eimbiegel schreef:Oplossen in 100ml propyleenglycol.
Als je Hcl zout hebt kan dat en heb je 250mcg per ml.
Het lost goed op in PG heb ik ergens eens gelezen
Het is denk ik ook wel goed houdbaar dan.
JongGeleerd schreef:Water kan t eigenlijk al niet eens goed in opgelost, maar wilde t toch even vermelden.
Italiano schreef:eimbiegel schreef:Oplossen in 100ml propyleenglycol.
Als je Hcl zout hebt kan dat en heb je 250mcg per ml.
Het lost goed op in PG heb ik ergens eens gelezen
Het is denk ik ook wel goed houdbaar dan.
Ik heb het namelijk gedaan zoals hierboven staat, dus 25mg in 100mL PG en nu zit ik met het probleem dat ik het niet kan innemen (ook beschreven door mij in onderstaand topic)
2c-s/25b-nbome-vs-25i-nbome-vs-25c-nbome-t6043-90.html
Ik moet waarschijnlijk nu steeds een deel eerst indampen alvorens het "inneembaar" is. Als ik het opnieuw kon oplossen zou ik 25mg oplossen in 25mL PG waarschijnlijk.
Je moet even bedenken of je het sublinguaal of nasaal wilt innemen. Indien nasaal, zorg er dan voor dat je niet teveel (meer dan een 0,5mL ?) moet "innemen" / snuiven want anders loopt het je neus uit.
Ook voor sublinguaal kun je beter niet meerdere milliliters in je mond moeten houden. Er komt namelijk nog speeksel bij en je moet het tot 40 minuten in je mond houden. Ik heb daarnaast het idee dat met zoveel vloeistof in je mond de werkzame stof minder snel wordt opgenomen. Evt zelf een zegel klussen is slimmer.
Druks schreef:Nee, NBOMe's werken oraal niet.
JongGeleerd schreef:Het lost ook redelijk goed op in ethanol (20mg/mL), maar het kan niet langer dan 24 uur in water of methanol bewaard. Water kan t eigenlijk al niet eens goed in opgelost, maar wilde t toch even vermelden. Stroh Rum 80 is dus geen optie.
Italiano schreef:Nee, niet doen. Gewoon oplossen in propyleen glycol, bijv. 1 of 2 mg / mL. Propyleen glycol zorgt ervoor dat het houdbaar blijft, en oplossen in een vloeistof zorgt ervoor dat je nauwkeurig (en veiliger dan jouw gepruts) kunt afmeten.
Italiano schreef:Dat kan. Of evt nasaal.
Italiano schreef:Dat kan. Of evt nasaal.
JongGeleerd schreef:Oh, dus als je t oplost in iets wat goed oplost in water, gaat de substantie mee? Wist ik niet, good to know
Amvitamine schreef:Italiano schreef: Gewoon oplossen in propyleen glycol, bijv. 1 of 2 mg / mL.
En dan op die manier de oplossing onder de tong laten liggen?
Amvitamine schreef:Amvitamine schreef:Italiano schreef: Gewoon oplossen in propyleen glycol, bijv. 1 of 2 mg / mL.
En dan op die manier de oplossing onder de tong laten liggen?
Werkt deze methode dan wel?
Fool schreef:Want niet water-oplosbare middelen worden goed sublinguaal opgenomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten