Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xtc werkt heel lichtjes

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Xtc werkt heel lichtjes

Berichtdoor Gekkemeit » ma aug 22, 2022 8:54 pm

Hey hallo,

Ik gebruikte een tijd geleden zo 1 x in de 2 a 3 maanden xtc. Dat ongeveer 1 tot 1,5 jaar lang . Hier ben ik toen ongv 2 jaar mee gestopt. Toen heb ik het nog eens gedaan. En eigenlijk alle keren had ik max een halve nodig om best lang lekker te gaan. En het fijne gevoel van de eerste x had ik iedere keer gewoon. Ik ben dan ook nooit op zoek gegaan naar het gevoel van de eerste x want het was altijd chill.

Nu was het alweer een halfjaar geleden en besloot ik het weer eens te doen met vrienden. Ik begon zoals altijd met een kwartje. Na anderhalf uur voelde ik alleen wat lichamelijke dingen. Zoals dat er iets veranderd aan je zicht , het lichte roesje etc. Ik besloot na twee uur nog een kwartje bij te nemen en het bleef bij de Dingen die ik hier boven noemde . Alleen dan met lichte kaak spanning van een half uurtje.

Ik ben toen maar naar bed gegaan want was erg moe.

Ik heb het 2 maanden weer eens geprobeerd en weer het zezelfde gezeik. Andere voelde m wel gewoon. Werd er ook juist wat stiller en rustiger van. Heel anders dan vroeger

Nu heb ik afgelopen weekend het weer geprobeerd , weer normaal gedoseerd en weer het zelfde.

Hoe kan dit ? Lijkt mij niet dat ik tolerantie heb opgebouwd. Ik snap er niks van.

Ik zit wel ongv een jaar in een stressvolle periode. Overlijdens in mijn familie, verhuist naar een plek waar ik mij niet thuis voel. En ik heb adhd , en daar heb ik de laatste tijd een stuk meer last van door al het gedoe op het moment.

Ook merkte ik wel dat de eerste keer dat ik het weer probeerde sinds tijden, ik erg opzoek was. Ik zat de hele tijd te denken van: voel ik al wat ? Hopelijk komt het zo. Of : zo ga ik vast lekker. Zou het daar ook aan kunnen liggen? Eerder dacht ik nooit zo na.

Ik hoor graag wat het kan zijn en ohja. Word er ook juist rustiger van . Zeg niet zoveel meer. Maar voel me ook niet slecht ofzo. Het lukt gewoon niet. Heel raar. Eerder ging het altijd top
Gekkemeit
Newbie

Re: Xtc werkt heel lichtjes

Berichtdoor snuifduif » di aug 23, 2022 9:49 am

Iedere keer dezelfde pillen? Gingen je vrienden wel goed, had je van tevoren veel gegeten
snuifduif
Bokito
DF Addict

Berichtdoor Jmths » di aug 23, 2022 5:54 pm

Gekkemeit schreef:Ik zit wel ongv een jaar in een stressvolle periode. Overlijdens in mijn familie, verhuist naar een plek waar ik mij niet thuis voel. En ik heb adhd , en daar heb ik de laatste tijd een stuk meer last van door al het gedoe op het moment.

Klinkt alsof je je eigen vraag al hebt beantwoord. :roll2:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

Berichtdoor Gekkemeit » wo aug 24, 2022 12:40 am

snuifduif schreef:Iedere keer dezelfde pillen? Gingen je vrienden wel goed, had je van tevoren veel gegeten

Verschillende . En ja , op 1 na ! Die een beetje hetzelfde gezeur heeft. En dat verschilde per keer eigenlijk
Laatst bijgewerkt door Gekkemeit op wo aug 24, 2022 1:08 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Gekkemeit
Newbie

Berichtdoor Gekkemeit » wo aug 24, 2022 1:07 am

Jmths schreef:
Gekkemeit schreef:Ik zit wel ongv een jaar in een stressvolle periode. Overlijdens in mijn familie, verhuist naar een plek waar ik mij niet thuis voel. En ik heb adhd , en daar heb ik de laatste tijd een stuk meer last van door al het gedoe op het moment.

Klinkt alsof je je eigen vraag al hebt beantwoord. :roll2:

Hmm ja , ik weet niet of het daardoor kan komen. Ik dacht misschien handig om te weten voor mensen die er verstand van hebben of het daarvan op invloed kan zijn
Gekkemeit
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA