Einstein schreef:Heb dit wel in extreme mate op speed. Zit dan doorgaans aan één stuk door mijn lippen af te likken. Heeft wel iets te maken met mijn droge mond dan, maar het is daar niet helemaal mee te verklaren.
- WikiA stereotypy ( /ˈstɛriː.ɵtaɪpi/) is a repetitive or ritualistic movement, posture, or utterance. Stereotypies may be simple movements such as body rocking, or complex, such as self-caressing, crossing and uncrossing of legs, and marching in place.
The phenomonen of stereotypy can be produced by a single large dose of amphetamine or other central nervous system stimulants.
gyan007 schreef:lippenbalsem
Petrovic schreef:Ik bijt mijn wangen kapot en ook enigszins mijn lippen. Soms de volgende dag ook last van. Gewoon de werking van MDMA, de een heeft er meer last van dan de ander.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Chrizum schreef:Dat zuchten en kreunen is niet zo gek, het voelt soms potverdomme alsof je een uur lang klaarkomt op dat spul. Té lekker gewoon.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten