Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

ziek voor xtc gebruik

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

ziek voor xtc gebruik

Berichtdoor Mdmja » di feb 27, 2018 1:44 pm

Hey,

Al sinds oktober heb ik voor a.s. vrijdag een feest op de planning staan waar ik erg naar uit kijk.
Nou ben ik vorige week dinsdag t/ m donderdag 3 dagen flink op stap geweest, weinig geslapen, en overdag gewerkt en daarna m'n zieke vriendin bezocht. Allemaal niet super slim natuurlijk, maar nu ben ik al sinds zaterdag ziek.
Ik eet wel constant heel gezond en slaap veel.
Ik merk wel dat het een beetje beter word maar ik ben nog lang niet weer in topvorm.

Mocht ik nou donderdag weer grotendeels de oude zijn kan ik dan zonder enig probleem vrijdag aan de xtc?
als ik de dagen er na weer wat zieker ben vind ik dat niet zo'n ramp. Het gaat me er meer om dat ik de avond zelf er geen last van heb en dit niet op een of andere manier extra schade veroorzaakt.

Wie kan me hierbij helpen?
Mdmja
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di feb 27, 2018 1:37 pm

Re: ziek voor xtc gebruik

Berichtdoor Mdmja » di feb 27, 2018 5:13 pm

Druks schreef:Vooral niet nemen als je koorts hebt!


bedankt voor je antwoord! ik heb nu al nauwelijks verhoging en ga er van uit dat ik vrijdag gewoon op een normale temperatuur zit. Kan ik het dan met een gerust hard gebruiken?
Mdmja
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di feb 27, 2018 1:37 pm

Re: ziek voor xtc gebruik

Berichtdoor PiraatPanda » di feb 27, 2018 7:22 pm

Met een echte griep zou ik wel een beetje oppassen. Je temperatuur en hartslag zijn dan meestal al verhoogd en daarnaast is je lichaam extra vatbaar voor infecties. mdma versterkt dit nog meer. Verkoudheid kan niet zoveel kwaad denk ik. Maar als dagen moe bent is t waarschijnlijk wel iets meer dan een verkoudheidje.

Als je gaat, zorg dan iig voor genoeg afkoeling en ga gewoon lekker naar huis als je lichaam moe is. :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: ziek voor xtc gebruik

Berichtdoor Perry » zo maart 04, 2018 3:08 pm

Met een gerust hard gaan XD
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: ziek voor xtc gebruik

Berichtdoor zannypopper » zo maart 04, 2018 8:50 pm

Je kan hard gaan met een gerust hart als je je helemaal oké voelt. anders toch maar opassen met die chemische aanslag op je lichaam en geest
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner