Vinz schreef:Ligt eraan wat je beleg op de boterham was, ik heb wel eens vernomen dat er een DF-er is die zijn broodje graag belegd met Temazepam. Dat zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Einstein schreef:Hmm, misschien heb je een tergend langzame stofwisseling, of het kan toeval zijn. Ik raad je wel aan om meer te eten de volgende keer, al zal dat juist de inslag vertragen, maar één boterham voor een festival is ongezond weinig
Savage schreef:Zat je er niet enorm op te wachten? Dat kan er ook weleens voor zorgen dat t langer duurt heb ik het idee.. Juist als je denkt van fuck it t' werkt niet en je het loslaat hij pas inslaat.
Rudolph schreef:Wel eens een jointje geprobeerd tijdens het opkomen? Dat geeft in mijn ervaring altijd wel een boost
En het is ook nog eens een hele fijne comboJongGeleerd schreef:Oeh das een hele goede tip ja!
Wat dan ook nog mooi meegenomen is, is dat wiet naar alle waarschijnlijkheid de hersenschade van MDMA verminderd
Rudolph schreef:Wel eens een jointje geprobeerd tijdens het opkomen? Dat geeft in mijn ervaring altijd wel een boost
Abysmal schreef:Je zou kunnen proberen je pil sublinguaal te nemen (onder je tong leggen dus). Echter lijkt dit me niet erg lekkere smaak..
knolselderij schreef:wellicht duurt het altijd zo lang, ik raad je aan om Mdma poeder te likken ipv een pilletje. werkt bij mij ook altijd veel sneller
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
knolselderij schreef:wellicht duurt het altijd zo lang, ik raad je aan om Mdma poeder te likken ipv een pilletje. werkt bij mij ook altijd veel sneller
prototype schreef:Dan moet je wel goed afwegen, ik kan me nog een post van Partypipo herinneren waar hij een vinger MDMA had afgewogen en dat was maar +/- 50 mg.
Je zou het dan ook kunnen bommen of in een capsule doen, dat is minder smerig dan likken.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Snuiven, spuiten en pluggen werkt allemaal snel
Orchidee schreef:Partypipo schreef:Snuiven, spuiten en pluggen werkt allemaal snel
Pluggen op een feestje lijkt me nogal onpraktisch
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten