijk het best 3 maanden tussen houden en 1 pilletje is voldoende op een avond 4 is al veel teveel.

als je hier nog plezier aan wilt bleven zou ik er een hele tijd tussen laten ( jaar ofzo) en de volgende keer er maar 1 op een avond doen :xtc:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: XTC-werking

Berichtdoor Radical » ma okt 21, 2013 4:48 pm

Maximaal 1x per 2/3 maanden. Niet bijpakken en maximaal 1,5mg per lichaams kg
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: XTC-werking

Berichtdoor Radical » ma okt 21, 2013 4:50 pm

Of gewoon een jaar stoppen en dan weer volgens de regels.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: XTC-werking

Berichtdoor arakvsjezek » ma okt 21, 2013 4:52 pm

Als eerst; thanx voor reacties

Maar de reden dat ik al gauw op 3/4/5 zat was omdat minder gewoon niet meer aansloeg. Ben bang dat als ik ervoor kies weer te gebruiken 1 pil onvoldoende is, of denken jullie dat een half jaar pauze daar goed aan heeft gedaan?
arakvsjezek
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma okt 21, 2013 4:03 pm

Re: XTC-werking

Berichtdoor Radical » ma okt 21, 2013 5:23 pm

Als je zoveel neemt / gewend bent is het niet gek dat het niet aanslaat. ;)
Ik zal MINIMAAL een half jaar pauze nemen... Maar dat kan ook te kort zijn.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: XTC-werking

Berichtdoor supermario » ma okt 21, 2013 6:43 pm

Probeer zo lang mogelijk te wachten, en neem dan 1 dosis die overeenkomt met jouw gewicht (max 2 mg/kg lichaamsgewicht) en neem vooral niet bij. 't Zal mss moeilijk zijn om niet bij te pakken, maar zo beperk je wil de risico's en is het over 3 maanden opnieuw feest in je koppie!
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: XTC-werking

Berichtdoor Multitude » ma okt 21, 2013 6:51 pm

Zou goed kunnen dat een half jaar pauze (lang) niet genoeg is. Zoals in het begin gaat het sowieso niet meer worden en misschien heb je het wel permanent verpest. Gezien de manier waarop je ermee om bent gegaan denk ik dat het voor jou het beste is om geen MDMA meer te gebruiken. Als je het per se nog een keer wilt proberen zou ik minstens een jaar wachten en het dan gewoon bij een normale dosis houden (1-2 mg per kg lichaamsgewicht). Als dat dan niets of te weinig doet heb je pech en kan zou ik je sterk aanraden niet weer enorm veel te nemen in de hoop dat het dan wel gaat werken. Zal het waarschijnlijk niet doen, en je verpest het alleen nog maar meer, ook op de lange termijn. Zoek maar een paar van de latere topics van NiandraLades.

Also, als je 'gewoon' (weinig gewoons aan, maar het lijkt de standaard te zijn) pillen van +- 200 mg hebt gehad dan waren je dosissen echt absurd hoog, hoe heftig waren je katers wel niet?

Sterkte ermee :s
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: XTC-werking

Berichtdoor PsychootHoofd » ma okt 21, 2013 9:28 pm

ey man, dat je 5 pillen nodig hebt om iets te voelen betekent dat je je hersenen aan het verneuken bent. Als je van 1 sterke pil helemaal niks voelt ben je echt slecht bezig als je dan meer gaat nemen om nog wat te voelen :p Kap gwn een lange tijd met dat spul, er is voor jou toch geen ene reet meer aan.
Gedaan: XTC, 4-FMP, 3-FMP, Methoxetamine, Ketamine, 6-APB, LSD, Truffels, Speed, Dex, Hasj, Wiet, Lachgas, Ritalin, Alcohol, Mephedrone, Coke, 4-ho-met, etizolam, kratom, mdpv, DMT, 2cb, 2cp.
Avatar gebruiker
PsychootHoofd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 90
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 4:38 pm

Re: XTC-werking

Berichtdoor Klimtox » di okt 22, 2013 8:59 am

Goed bezig, gewoon niet wachten en ga voor 20 pillen de avond. Dan wordt je echt wel weer chill waus hoor!
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: XTC-werking

Berichtdoor Poseidon » di okt 22, 2013 10:33 am

Voor de komende 10 jaar is het welletjes geweest dude. :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner